Ми, аз имам впечатления от ремапнато Браво и Мареа срещу стоково Стило (98% сигурно, че беше стоково - 98, че понякога ми е трудно да разбера дали ми говори истината или не по въпроса).1. Та... аз се возих в Бравото (тежах) и съединителя е пътник (превърта) - по-добър старт на бравото - първа, втора и на трета стилото минава все едно сме спрели... и така 3 пъти. На четвъртия миришеше на феродо и можехме да изредим до трета на място...2. Моята Мареа срещу същото Стило - същата работа (само дето ми е нов съединителя и не върти), до края на втора горе-долу се държа, на трета вече иска да ме прескочи отзад (карахме един зад друг и се тествахме).3. На път за Стара Загора, на максимална скорост Стилото изпитва доста трудности да се откъсне от Браво и Мареа.Други въпроси?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD 115 vs Bravo 1.9 JTD
Collapse
X
-
biker_81 написа:Добре де нали уж мапнато браво е поне 130 коня,как ще падне от 115 коня стило?В една друга тема скачахте с мапнато браво на браво хгт а сега стилото не може да бие.Според каталозите Стило 115 3 врати дава до 100 10,3 , не знам как ще бие мапнато браво.
Коментар
-
biker_81 написа:Добре де нали уж мапнато браво е поне 130 коня,как ще падне от 115 коня стило?В една друга тема скачахте с мапнато браво на браво хгт а сега стилото не може да бие.Според каталозите Стило 115 3 врати дава до 100 10,3 , не знам как ще бие мапнато браво.
Коментар
-
biker_81 написа:Добре де нали уж мапнато браво е поне 130 коня,как ще падне от 115 коня стило?В една друга тема скачахте с мапнато браво на браво хгт а сега стилото не може да бие.Според каталозите Стило 115 3 врати дава до 100 10,3 , не знам как ще бие мапнато браво.
Коментар
-
Оооо, честито. Бравото тежи 1170 кг а стилото 1265. Както и да се смята разлика от 200 кг няма. Както и да е това не е от значение. С най-добри чувства, не знам кога ще престанеш да успорваш ефекта от ремапа. Има ли смисъл пак да почваме старите безмислени спорове. Освен това за това колко бързо ускорява една кола, не само конете са от значение. Надявам се че си видял клипа в който ремапнато браво бие bmw 320. Преди месец се пробвах с една хонда акорд 2,2 дизел 140 коня около 2004-5 година. При положение че вече много ми плъзга съединителя, двете коли вървят абсолютно наравно. Kotseto и той написа че има чувството че бравото jtd може и да дръпне стило 1,8 130 коня. Не сме ги пробвали, но и на мен ми се струва че бравото може да е малко пред стилото. Тези всичките неща не ти ли говорят нещо. И не на последно мястои попринцип имам малко съмнения в това конкретно Стило дали беше напълно стоково по време на замерването. ЕДни твърдят, че е стоково, други казват, че не е.Airfan написа:1. Та... аз се возих в Бравото (тежах) и съединителя е пътник (превърта) - по-добър старт на бравото - първа, втора и на трета стилото минава все едно сме спрели... и така 3 пъти. На четвъртия миришеше на феродо и можехме да изредим до трета на място...
Коментар
-
По заводски данни Бравото тежи 1145 кг,а Силото-1320 кг.Разлика 175 кг.Освен това Бравото е по обтекаемо и с по малка лицева площ.Стилото е като ВАН пред Бравото.Постави не двама а един човек в Бравото и стартирай със Стилото да видиш трагедията в реално време.А Бравото може да го мапваш колкото си искаш преди теста.
Коментар
-
emzo написа:1145kg e по каталог, там някъде и на кантар , без натурии в багажника.1153 май отчете ама не помня.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Освен това Бравото е по обтекаемо и с по малка лицева площ. Постави не двама а един човек в Бравото и стартирай със Стилото да видиш трагедията в реално време.А Бравото може да го мапваш колкото си искаш преди теста.
Коментар
-
Моята Мара я дават 1270 кг, така че е горе-долу на едно със Стилото (3-врато) по килограми. Клип не съм правил, тъй като карах, но от дръпката с Бравото имам документирано, но с лошо качество, тъй като бях само с телефон в мен. Мога да пусна, ако има интерес...А относно конете и нютоните - аз незнам моята с колко е повишена, а и не ме интересува, защото съм платил 0 лв за упражнението, но например Мареа JTD 110 няма сили да ме гони, а Стилото е едва 5 коня над въпросната Мареа, обаче разликата беше покъртителна. За това си мисля, че не е съвсем сток това Стило, в което ще се уверя веднага, когато се намери друго Стило за замерване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар