Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво ЖТД 105 - Браво ТД 100 запитване :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    atletikos написа:
    Stefan Hadjov написа:
    atletikos написа:
    понеже съм малко бос ...........
    Не е необходимо да се самоопределяш какъв си.То е ясмо щом си вдигал 210 клм/час.
    Трябва да ми разясниш (предполагам на живо) тази теорема по която пресметка кой какъв е спрямо максималната скорост която е достигнал , и за останалите който веднага ме нападнаха радвам се че се знаете толкова много , аз ви казах какво съм видял на таблото апа то реални може и 100 да са, знам че всеки си мисли че неговата кола варви най-много спокойно.
    Колега, тук не става въпрос за това, чия кола върви повече. Аз съм вдигал 200 на магистралата преди да и направя ремап. След като започнах да се занимавам но малка с това се зачудих, дали все пак не съм бил в участък с лек наклон. Ами колата е ограничена в таблиците да не вдига такава скорост.

    Коментар


      #17
      Ограничето е в оборотите, съответно скоростта.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Ограничето е в оборотите, съответно скоростта.
        Колега, ограничението на всяка предавка ли го има, или само ако си на 5-та? И до колко оборота е всъщност? Има ли значение за ограничението дали ти е чипната колата или не?

        Коментар


          #19
          За предавките няма значение. За чипването - има. Обикновенно там са вдигнати оборотите в ограничението.

          Коментар


            #20
            На 5та предавка Оги, като с ремап може да се ограничи на ниски обороти, ако целта ти е да се изгавриш с някой
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              На 5та предавка Оги, като с ремап може да се ограничи на ниски обороти, ако целта ти е да се изгавриш с някой
              ??????? Я погледни по-добре таблиците колега. Къде са прадавките в тях?

              Коментар


                #22
                А вдигни тогава на 5та предавка 5000рпм
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  А вдигни тогава на 5та предавка 5000рпм
                  Писах го на лс, пиша го и тук. Ограничението е в оборотите. Няма никакво значение на коя предавка си. Може и да си на празен ход. Оборотите са на ДВГ и нямат нищо общо с предавките.

                  Коментар


                    #24
                    Аз говоря за ограничението на максималната скорост, чрез оборотите на 5та предавка !!!! Капиш ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Аз говоря за ограничението на максималната скорост, чрез оборотите на 5та предавка !!!! Капиш ?
                      Аз говоря къде е ограничението. Капиш? И пак няма значетие от предавката. Капиш?

                      Коментар


                        #26
                        Но компренде.Аз казвам как е реализирано ограничението. Понимаеш ???п.с. жалко, че не мога да докладвам модератор за спам
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Само да не изкапете от толкова капене Не съм гледал таблици, ама може би има някоя , в която според скоростта и оборотите се разбира на коя предавка си? Иначе за чипнат двигател теоретично (моят поне) може да развие 5200 оборота, т.е. - 240 км/ч скорост. Сега капите ли и двамата? И аз мисля че оборотите са ограничени, а също и максималната скорост. Което води до това че при 5000 оборота на 4-та ще вдигна 165 км/ч , но на пета като вдигна 190, вече ще проработи ограничението по скорост.

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Но компренде.Аз казвам как е реализирано ограничението. Понимаеш ???п.с. жалко, че не мога да докладвам модератор за спам
                            Темата се привърна в спор, благодарение на нас. Ограничението е реализирано с ограничаване на оборотите на двигателя.п.с. Незнам кой от нас спами неподготвен.

                            Коментар


                              #29
                              Извинете че ви се мешшам в спама, но да задам въпроса така - при чипнат двигател и обороти в първит 3 предавки 5200, мога ли да засиля колата с 220, или не, и ако не - какво прречи - ограничение по скорост, или по обороти? Подксазвам - при 220, колата е с около 4700 оборота.

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                Извинете че ви се мешшам в спама, но да задам въпроса така - при чипнат двигател и обороти в първит 3 предавки 5200, мога ли да засиля колата с 220, или не, и ако не - какво прречи - ограничение по скорост, или по обороти? Подксазвам - при 220, колата е с около 4700 оборота.
                                Ето го едно от ограниченията Оги на stock файл на JTD 100.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X