При правилно направен ремонт трябват само няколкостотин км за да си напасне мотора сегментите и да даде пълна мощност .Иначе е вярно, че разликата в загубите от триене на нормални и рейсинг сегменти е значителна
[/quote] Маздата е на 100 км след ремонта и засега разлика отпреди няма.И може ли да ми оябсниш какво може да се обърка при смяна на сегменти,лагери и пасване на клапани,понеже смятам че съм направил всичко както трябва.И за да не става объркване,преди отварянето на мотора колата си вървеше нормално,не е страдала от липса на компресия и мощност,отворих двигателя,защото изкриви биела и вече при отварянето реших така и така съм отворил да семян сегменти и лагери апък главата я правих понеже видях че изпускателните клапани са зле,макар че си имаше компресия и преди.

Коментар