Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 16v vs 19 уилиамс 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ами добре колеги няма да спора но по вин колата излиза че е браво
    Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

    Коментар


      #32
      Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.Ужас

      Коментар


        #33
        pugsy написа:
        Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.Ужас
        кво си права не като не разбираш не пиши тук просто показвам каде е вариатора, се някой трябва да се обади неподготвен
        Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

        Коментар


          #34
          flex87 написа:
          pugsy написа:
          Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.Ужас
          кво си права не като не разбираш не пиши тук просто показвам каде е вариатора, се някой трябва да се обади неподготвен
          Ти май не забеляза колко мнения има колегата?!? Неподготвен????? Май се опитваш набързо да понатрупаш мнения ми се струва!? Ама недей се наема толкова. Прости ни невежеството!
          Настоящата - Ford Focus ST
          Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
          Франкенщайн - R.I.P.
          Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

          Коментар


            #35
            Данните в талона са показателни - колата е Браво и Брава (ZFA 182 ). 183 са баркетите, 185 е Мареа...Двигателят обаче, първообразът му е монтиран в Баркета, затова е с кода на Баркета. 183 А 1000, а ако е от Браво - тогава трябва да е 182 нещо си. Както например Двигателят на Мареа жтд 105 не е 185 Б4000 , а е 182 Б4000 защото за 1 път е монтиран в Браво/аКакво толкова сте захапали човека, какъв е проблемът да има Браво с двигател от Баркета? Колега, ако наистина е така, промени заглавието на темата, че така е подвеждащо, напиши "Браво 1.8 130 к.с. с/у...."И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.

            Коментар


              #36
              Никой не го е захапвал колегата. Той сам се захапа.
              ogi28b написа:
              И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.
              А-а-а-а, да си ги нямаме такива! Не съм ти на мненията (броя), за да те поучавам!
              Настоящата - Ford Focus ST
              Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
              Франкенщайн - R.I.P.
              Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

              Коментар


                #37
                абе има или не такова фабрично браво не знам но определено искам такова
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #38
                  ogi28b написа:
                  И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.
                  Вариаторът е механизъм за безстъпално изменение на предавателното отношение между задвижващ и изпълнителен механизъм.
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #39
                    Korun написа:
                    Никой не го е захапвал колегата. Той сам се захапа.
                    ogi28b написа:
                    И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.
                    А-а-а-а, да си ги нямаме такива! Не съм ти на мненията (броя), за да те поучавам!
                    Е то тва нема значение, те бързо се трупат, особено като ти се случат по 2-3 месеца в годината да няма какво да правиш, и цъкаш из форума... А и ги направих бързо щото ми обещаха да стана модератор на 5000 поста, ама тамън да ги направя, и промениха условията - сега искат и солидна софра за админ. екип. А като ги знам как ядат и пият като бездънни ями, по-добре да си щракам така. Тва вариатор явно вдига 15 коня, има ли го за голф 3, или за брава ЖТД? Лесно ли се монтира ?!

                    Коментар


                      #40
                      Ами с думи прости - тая неземна, адска технология, всъщност променя фазите на газоразпределение. При тоя двигател променя момента на отваряне и затваряне на смукателните клапани. Т’ва е цялата магия. Та за това, предполагам, тоя целия механизъм се нарича вариатор. И този клапан дето го търсим около маховика , всъщност е управляващ маслен клапан (не е за мазане). И него го наричат вариатор (с право или не). И точно той обикновенно се прецаква, предиизвиквайки тоя двигател студен да работи като шевна машина. Е , моите познания стигат до тука. Който знае повече, да помага!
                      Настоящата - Ford Focus ST
                      Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                      Франкенщайн - R.I.P.
                      Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                      Коментар


                        #41
                        flex87 написа:
                        pugsy написа:
                        Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.Ужас
                        кво си права не като не разбираш не пиши тук просто показвам каде е вариатора, се някой трябва да се обади неподготвен
                        Въххх .Май вярно не знам какво е вариатор,мислех че се използва за променливо газоразпределение,а то се използвало при хората за по бързо чешане на пръстите в клавиатурата.

                        Коментар


                          #42
                          sacheto написа:
                          flex87 написа:
                          лелеле остава и да го виждаш вариатора той седи при маховика колега "korun" аз ви снимам талона и ви показвам колко коня е вие пак ми спорите аиде тогава някой с обикновено 1.8 16v да се пуснем и да видим, защото съм се пускал с такова и му раздавам 4,5 коли
                          Ето колега двигател 1.8 16v с вариатор!
                          Е, то на тоз масления клапан дето мажел вариатора му измъкнали буксата ве и сега не маже - тц, тц, тц........ и ко става сега с вариатора - ненамазан си стои Значи от някои колеги мноо се изненадвам Четеш негови постове в 100-тина теми и ше каиш егати и компетентното типче и току с.ре на мнението ти с някой тъпашки пост в някоя случайна тема, ама те тава е те !Пък иначе по темата Колега ти яко развърза торбата ве! На първата снимка си написал ей го двигателя и си снимал един 113 куц коньов матор. После си изровил от някъде две снимки на матор с вариатор и те го пък вариатора. И какво ни показваш сега, че си се сетил, че вариатора не "седи при маховика", или, че твоя двигател е такъв с вариатор де. Или пък, че двигателя от първата снимка - твоя де, е с вариатор, ама маховика и сигурно е някоя тайна разработка на военните, с цел да унищожат мелодия на година . То най-вероятно за туй ги дереш ти тия Рена 19 - заради вариатора при маховика А иначе е голяма веселба темата де Принципно те тия те Рендета 1.8 16 V са конкуренция на ХГТ, колкото и да съм сектант Фиатаджия, а 2000 кубиковия 16 клапанов матор на Рено е най-бързия атмосверен ДВГ от този клас, включая и извънземния матор на ОРЕЛ С 20 ХЕ /т.е.2000 кубиков GSI/. Пък разработките на военние с цел унищожаване мелодия на годината са си смешни и се забавляваме с тях, а пък и мечтите са безплатни.........
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #43
                            няма какво повече да спора и аз вече незнам,обаче едно е сигурно че по талон е 130 а защо, предишния собственик ми каза че е 130 че била с вариатор и т.н. нямам сили повече да спора
                            Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                            Коментар


                              #44
                              2000 20v turbo написа:
                              Е, то на тоз масления клапан дето мажел вариатора му измъкнали буксата ве и сега не маже - тц, тц, тц........ и ко става сега с вариатора - ненамазан си стои ......
                              туй е интересен лаф, не бях забелязал че буксата е откачена.Да не стане така някоя беля да скъса ремък а другото интересно на предната страница са двете еднакви снимки на мотора без капак, ми то това е туинспарк, не Фиат :D
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #45
                                flex87..........пич ти май спориш щото предишния собственик ти е казал /излъгал/ нещо а вземи се пусни с 1.6 16v да се успокоиш и да млъкнеш

                                Коментар

                                Working...
                                X