Искаш ли да се пробваш с Печката ми ?!? Клипче,снимки и всичко останалоАз съм от Люлин10 (за тези които не знаят това е в София)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16V vs Fiat Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
И аз подкрепям колегата Валери, неговата кола беше една от най-бързите атмосферки(в класа си де) горе на Бояна и лично съм бил свидетел как много "бързи" С20ХЕ-та, КР-и и т.н. са отнасяли дървото. Сега обаче Типото, чака нов двигател и да се надяваме още много победи.FIAT Punto GT'96 131hp
FIAT Punto TD 60 '98
Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.
Коментар
-
Добре бе - Вие сте е**хти и хората!!! Да, луд съм - изкарайте накрая някое ХГТ което да си заслужава емблемата ФИАТ и накрая да обърне поне малко представите ни за куц кон! На Валери колата е доказала се поне на стартове на Бояна и то 10-ки!!!! На Божура има записано време преди ремонта на мотора и без олекотяване 15.9хх, след това не е мерена но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх - не казвам че типо-то е в тези ниски 15-ки или по-бързо, но просто разликата м/у кола вървяща на Бояна и Божура е огромна и почти винаги има изненади - причната се казва "мазен хасфалт"!!!!! Факт е че това Типо си върви както трябва, а "тунинга" на Валери не знам дали може да се нарече такъв и за към 300,-лв , неговото Седичи отнасяше сериозно и едно друго типо седичи (червеното) 2-врато което беше за известно време в София и после пак се пресели в Пловдив - откъдето и дойде. А червеното не веднъж също отсрамваше марката с чест с/у АБФ,КР, ХЕ и др. въпреки че си беше малко "масларка" Така че: 4.16 мотор на ФИАТ е по-добър от 5.20 - факт доказан многократно на чератата, това е - а пък който иска нека се надъхва още с 5-така.....
Коментар
-
Tie написа:Добре бе - Вие сте е**хти и хората!!! Да, луд съм - изкарайте накрая някое ХГТ което да си заслужава емблемата ФИАТ и накрая да обърне поне малко представите ни за куц кон! На Валери колата е доказала се поне на стартове на Бояна и то 10-ки!!!! На Божура има записано време преди ремонта на мотора и без олекотяване 15.9хх, след това не е мерена но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх - не казвам че типо-то е в тези ниски 15-ки или по-бързо, но просто разликата м/у кола вървяща на Бояна и Божура е огромна и почти винаги има изненади - причната се казва "мазен хасфалт"!!!!! Факт е че това Типо си върви както трябва, а "тунинга" на Валери не знам дали може да се нарече такъв и за към 300,-лв , неговото Седичи отнасяше сериозно и едно друго типо седичи (червеното) 2-врато което беше за известно време в София и после пак се пресели в Пловдив - откъдето и дойде. А червеното не веднъж също отсрамваше марката с чест с/у АБФ,КР, ХЕ и др. въпреки че си беше малко "масларка" Така че: 4.16 мотор на ФИАТ е по-добър от 5.20 - факт доказан многократно на чератата, това е - а пък който иска нека се надъхва още с 5-така.....Fiat Tipo 2.0 16V
Коментар
-
но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх3.0CRD
Коментар
-
Значи на Stylius колата миналата пролет на последните стартове на Бояна даде 15.1ххх - факт записан официално и то при поредица стартове с Астра Ф С20ХЕ пипната доста (собственика е Жоро с червена ГСИ, пише в тунинг.бг-надъхан опелджия) и общо взето си разменяха стартовете. За Stylius не мога да кажа нищо лошо - напротив, колегата винаги се е държал много точно с мен и за мен е пич Ами питай Валери какво е правил по нея - портване на глава, кутия от 1.8 8В , "спортен" филтър за 30,-лв и "интейк" от PVS "home made" - колко го врънках да я чипираме и накрая така си и даде матора без да го направи Е това ако е "силов" тунинг - здраве му кажи! Който иска да вярва, да вярва - за съжаление момчето не е от най-имотните, но спортната злоба и желанието са му в повече.
Коментар
-
Tie написа:Значи на Stylius колата миналата пролет на последните стартове на Бояна даде 15.1ххх - факт записан официално и то при поредица стартове с Астра Ф С20ХЕ пипната доста (собственика е Жоро с червена ГСИ, пише в тунинг.бг-надъхан опелджия) и общо взето си разменяха стартовете. За Stylius не мога да кажа нищо лошо - напротив, колегата винаги се е държал много точно с мен и за мен е пич Ами питай Валери какво е правил по нея - портване на глава, кутия от 1.8 8В , "спортен" филтър за 30,-лв и "интейк" от PVS "home made" - колко го врънках да я чипираме и накрая така си и даде матора без да го направи Е това ако е "силов" тунинг - здраве му кажи! Който иска да вярва, да вярва - за съжаление момчето не е от най-имотните, но спортната злоба и желанието са му в повече.Fiat Tipo 2.0 16V
Коментар
-
Аз имам 1 замерване с 4.16 купеhttp://vbox7.com/play:3a00ce4dпак показва,че голямо значение има и зад кормилното устройство
Got nos?
Коментар
-
Аааа момчета Аз не сам казал че много ми варви колата нещо грешно сте ме разбрали по колата няма нищо пипано.Тва спортен филтър от 25лв не го слагам за силов тунинг или че сам си издънил катализатора просто казах какво се случи в моята ситуация..А това с астрите никви реисове разтояние не са ми правили макар че сме се гонили не на 400м а на повече щото си изреждах от 1-ва до 5-та..Има в Плевен едно Купе с хубави джанти жълто на цвят и като ме видя ми се смя на колата(беше много мръсна,и бях надул някви кючеци за сейра) ама тои видя дали сам паднал с много от черната и червената астра.Даже и него го карах да се пуска ама тои каза че имал да сменя водна помпа и неискал да я напъва или нещо такова... А за сега с бравото имам и клипчета ама са с лошо качество.. http://vbox7.com/play:09edd010http:/.../play:d1b86ec8[URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg
Коментар
-
Колеги, разликата във вървенето м/у 147 и 155 к.с. е забележимо, поне при Капата.Много колеги с 155 к.с. не обръщат внимание на правилното функциониране на ВИС-а иот там тръгва приказката, че не вървят. При здрав мотор се хващам на бас, че 4.16 няма шанс. Говоря за 155 к.с. мотор.Bravo 1.6 16V Aut.
Коментар
-
Nickov написа:Колеги, разликата във вървенето м/у 147 и 155 к.с. е забележимо, поне при Капата.Много колеги с 155 к.с. не обръщат внимание на правилното функциониране на ВИС-а иот там тръгва приказката, че не вървят. При здрав мотор се хващам на бас, че 4.16 няма шанс. Говоря за 155 к.с. мотор.Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
Trojaneca написа:Ахахахахаха, верно ли бе? Тоя варненския лъжеше насам, натам че бил в клуб 300 и не знам ти какво си. Аууу Сигурно е много кофти, да паднеш от атмосферна кола.Trojaneca написа:А и прекалено тежа на колата...не чак като колегата Стайлиус, ама все пакAlfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар