Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВО HGT 147 / ПЕЖО 405 mi 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Tony66 написа:
    Много се извинявам за спама,искам да попитам пичовете с хгт,какви са ви времената на 1/4 mile???? Понеже има тука едно барнато,добре вървящо браво1.8,да знам как е с/у 2.0. )))
    Едва ли има голям шанс... :D sUkI,за 100 лв ли ще се пускаш бе?Не е ли малко тънко...
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #32
      sUkI написа:
      s00rry написа:
      sUkI написа:
      d0b0 написа:
      sUkI Как така реши че е Мартвец .... ? ако не ти идва на акул на Итал феста АБСОЛЮТНИ всички ти се смяха като седя 30 мин на паркинга и подаваше на Твоето Най варвежно Браво в Пловдив..... и това Момчето с "Мартвеца" ти показа какво е звук ..... защото аз до колко се сещам ти 30 мин показваше РевЪъЪ на Най Варвежното Браво.............. аи Мартвеца изобщо не тряше да се показва ама простоо го навихмее ...... аз до колко си спомням ти гледаше като луд ....... тайче стига се драпа с всички !!!
      Боже,боже аз си стоях 30мин на топличко не на дъждеца като тебе смешко.Ако сте много отворени да ви дойда на крака да сложим някой лев и да го отупам тоя котурник дето хвърля сини пушаци ха-ха човека с клапата Да съм гледал като луд едва ли,по-скоро се смях."АБСОЛЮТНИ" ти основно имаш ли?Пиши поне правилно
      мъртвец...не мисля, що не застана на старта да го видим този мъртавия как ще ти прай капо на " НАЙ- ВЪВЕЖНОТО ПЛОВДИВСКО БРАВО " пхаха
      На стартаааааааааа,ахаааааааааааа в дъжд и мъгла .Колко "ОРИГИНАЛНО" Пич,не мойто браво е след основен ремонт и пуши та да си е*е майката Не аз си продавам Бравото и да скоча на още по-голям мъртвец като 320,СМЯТАЙ Айде пак върви пред някое Пежо,ще вървиш ама в съня ти
      ами ела да те начешем , да си хойдих поне с наведена главичка и да видиш "котурника" колко грубо стъпва барабар със "сините " пушеци който ще гледаш защото няма да можеш да ги стигнеш, смешко вика аз отидох там за да гледам не да си седя на топличчко .. мамин
      Когато си събереш 100левчета ми пиши на лично,намери идеална права 400м и идвам
      неаш грижи даже може и да бутна с другата бегачка .. тамън да имаш повече шанс
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        #33
        Tie написа:
        Вие тотално ги объркахте Пежаците... 306 S16 e с 5 скорости и е 153 к.с.. а GTI 6 вече са версиите със 6 скорости и 163/167 к.с.
        аиде така де е,аз до преди малко се возих в 306 S16 GTI :D :D :D
        Honda Jazz 1.4 8v 07'

        Коментар


          #34
          Мой приятел има Пежо 405 което много пъти съм управлявал - Mi16Х4 XU9JA-D6C мотора,който е 1.9 16V - 158 к.с. с 4Х4 с Торсен диференциал.. ако въобще ви говори нещо, Невероятен за годините си (21) автомобил,който не е за подценяване . другия двигател от гамата XU9JA-DWF е 147 к.с. Само да поясня, двигателя от 306 S16 e същия XU9JA D6C - 158k.c.

          Коментар


            #35
            s00rry написа:
            sUkI написа:
            s00rry написа:
            sUkI написа:
            d0b0 написа:
            sUkI Как така реши че е Мартвец .... ? ако не ти идва на акул на Итал феста АБСОЛЮТНИ всички ти се смяха като седя 30 мин на паркинга и подаваше на Твоето Най варвежно Браво в Пловдив..... и това Момчето с "Мартвеца" ти показа какво е звук ..... защото аз до колко се сещам ти 30 мин показваше РевЪъЪ на Най Варвежното Браво.............. аи Мартвеца изобщо не тряше да се показва ама простоо го навихмее ...... аз до колко си спомням ти гледаше като луд ....... тайче стига се драпа с всички !!!
            Боже,боже аз си стоях 30мин на топличко не на дъждеца като тебе смешко.Ако сте много отворени да ви дойда на крака да сложим някой лев и да го отупам тоя котурник дето хвърля сини пушаци ха-ха човека с клапата Да съм гледал като луд едва ли,по-скоро се смях."АБСОЛЮТНИ" ти основно имаш ли?Пиши поне правилно
            мъртвец...не мисля, що не застана на старта да го видим този мъртавия как ще ти прай капо на " НАЙ- ВЪВЕЖНОТО ПЛОВДИВСКО БРАВО " пхаха
            На стартаааааааааа,ахаааааааааааа в дъжд и мъгла .Колко "ОРИГИНАЛНО" Пич,не мойто браво е след основен ремонт и пуши та да си е*е майката Не аз си продавам Бравото и да скоча на още по-голям мъртвец като 320,СМЯТАЙ Айде пак върви пред някое Пежо,ще вървиш ама в съня ти
            ами ела да те начешем , да си хойдих поне с наведена главичка и да видиш "котурника" колко грубо стъпва барабар със "сините " пушеци който ще гледаш защото няма да можеш да ги стигнеш, смешко вика аз отидох там за да гледам не да си седя на топличчко .. мамин
            Когато си събереш 100левчета ми пиши на лично,намери идеална права 400м и идвам
            неаш грижи даже може и да бутна с другата бегачка .. тамън да имаш повече шанс
            Хахаааааа,повече шанс,божичко ти ако имаш живи 140коня дори ще ти ги дам парите веднага бе момче (rofl)За по-голям шанс от моя страна ще си заредя бутилката

            Got nos?

            Коментар


              #36
              Tie написа:
              Вие тотално ги объркахте Пежаците... 306 S16 e с 5 скорости и е 153 к.с.. а GTI 6 вече са версиите със 6 скорости и 163/167 к.с.Колкото до MI16 - абсолютно нищо собено като вървеж - при версията 4х4 го спасява старта... и до там! Ама като се има и в предвид че на 90% са доста поспрели 5-кците.... нормално
              Всъщност S16 е нещо като ниво на оборудване при Пежо, както е VTS при Ситроен.Т.е S16 са и двете 306-ци.Действително GTI - то е със 6 скорости.При 405-ците MI-16 е същото - ниво на оборудване.Двигателите като цяло са еднакви, а разликата идва от инжекционите(от многото изчетено по форумите това съм разбрал).

              Коментар


                #37
                Не бих казал колега - така се именуват 2 литровите 16 клапанни агрегати, иначе ако беше така защо например с 2 литра обем и 8 клапана версията не се води S16, а XSI или както там си се води? Знам само че съм карал преди години 306 S16 с петици скорости и 153 к.с и честно казано вървеше приятно, но не по-бързо от Типо 2.0 16V 147 к.с.До колегата о т Варна - би ли ни обяснил на нас незнаещите що е то диференциал и в частност за Торсен диференциалите и какво точно означава ТОРСЕН?

                Коментар


                  #38
                  Tie написа:
                  До колегата о т Варна - би ли ни обяснил на нас незнаещите що е то диференциал и в частност за Торсен диференциалите и какво точно означава ТОРСЕН?
                  Колега уважавам сарказма ти, но доста хора в тея форуми не знаят какво значи и 16V..та въпроса ти сериозен ли беше???и освен това колегата от горния пост много бърка, за пежото, разликата в двигателите пежаците идва не само от дюзите а и от инжекционите, старите са с по стария Motronic 4.1, a новите респ. с по новия . Също така има ми-16ки с 1.9 литров мотор , както и с 2000 кубиков ,който всъщност е предшественика на 306 с16/GTi-6П.С. Торсен диф---> Името идва от английската дума torque sensing (чувствителен към въртящ момент),, Torsen

                  Коментар


                    #39
                    Супер колега, само че и тук има доста хора които все пак могат да четат и са гледали книжки с картинки, пък и са завършили нещо свърано с автомобилите Честно, подразних се от твоя завършек на по-предишно мнение с думите

                    Коментар


                      #40
                      Tie написа:
                      Вие тотално ги объркахте Пежаците... 306 S16 e с 5 скорости и е 153 к.с.. а GTI 6 вече са версиите със 6 скорости и 163/167 к.с.Колкото до MI16 - абсолютно нищо собено като вървеж - при версията 4х4 го спасява старта... и до там! Ама като се има и в предвид че на 90% са доста поспрели 5-кците.... нормално
                      Пичове МИ16 е мотор легенда не може с лекота да се констатира’ нищо особенно като вървеж ’,вижте във форума на peugeot какво се постига с тоя двигател и тогава си правете изводи от тоя сорт. Колегата който е загубил да не се притеснявя-и по силни мотори от HGT са губели от МИ16. a срещу пежо 205 с тоя мотор разликата става отчайваща.

                      Коментар


                        #41
                        pogko написа:
                        [quote:4118d71316="Tie"]До колегата о т Варна - би ли ни обяснил на нас незнаещите що е то диференциал и в частност за Торсен диференциалите и какво точно означава ТОРСЕН?
                        Колега уважавам сарказма ти, но доста хора в тея форуми не знаят какво значи и 16V..та въпроса ти сериозен ли беше???и освен това колегата от горния пост много бърка, за пежото, разликата в двигателите пежаците идва не само от дюзите а и от инжекционите, старите са с по стария Motronic 4.1, a новите респ. с по новия . Също така има ми-16ки с 1.9 литров мотор , както и с 2000 кубиков ,който всъщност е предшественика на 306 с16/GTi-6П.С. Торсен диф---> Името идва от английската дума torque sensing (чувствителен към въртящ момент),, Torsen

                        Коментар


                          #42
                          Не се притеснявам,дръпката стана случаино.Тои видя как отвях БМВ-тата и ми предложи.Аз си нямах представа с колко сериозна кола се гоня/викам си някакво старо ПЕЖО/...?????? Сега вече му имам уважението.
                          Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                          Коментар


                            #43
                            bestmaster - и колко "много" върви 405 МИ 16 4х4? Не го бъркай с Т16, но и там има силно ’талянско противодействие

                            Коментар


                              #44
                              Не искам да влизам в излишни полемики с теб-уважавам те.Просто моята мисъл бе ,че няма нищо срамно да се загуби от МИ 16 -мн малко мотори на фиат биха надделели. Не казвам че е някакъв извънземен двегател но все пак това е основата на Т16 който е с доста добри резултати.

                              Коментар


                                #45
                                Колега, в никакъв случай не искам да те засегна! Имам в предвид че не е по-силен агрегат от 2.0 16в на Фиат/Ланча (виж техн. данни и на 2-та), общото м/у МИ16 и Т16 е толкова колото и при 4.16 и 4.16 турбо агрегата на Фиат/Ланча, а там просто сме с доста повече успехи от Т16 П.С. Не се очудвам от това че 20в е паднало, едно не съм срещнал да върви като хората

                                Коментар

                                Working...
                                X