и аз така мисля.ти казваш чипирано...... 16в. нали,а това значи около 240к.с. и 365н.м,а темата е за базово купе 20в срещу доста изпомпано пунто и все пак това са данни от производителялично аз мисля,че е малко по надолусъщо така ще кажа,че тези данни ги имам от една таблица която съм я свалял от този форум
Колегата с Пунтото беше казал в друг форум, че не му достига гориво във високите обороти. Това си е от голямо значение, но като видях как върви Пунката, направо ми се напълни душата! Ако се изгладят нещата в техническо отношение, едва ли и двата вида турбо Купета ще успеят да го преборят. Това ако са сток де, но така като се замисля сток турбо Купе май няма
Колегата с Пунтото беше казал в друг форум, че не му достига гориво във високите обороти. Това си е от голямо значение, но като видях как върви Пунката, направо ми се напълни душата! Ако се изгладят нещата в техническо отношение, едва ли и двата вида турбо Купета ще успеят да го преборят. Това ако са сток де, но така като се замисля сток турбо Купе май няма
Мхм, на повечето им е взета душицата. Така че трябва лесно да паднат от добре-направено Пунто.
А защо си мислите че на повечето Пунто-та не им е взета душата,даже е по вероятно да са доста по здухани от Купе.При правилен ремап на Купе ,буста скача на 1,55 бара,понеже това е лимита на оригиналния МАП,няма да ви давам инфо колко коня става и колко му е въртящия момент,но ме съмнява Пунто да успее да го бие,ако няма промяна в кубатурата.Освен това 1.4 мотора някакси много трудно ще успее да развърти както трябва хибридно турбо Т3/4.Но да споменем и още един еевнтуален проблем,а именно Купето при ремапа си запазва ЛАК-а даже го сваля надолу в оборотите,докато Пунто с такава турбина сигурно тръгва над 4000 оборота.Абе се размишления,истината е че е кола която не е за драг,а да се разпъва по отсечки ,то и двете са такива де
значи ако е същото пунто , колегата да каже ..... се дърпахме преди време на митницата в пловдив и ако е вървяло толкова тогава ...незнам го дръпнах с типото а пък с типото давах 15.2 на 400метра
Подогтвения колега, колата я познавам лично от преди теб и колата няма как да даде под 16 на 400м в състоянието което беше преди това Ако ще не валове да и е слагал новия собственик в ПД, ми не знам какво Същото падаше стабилно с 3-4 коли от седичи което на божурище даваше 15.8-9. Не го казвам с цел заяждане - и на мен ми се иска атм. седичи да е в тези времена, но няма как
И аз подкрепям колегата Tie, въпросното Типо докато беше в София, падаше стабилно от Типото за което Тie говори и с 1000 зора излизаше една броня пред мойта Алфа 155 (2.0 16в Т.С)
FIAT Punto GT'96 131hp
FIAT Punto TD 60 '98
Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.
значи ако е същото пунто , колегата да каже ..... се дърпахме преди време на митницата в пловдив и ако е вървяло толкова тогава ...незнам го дръпнах с типото а пък с типото давах 15.2 на 400метра
кво пунто си дръпнал ти бре стоково знам как и колко може тва типо за това ако искаш да се пробваш с мойто,взимай бинокала и свиркай я кажи ся истината, със тва пунто като се дърпахте нещо да забеляза,пропускаш да споделиш май ааа
бати как ми сипахте .... много добре ..значи за момчетата от софия не знам как е вървяла и как е карана в софия тая кола но тука в пловдив ги пуках доволно ..верно е направих и няколко работи за да я отпуша че нещо не вървеше както трябва ...не знам защо говорите така след като станах 1 на италфеста миналата година до 2000 кубика а пича с пунтото ша се пуснем няма проблеми само да е изкарам от бокса ама не знам кой трябва да си взима бинокъл та така ...типото не вървяло ако мислите че 15,2 на 400 метра е да не върви нз?http://vbox7.com/play:51daf2e6
Колега имах в предвид че времеизмервнаето на италфест не беше много меродавно - не ти обиждам колата Имах много преки наблюдения от 1-ва ръка и дори бях когато и отваряха главата, но това няма значение.Успех с турбинирането и живот и здраве и мойта скрап да е готова може да премерим сили Но и аз преди нова година не виждам да съм готов
Подогтвения колега, колата я познавам лично от преди теб и колата няма как да даде под 16 на 400м в състоянието което беше преди това Ако ще не валове да и е слагал новия собственик в ПД, ми не знам какво Същото падаше стабилно с 3-4 коли от седичи което на божурище даваше 15.8-9. Не го казвам с цел заяждане - и на мен ми се иска атм. седичи да е в тези времена, но няма как
Виж сега отново се опитваш да ми се обясняваш мисле един път със тебе водихме един спор във алфа форума и ти казах някои неща или се бъркам Тази кола може и да я знаеш от преди мен ама не я знаеш от както е във 1912 а да ти кажа честно аз съм много по близко до тази кола и собственника и от колкото продполагаш така че щом кажа че се обаждаш неподготвен значи се обаждаш и спри да се правиш на голям разбирач и върви се обясняваи на децата от махалата че това седичи не може да ги дава тия времена сега разбра ли или пак да ти кажа че G-tech-a е във мен и времената на 1912 още са вътре във него разбра ли НЕПОДГОТВЕНИЯ колега
Подогтвения колега, колата я познавам лично от преди теб и колата няма как да даде под 16 на 400м в състоянието което беше преди това Ако ще не валове да и е слагал новия собственик в ПД, ми не знам какво Същото падаше стабилно с 3-4 коли от седичи което на божурище даваше 15.8-9. Не го казвам с цел заяждане - и на мен ми се иска атм. седичи да е в тези времена, но няма как
Виж сега отново се опитваш да ми се обясняваш, мисля един път със тебе водихме един спор във алфа форума ако не се лъжа и ти казах някои неща или се бъркам Тази кола може и да я знаеш от преди мен ама не я знаеш от както е във 1912 а да ти кажа честно аз съм много много много много много по близко до тази кола и собственника и от колкото продполагаш така че щом кажа че се обаждаш неподготвен значи се обаждаш и спри да се правиш на голям разбирач и върви обясняваи на децата от махалата че това Седичи не може да ги дава тия времена сега разбра ли или пак да ти напомня че G-tech-a е във мен и времената на 1912 още са вътре във него разбра ли НЕПОДГОТВЕНИЯ колега Поднасям моите извинения на колегата за това че му спамя по темата Но нещата трябва да са ясни и когато някои дава мнения без да знае за какво иде реч се дразня адски много още един път извинения
Коментар