Шанса ти е около 1%. Толкова давам, защото ако опонента не получи инфаркт по време на старта, то тогава шанса ти става 0%
Bravo 1.9 JTD написа:
Динамото показва 148... при 6800rpm,стоково е 105 кончета имах дори и екстра за засичане на разход но я замених с чип-а и не само и други подобрения съм им правил,ако някои се интересува ще коментираме,двигател,ходова част т.н и т.н
п.п. Искам много да ти видя диното при 6800 оборота Много рацер, много чудо...п.п.2 - Виж ако сложиш по-малка шайба на алтернатора, то може и да я докараш до 6800 оборота върху него, като прочета по-добре поста ти
Ти па кво издребняваш сега... То е измерило 132 коня на 4000 оборота, и после с помощта на "JTD to 1.6 Ultimate Converter" 4.3.0.16 (release) , е конвертирал оборотите, и мощността е преизчислена каква би била при 6800. И мойта атака съм я меерил, ама със старата версия на конвертора (4.1), и показа 145 к.с. при 6500 оборота.
525 е тежка машина и шансовете са реални.Да не се забравя че БМВ-то има от всичко по много като най вече килограми.А относно тунинга на ЖТД 105 който всеки прави ще кажа:Спрете се бе пичове , със сток мотори и сток електроника вдигате 50% отгоре!Накъде върви тоя свят?Защо първо не се пробвате срещу някой ХГТ или Купе а после БМВ-то
Шанса ти е около 1%. Толкова давам, защото ако опонента не получи инфаркт по време на старта, то тогава шанса ти става 0%
Bravo 1.9 JTD написа:
Динамото показва 148... при 6800rpm,стоково е 105 кончета имах дори и екстра за засичане на разход но я замених с чип-а и не само и други подобрения съм им правил,ако някои се интересува ще коментираме,двигател,ходова част т.н и т.н
п.п. Искам много да ти видя диното при 6800 оборота Много рацер, много чудо...п.п.2 - Виж ако сложиш по-малка шайба на алтернатора, то може и да я докараш до 6800 оборота върху него, като прочета по-добре поста ти
Правописна грешка стана исках да кажа 5800/мин който не вярва по обяд неска се пуснах с бмв-то.... еми пребих го :D който не вярва да вярва няма за кво да ви лъжа,бмв-то след 3та испуфка черно от ауспуха и като че ли започна да върви изведнъж
имах дори и екстра за засичане на разход но я замених с чип-а
Дай малко подробности. Каква екстра и как така си я заменил с чип. Не го разбрах това.Дай да се замерим някой път да видя колко съм по-назад.
Ами като боднах чипа в мозъка ми се отне самата екстра за засичане на разход са го смятам с лист и химикал заместват се двете защото самия компютър не може да приеме и двете едновременно,но от това ми се свали разхода преди ми даваше до морето с 4ма човека без багаж с пуснат клима и имах ограничение 180км/ч 6,2 разход но го газех много.Сега до Италия двама човека пълен багаж до горе,клима и на места 210 съм го газил то повече не може това му е максималната скорост и ми даде 4,4
99 е моя, тая екстра с разхода идва чак при стило и пунто 2. То най-малкото нямаме екран където да го изпише. Кажи за чипа, как така си го сменил и кой чип се замества.
99 е моя, тая екстра с разхода идва чак при стило и пунто 2. То най-малкото нямаме екран където да го изпише. Кажи за чипа, как така си го сменил и кой чип се замества.
Ами точно този чип за отчитане на разхода който беше от Стило както казваш го имах и аз на екрана на таблото го исписваше при презареждане на гориво или при стартиране на колата...Махнаха точно този чип момчетата от Александър Ауто.Това знам аз,мои хора са не ми казаха много кво са правили,но ако те интересува ще ги разпитам да ти дам точна обосновка
Ми разпитай да видиш какво ще ти кажат, защото нещата са доста различни. Не можеш просто да си сложиш или махнеш някакъв чип от компа. Чипа, който ти е слаган за да върви колата повече не е чип, а само се сменя софтуера на стария. Интересно ми е какво ще ти кажат от Александър Ауто.Другото което е че този двигател малко не ми се вярва да работи дълго време на 5800 оборота. Дай едно клипче на оборотомера ако можеш.148 коня на колелата значат дооста коне на двигателя. Без да си сменял турбинка и някои други промени, доста трудно ще стане.
Коментар