ами добре колеги няма да спора но по вин колата излиза че е браво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.8 16v vs 19 уилиамс 1.8 16v
Collapse
X
-
pugsy написа:Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.УжасОбичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ
Коментар
-
flex87 написа:pugsy написа:Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.УжасМай се опитваш набързо да понатрупаш мнения ми се струва!? Ама недей се наема толкова. Прости ни невежеството!
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Данните в талона са показателни - колата е Браво и Брава (ZFA 182 ). 183 са баркетите, 185 е Мареа...Двигателят обаче, първообразът му е монтиран в Баркета, затова е с кода на Баркета. 183 А 1000, а ако е от Браво - тогава трябва да е 182 нещо си. Както например Двигателят на Мареа жтд 105 не е 185 Б4000 , а е 182 Б4000 защото за 1 път е монтиран в Браво/аКакво толкова сте захапали човека, какъв е проблемът да има Браво с двигател от Баркета? Колега, ако наистина е така, промени заглавието на темата, че така е подвеждащо, напиши "Браво 1.8 130 к.с. с/у...."И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.
Коментар
-
Никой не го е захапвал колегата. Той сам се захапа.ogi28b написа:И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ogi28b написа:И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Korun написа:Никой не го е захапвал колегата. Той сам се захапа.ogi28b написа:И да вземете да ми кажете какво е вариатор, че не знам как се ползва търсачката.
Коментар
-
Ами с думи прости - тая неземна, адска технология, всъщност променя фазите на газоразпределение. При тоя двигател променя момента на отваряне и затваряне на смукателните клапани. Т’ва е цялата магия. Та за това, предполагам, тоя целия механизъм се нарича вариатор. И този клапан дето го търсим около маховика, всъщност е управляващ маслен клапан (не е за мазане). И него го наричат вариатор (с право или не). И точно той обикновенно се прецаква, предиизвиквайки тоя двигател студен да работи като шевна машина. Е , моите познания стигат до тука.
Който знае повече, да помага!
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
flex87 написа:pugsy написа:Колегата си праи пи*ки,първо една снимка без вариатор,после друга снимка с вариатор,пък на коляновия вал бил и какво ли не.Ужас.Май вярно не знам какво е вариатор,мислех че се използва за променливо газоразпределение,а то се използвало при хората за по бързо чешане на пръстите в клавиатурата.
Коментар
-
sacheto написа:flex87 написа:лелеле остава и да го виждаш вариатора той седи при маховика колега "korun" аз ви снимам талона и ви показвам колко коня е вие пак ми спорите аиде тогава някой с обикновено 1.8 16v да се пуснем и да видим, защото съм се пускал с такова и му раздавам 4,5 колиЗначи от някои колеги мноо се изненадвам
Четеш негови постове в 100-тина теми и ше каиш егати и компетентното типче и току с.ре на мнението ти с някой тъпашки пост в някоя случайна тема, ама те тава е те !Пък иначе по темата
Колега ти яко развърза торбата ве! На първата снимка си написал ей го двигателя и си снимал един 113 куц коньов матор. После си изровил от някъде две снимки на матор с вариатор и те го пък вариатора. И какво ни показваш сега, че си се сетил, че вариатора не "седи при маховика", или, че твоя двигател е такъв с вариатор де. Или пък, че двигателя от първата снимка - твоя де, е с вариатор, ама маховика и сигурно е някоя тайна разработка на военните, с цел да унищожат мелодия на година
. То най-вероятно за туй ги дереш ти тия Рена 19 - заради вариатора при маховика
А иначе е голяма веселба темата де
Принципно те тия те Рендета 1.8 16 V са конкуренция на ХГТ, колкото и да съм сектант Фиатаджия, а 2000 кубиковия 16 клапанов матор на Рено е най-бързия атмосверен ДВГ от този клас, включая и извънземния матор на ОРЕЛ С 20 ХЕ /т.е.2000 кубиков GSI/. Пък разработките на военние с цел унищожаване мелодия на годината са си смешни и се забавляваме с тях, а пък и мечтите са безплатни.........
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е, то на тоз масления клапан дето мажел вариатора му измъкнали буксата ве и сега не маже - тц, тц, тц........ и ко става сега с вариатора - ненамазан си стои......
туй е интересен лаф, не бях забелязал че буксата е откачена.Да не стане така някоя беля да скъса ремък
а другото интересно на предната страница са двете еднакви снимки на мотора без капак, ми то това е туинспарк, не Фиат :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар