Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голф 3 тди 110 срещу браво тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Trojaneca написа:
    Откъде са тези данни? JTD-то има въртящ момент, който се реализира много по-рано от този на TD100-то. Също така, максималната мощност идва 200 оборота надолу(JTD)...Да не говорим, че JTD-то е по-леко от TD100-то.
    http://www.forocoches.com/foro/showt...threadid=62917
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      naskobg написа:
      Atanas71 написа:
      naskobg написа:
      Atanas71 написа:
      naskobg написа:
      Atanas71 написа:
      Princo написа:
      TD пада от JTD,а JTD пада от TDI 110.Следователно TD пада с много от TDI 110.
      Тоя филм каде го гледа че TD пада от JTD Колко пъти ти лично си бил със ЖТД ТД
      Пада, пада. Е то вярно зависи и от задкормилното устройство. :D
      Естествено от 0-140км./ч. или и тук лъжат и щофера е бил слаб , или пък тези дани са тотална грешка Fiat Brava 1.9 Td 100 cv. (97)....................................22.58 Fiat Bravo 1.9 TD 100 cv....................................22.32 Fiat Bravo JTD 105 cv. (99).........................................23.28
      Това са еталони, може би.
      Може , но едно ЖДТ за да върви добре трябва да се пипне докато ТД100 си върви добре защото на него няма какво да му се пипа повече
      То и няма как софтуерно, ако трябва да сме точни.
      Сега остана някой да каже че е слагал чип на ТД 100 ".....и мнооо вървяоооо...."
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #33
        Atanas71 написа:
        naskobg написа:
        Atanas71 написа:
        naskobg написа:
        Atanas71 написа:
        naskobg написа:
        Atanas71 написа:
        Princo написа:
        TD пада от JTD,а JTD пада от TDI 110.Следователно TD пада с много от TDI 110.
        Тоя филм каде го гледа че TD пада от JTD Колко пъти ти лично си бил със ЖТД ТД
        Пада, пада. Е то вярно зависи и от задкормилното устройство. :D
        Естествено от 0-140км./ч. или и тук лъжат и щофера е бил слаб , или пък тези дани са тотална грешка Fiat Brava 1.9 Td 100 cv. (97)....................................22.58 Fiat Bravo 1.9 TD 100 cv....................................22.32 Fiat Bravo JTD 105 cv. (99).........................................23.28
        Това са еталони, може би.
        Може , но едно ЖДТ за да върви добре трябва да се пипне докато ТД100 си върви добре защото на него няма какво да му се пипа повече
        То и няма как софтуерно, ако трябва да сме точни.
        Сега остана някой да каже че е слагал чип на ТД 100 ".....и мнооо вървяоооо...."
        То като гледам, специалисти разни. Може и това да кажат. :D

        Коментар


          #34
          ..................
          Уважавам тези,които ме уважават!
          Clube do Marea!

          Коментар


            #35
            слагам съм бравото също и с 2 пасата гърбави със същите мотори и различни шофери и резултата пак беше почти същия минават ме но вече при по високите скорости до 100 съм малко от пред явно задкормилните устроиства не ги бива :D ето клипа от гонката с голфа http://vbox7.com/play:a3af957a

            Коментар


              #36
              emzo написа:
              Пичове стоково А3 ТДИ110 ме държи мен чипнат почти 1:1ТДИ110 ме прави на луд мен (сток).
              ВАЖЕН извод:След чипосването на двигателя ти си успял да се изравниш с въртящия момент и мощноста на ТДИ двигателя.А съвсем не вярвам ТДИ-сток да е с по голями стойности от обявените от фирмата.Да не говориме за разхода на двете коли ако си ги премерите.Там удара ще е жесток в полза на ТДИ.

              Коментар


                #37
                Е ако иска да е рейсър да прасне на жтд-то един агресивен чип и да изпраска 170 коня И от моите наблюдения над 100 коня ли е двигателя си оказва значение след 3та или демек след 100 С пунтото с коли до към 115 коня съм пред тях до 3та след това си ме изяждат...Колегата са ми само 10 коня разлика и затва е бил по-добре.
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #38
                  Eгати загубените италианци от Фиат. Направили ми кола зорлем 100 коня с толкова много усложнения и брамбазлъци.А хората само с едно чипче си вадят 70 коня.Къде отиде техниката...........??Не ти трябват двувалки,не ти трябват 16,20 клапана,няма вариатори,няма би-турбо,слагаш си едно чипче и 70 коня кацат в обора +.Е,те това е работа.

                  Коментар


                    #39
                    nasty ко викаш пунтото мноо върии до 3та а хахахаха.,,, агресиввен чип а хахаххаахСори за офф-а, ама напрао ми се идва до костинброд да видя как ще ми стоиш до 3та отпред
                    Poor is the man whose pleasures depend on permission of another...

                    Коментар


                      #40
                      Върви на коли до към 100 коня чети малко а И да дойдеш пунтото го нема вече.На божурище съм се пускал с джета 115 коня и бия 3та и почва да ме задминава - тоест до 3та , старта и го взимам,същото е ставало и с вектра 115.И да клипа съм го гледал отдавна и съм проспуснал че е сменял и турбината.http://www.youtube.com/watch?v=M5P0IhkzeHM - 167коня от браво 105.
                      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                      Коментар

                      Working...
                      X