TDI чисто не съм карал, затова казах, че само се съмнявам.ТDI съм карал стоково на А3ка и сток - разбива 1.6 отвсякъде.Чипнато ТDI като хората, ме прави на смешен (JTD105+map).TDI стокоово на А3 и след ремап - е те това ти прави кеф да го караш.TDI не съм карал.
TDI чисто не съм карал, затова казах, че само се съмнявам.ТDI съм карал стоково на А3ка и сток - разбива 1.6 отвсякъде.Чипнато ТDI като хората, ме прави на смешен (JTD105+map).TDI стокоово на А3 и след ремап - е те това ти прави кеф да го караш.TDI не съм карал.
Нещо с много погрешно впечатление оставате за дизелите- аз съм на друго мнение
Кое му е злето ? Ти цифрите познаваш ли Въобще карал ли си или си се возил на подобен двигател?
Карал съм ТДИ 131к.с. и то чипосано!И да ти кажа и не успя да ме впечатли така че все едно няма равна.И 2.0ТДИ 140к.с. съм карал на Голф 5 и той същата история.П.П.Ти за мен не се притеснявай, аз цифрите ги познавам перфектно.
Нещо не разбрах ама искате да кажете че ТДИ 131к.с. бие чипосано Браво ЖТД 105 така ли?Ако е така мноого зле ще да е това Браво.
Колега, чипнатото браво 105 технологично не може да тегли с повече от 270 нютонметра, както знаем. А теди тегли с 310 в пиковия момент Повече от 2.4 ЖТД , който е с 305 нютонметра при около 2000 об.
Хора стига сте ги сравнявали тия въртящи моменти не разбрахте ли, че не всичко е въртящ момент.Ай изкараите го тоя ТДИ на един сивик 160к.с.,който е "само"150Нм и си вземе бинокъл ако сте в голфа поне да виждате хондата на къде отива.
Хора стига сте ги сравнявали тия въртящи моменти не разбрахте ли, че не всичко е въртящ момент.Ай изкараите го тоя ТДИ на един сивик 160к.с.,който е "само"150Нм и си вземе бинокъл ако сте в голфа поне да виждате хондата на къде отива.
Не се изказвай неподготвен.Виждал ли си как един точно тъп голф-4 150кс чипиран, отняся ама много брутално едно такова сивикче п.п. Ще изчакам да видя как ще се развият нещата след нова година и може да отнеса някоя Алфа 156-ца 2.4 спортен вагон, и ще чакам едно сивикче :D
Коментар