Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat hgt 20v vs golf gti 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    moimoimoi написа:
    някои може ли да каже какво преимущество има един фиат браво спрямо един голф 4 - и двете коли се произвеждат 96-00 годинааз да кажа моето мнение1- голфа си държи цената-голф4 струва от 7000 до 15000 а бравото от 2000 до 6000 лева2- голф4 с е по мощни двигатели 240 коня наи мощния-срещу 154 за бравото3-голф4-по масов автомобил-съответно се намират повече части втора употребане ви разбирам колеги като сравнявате голф2 с браво,брава купе и други фиати който започват дасе произвеждат 15 години след голф2/за инфо голф2 се произвежда от 82-83 година/ я помислете какви фиати е имало тогава фиат регата и фиат ритмо
    Колега, голф 4 го сравнявай със стило, а не с браво и брава. С тях можеш да сравняваш голф 3.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #62
      Малко се отклонявам и аз от темата, но тъй като става въпрос за Гоуф... та да се включа. Просто съквартиранта ми е от онези болни мозъци.... та постоянно им чете сектантския форум и до там вече се е облъчил и не знае къде се намира, че дори заяви че неговия гоуф 3 имал "по-спортно излъчване от Алфа 156" "материалите били много качествени, нищо общо с италианските коли" "Легендарния TDI, бил на светлинни години пред JTD" "комфорта в голфа бил къде къде над една брава например" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 "инженерните решения в гоуф били изпреварили времето си " И т.н. и т.н. та така има ли нужда да спориш с такъв човек
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #63
        ivanko_rs написа:
        Тука явно някои колеги не искат или не могат да разберат какво искаха да кажат колегите "bachev" и "Atanas71",а те го казаха много ясно.Напълно подкрепям мненията им,аз също съм карал гоЛф ,но това беше за първи и последен път,след това седнах на италянка и така до сега.Колегите които така яростно защитават бившата народна каруца(защото е била народна през 40-те години на миналия век) явно са объркали форума,за съжаление не мога да им дам правилния линк(на ваг сектантите) понеже не го знам По съществото на темата,бебльо,доколкото се сещам ти казаха да носиш големия талон,ама май нещо не ти изнася и се занимаваш с пукнати картери на колегите ми се струва
        С две ръце те подкрепям!!!
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #64
          vsd написа:
          moimoimoi написа:
          някои може ли да каже какво преимущество има един фиат браво спрямо един голф 4 - и двете коли се произвеждат 96-00 годинааз да кажа моето мнение1- голфа си държи цената-голф4 струва от 7000 до 15000 а бравото от 2000 до 6000 лева2- голф4 с е по мощни двигатели 240 коня наи мощния-срещу 154 за бравото3-голф4-по масов автомобил-съответно се намират повече части втора употребане ви разбирам колеги като сравнявате голф2 с браво,брава купе и други фиати който започват дасе произвеждат 15 години след голф2/за инфо голф2 се произвежда от 82-83 година/ я помислете какви фиати е имало тогава фиат регата и фиат ритмо
          Колега, голф 4 го сравнявай със стило, а не с браво и брава. С тях можеш да сравняваш голф 3.
          С този цитат ще репликирам и двамата колеги. По първа точка - той може да държи и 50 000 цена, но въпросът е, че няма кой да го купи за тази цена. Точка 1 и 3 си противоречат, защото няма как, ако реално държи 2-3 пъти по-висока цена от съответния Фиат, да е по-масов автомобил. И накрая към колегата vsd - какво ще го сравнява Голф 4 със Стилото - Голфът е същият сандък, както и тройката - никакъв дизайнерски напредък. А тези хора с болните мозъци са ми още по-смешни, като вземат да ги кичат тези каручки я с някакви лети джанти, я по някакъв друг цигански начин и си мислят, че вече е станал самолет - същата гробница е, както преди, само дето е станал още по-смешен.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #65
            въпроса е че голф 4 и стилото са горе долу от едни и същи години на производство. Сега кое е по-добрата кола всеки си преценява. Вкусове всякви.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #66
              noriaga написа:
              Малко се отклонявам и аз от темата, но тъй като става въпрос за Гоуф... та да се включа. Просто съквартиранта ми е от онези болни мозъци.... та постоянно им чете сектантския форум и до там вече се е облъчил и не знае къде се намира, че дори заяви че неговия гоуф 3 имал "по-спортно излъчване от Алфа 156" "материалите били много качествени, нищо общо с италианските коли" "Легендарния TDI, бил на светлинни години пред JTD" "комфорта в голфа бил къде къде над една брава например" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 "инженерните решения в гоуф били изпреварили времето си " И т.н. и т.н. та така има ли нужда да спориш с такъв човек
              Не че съм фен на марката, но TDI къса шортите на JTD105 от всякъде. Колеги да бъдем реалисти - Голфовете не са чак толкова лоши автомобили. Между другото много по-често ми се случва да виждам кофти изпълнения на колеги с Браво или Рено 19, от колкото на Голфове. Но навлязохме дълбоко в офтопик и май е добре да прекратим нескончаемия спор.

              Коментар


                #67
                Airfan написа:
                но TDI къса шортите на JTD105 от всякъде.
                Можем да поспорим До 150 нито аз дърпах, нито той. После спряхме и двамата.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #68
                  Airfan написа:
                  noriaga написа:
                  Малко се отклонявам и аз от темата, но тъй като става въпрос за Гоуф... та да се включа. Просто съквартиранта ми е от онези болни мозъци.... та постоянно им чете сектантския форум и до там вече се е облъчил и не знае къде се намира, че дори заяви че неговия гоуф 3 имал "по-спортно излъчване от Алфа 156" "материалите били много качествени, нищо общо с италианските коли" "Легендарния TDI, бил на светлинни години пред JTD" "комфорта в голфа бил къде къде над една брава например" Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 "инженерните решения в гоуф били изпреварили времето си " И т.н. и т.н. та така има ли нужда да спориш с такъв човек
                  Не че съм фен на марката, но TDI къса шортите на JTD105 от всякъде. Колеги да бъдем реалисти - Голфовете не са чак толкова лоши автомобили. Между другото много по-често ми се случва да виждам кофти изпълнения на колеги с Браво или Рено 19, от колкото на Голфове. Но навлязохме дълбоко в офтопик и май е добре да прекратим нескончаемия спор.
                  Къса ли, аз защо сравняваш помпа-дюзата което е по-новото поколение с ЖТД105?!Сравни го с тва дето е 115?!?!?!?!?
                  coupe 1,8 16V

                  Коментар


                    #69
                    И ето поредната оспамена тема ... и я ми пояснете как така голф4 е по-срещан.Не съм съгласен
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                    Коментар


                      #70
                      Къса не, ами на луд го прави.Ето ви сравнение.
                      Прикачени файлове
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #71
                        emzo написа:
                        Къса не, ами на луд го прави.Ето ви сравнение.
                        Са ако извадиш една графика на М=F(n) ще е просто супер, щото твая са моментни стоиности за 2000, тва е максимума
                        coupe 1,8 16V

                        Коментар


                          #72
                          emzo написа:
                          Къса не, ами на луд го прави.Ето ви сравнение.
                          Щото са пък аз ще питам като гоуфо 4 1.9ТДИ 90кс с 202 Нм момент пада с рейс разлика от браво 1.6 103кс със 144Нм :P
                          coupe 1,8 16V

                          Коментар


                            #73
                            Ми не съм убеден ама да приемем, че е така.Бравото е 1025кг, Голфа е 1200кг.Я пусни Браво 1.6 90 срещу 90 коньовото TDI.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              emzo написа:
                              Къса не, ами на луд го прави.Ето ви сравнение.
                              Забрави в табличката и ТДИ със 150кс.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #75
                                Нарочно не съм го писал.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X