Ама аз тъй кат гледам, тоз двигател е с вариатор дитектно на полуоските! Да бе, мой - казвам ти - газоразоределението е директно от маховика към каретата!
Колега знаеш ли каква функция играе вариатора или си го чул от някой?За да е 130 коня трябва да е със същия мотор като купе и баркета.А да дръпнеш реното малко трудно (спорен мен).Ще снимаш ли мотора на бравото ако може.Единствената функция която има вариатора е да отваря клапаните с предварение или казано по научен начин Променливо Газо Разпределение и това очертаното на снимката не е вариатор вариатора стои на вала на всмукателните клапани и си има ремонтен комплект който е добре да се сменя с всяка смяна на ангренажа.И аз съм с вариатор и мога да си позная отвратителните свещи кадето и да ги видя и друг път ако обичаш недеи снима отворена алфа за ремаци или нещо друго незнам.
Бах, как не съм видял тез двете свещи и аз уе - не съм бил нещо във форма.Колега, на твоя двигател няма вариатор Пък по талон ако ще и 230 коня да му дават.
аз пък съм на мнение че това което аз ти показвам е вариатор а ти което ми показваш е масления клапан осигоряващ смазването му. И се пак не знам тогава защо пише че е 96 киловата и бие мерцедес 124 2.3 ; рено 19,1.8 16v с 320 купе ми дава само една кола с пасат тди 110 коня го бия пускал съм се и с друго като моето 1.8 16 и него го отвях пълнил съм му километража 220
Мисля да хвърля малко светлина в спора с данни от една световна професионална програма TECDOC(TM) : Я хвърлете едно око на снимка "2" коя кола излиза с тези букви на мотора и отговаря на конските сили и KW!На снимка "1" са всичките двигатели на Браво. Каде се вижда 96KW?!?!Същият мотор се използва и при модели на Ланча и Фиат Купе 1.8 16В, но при тях са с 131к.с.!
Мисля да хвърля малко светлина в спора с данни от една световна професионална програма TECDOC(TM) : Я хвърлете едно око на снимка "2" коя кола излиза с тези букви на мотора и отговаря на конските сили и KW!На снимка "1" са всичките двигатели на Браво. Каде се вижда 96KW?!?!Същият мотор се използва и при модели на Ланча и Фиат Купе 1.8 16В, но при тях са с 131к.с.!
Ама и ти колега, като някои други, май мразиш да четеш заглавията на темите и мненията в тях Таз светлина дето я хвърляш сега, е ’хвърлена’ още някъде на 1-ва страница!На всички, според мен, дори и на собственика на браво-то им стана ясно, че таз кола не е излязла от завода с този двигател и е насаждам в последствие (целия мотор или ако няма вариатор, то поне блока е подменян). А туй, че имаш и ползваш световната професионална програма TECDOC, е похвално за теб :D
Мисля да хвърля малко светлина в спора с данни от една световна професионална програма TECDOC(TM) : Я хвърлете едно око на снимка "2" коя кола излиза с тези букви на мотора и отговаря на конските сили и KW!На снимка "1" са всичките двигатели на Браво. Каде се вижда 96KW?!?!Същият мотор се използва и при модели на Ланча и Фиат Купе 1.8 16В, но при тях са с 131к.с.!
Ама и ти колега, като някои други, май мразиш да четеш заглавията на темите и мненията в тях Таз светлина дето я хвърляш сега, е ’хвърлена’ още някъде на 1-ва страница!На всички, според мен, дори и на собственика на браво-то им стана ясно, че таз кола не е излязла от завода с този двигател и е насаждам в последствие (целия мотор или ако няма вариатор, то поне блока е подменян). А туй, че имаш и ползваш световната професионална програма TECDOC, е похвално за теб :D
Yellow_Flash_Colorz_PDT_50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 Изчетох всики мнения и сам в час с размишленията в темата! И ти ако ги беше изчел щеше да се убедиш каква какафония стана със снимки и коментари.Аз знам, че им е станало ясно на всички, просто затвърждавам подозренията за кое от каде. Винаги има някой недоразбрал, а и не са изложени толкова убедителни факти като мойто и затова се изписаха 4 страници в потвърждаване и убеждаване!
Коментар