По темата - от кола до кола има разлика, иначе последната ми изцепка беше 2 дръпки от светофар до светофар (за хората от Пловдив ще поясня - сигналната уредба на Сточна гара посока Централна гара и от Централна гара до светофара на стоматологичният) Моята кола е Bravo 1.8GT мразя да се пъча ама ми се издръвчи една натокана E36 купе. От летящ старт му направих кола и кусур. След това на светофара спряхме, момчето сваля прозорците и вика "Върви ли?" при положение, че му набухах шушоните, и аз му казах "А, не, не спъната е нещо тия дни" Чакаме зелено и тръгваме. Аз още на първа му правя 1 кола, чак на трета чух отзад да се отпушва BMW-то и леко да почва да ме настига. Иначе момчето на светофара ми каза, че coupe-то му било 1.6. Да, ама не било от въпросните 1.8IS Имам приятел с E36 Vanus, но със сменян диф. Та момчето колата му се развърта много добре ама от 100 нагоре. С него все още не сме се пускали, но си правят т*шак с мен и все ме карат да се пускам с някви E30-ки уж 1.6 и 1.8 а те са 2.5, 2.8. Мразя такива рацерски изцепки. Единствено ме е наказвал много лошо (в тоя клас автомобили) Ford Escort 1.8 105hp нещо такова. Абе красиво е да чуеш песента на 16-тият винтил, но умната и на по безопасни места. Не карате самолети момчета, тенденция е както при Голфаджийте и ние с бравота/пунтота да се пъчеме, само че не го правете ако застрашавате хората.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16в с/у БМВ е36 320и
Collapse
X
-
Suppish написа:По темата - от кола до кола има разлика, иначе последната ми изцепка беше 2 дръпки от светофар до светофар (за хората от Пловдив ще поясня - сигналната уредба на Сточна гара посока Централна гара и от Централна гара до светофара на стоматологичният) Моята кола е Bravo 1.8GT мразя да се пъча ама ми се издръвчи една натокана E36 купе. От летящ старт му направих кола и кусур. След това на светофара спряхме, момчето сваля прозорците и вика "Върви ли?" при положение, че му набухах шушоните, и аз му казах "А, не, не спъната е нещо тия дни" Чакаме зелено и тръгваме. Аз още на първа му правя 1 кола, чак на трета чух отзад да се отпушва BMW-то и леко да почва да ме настига. Иначе момчето на светофара ми каза, че coupe-то му било 1.6. Да, ама не било от въпросните 1.8IS Имам приятел с E36 Vanus, но със сменян диф. Та момчето колата му се развърта много добре ама от 100 нагоре. С него все още не сме се пускали, но си правят т*шак с мен и все ме карат да се пускам с някви E30-ки уж 1.6 и 1.8 а те са 2.5, 2.8. Мразя такива рацерски изцепки. Единствено ме е наказвал много лошо (в тоя клас автомобили) Ford Escort 1.8 105hp нещо такова. Абе красиво е да чуеш песента на 16-тият винтил, но умната и на по безопасни места. Не карате самолети момчета, тенденция е както при Голфаджийте и ние с бравота/пунтота да се пъчеме, само че не го правете ако застрашавате хората.FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!
Коментар
-
Trojaneca написа:Забелязал съм едно нещо - или се сравняват 2000 кубикови БМВ-та, или се сравняват мощни такива, срещу зверски-модифицирани талянски коли. Средно положение няма...щото резила е голям.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар