Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD 115 vs Bravo 1.9 JTD
Collapse
X
-
Ами ето го - две гонки, като първата я гледайте странично, че бях завъртял телефона. На втората умишлено Стилото тръгна по-късно, но пак ни наказа.Браво JTD срещу Стило JTDКачеството е гадно, но така стана без предварителна подготовка.
Коментар
-
vsd написа:Airfan написа:Мога да пусна, ако има интерес...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А някой няма ли да се сети да извади скоростните кутии на двете коли ? Там също ще се види откъде идва предимството на стилото. Както и BO отбеляза - Стилото поддържа дадена мощност в по-широк диапазон от обороти, а бравото дори и да вдигне над 120 к.с., то това е съвсем за малко, в останалите обороти е доста по-надолу. Но дайте и кутиите , за да стане по-ясно. На браво я казвам веднага (1-ва, 2, 3, 4, диференциал) - 3.9 / 2.2 / 1.4 / 1 / 3.05 (това са ЛЕКО закръглени числа)
Коментар
-
BO написа:Та може единия двигател през цялото време (идеален случай, който го допускаме, без да е реално в момента) през цялото време да "дърпа" с да речем 100кс от 1000 до 4000 оборота, а другия да дърпа само накрая със 110кс - от 3700об до 4000об.
Коментар
-
BO написа:"Конските сили продават колата, въртящия момент печели състезания"
Коментар
-
Еееее, много беше хубаво като не пишеше в този форум. Пак започваш с безмислените спорове и с цялото си уважение, пак показваш че не си в час за много неща. Съвсем честно, не искам да те обиждам или нещо такова, но има доста принципни неща които трябва да си изясниш.vsd написа:По някой път някои двигатели просто си вървят повече от други, въпреки че са по-малко коне.Е,това вече е суперневъзможно.Цялата физика пращаш на кино.Освен ако имаш в пред вид твоя двигател..........
Коментар
-
vsd написа:Еееее, много беше хубаво като не пишеше в този форум. Пак започваш с безмислените спорове и с цялото си уважение, пак показваш че не си в час за много неща. Съвсем честно, не искам да те обиждам или нещо такова, но има доста принципни неща които трябва да си изясниш.vsd написа:По някой път някои двигатели просто си вървят повече от други, въпреки че са по-малко коне.Е,това вече е суперневъзможно.Цялата физика пращаш на кино.Освен ако имаш в пред вид твоя двигател..........
Коментар
-
Airfan написа:Ами ето го - две гонки, като първата я гледайте странично, че бях завъртял телефона. На втората умишлено Стилото тръгна по-късно, но пак ни наказа.Браво JTD срещу Стило JTDКачеството е гадно, но така стана без предварителна подготовка.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
vsd написа:Еееее, много беше хубаво като не пишеше в този форум. Пак започваш с безмислените спорове..............
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Та може единия двигател през цялото време (идеален случай, който го допускаме, без да е реално в момента) през цялото време да "дърпа" с да речем 100кс от 1000 до 4000 оборота, а другия да дърпа само накрая със 110кс - от 3700об до 4000об.Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:А някой няма ли да се сети да извади скоростните кутии на двете коли ?Stefan Hadjov написа:vsd написа:По някой път някои двигатели просто си вървят повече от други, въпреки че са по-малко коне.Stefan Hadjov написа:BO написа:"Конските сили продават колата, въртящия момент печели състезания"Stefan Hadjov написа:emzo написа:Разликата е само от Nm. Аз не бих гледал к.с. в този случай.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар