Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе и БМВ М5*525

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо да нее на място колега.Аз просто исказвам мнение нее чесно то ти си по силен от него пробвайсе с някой от твоята категория за да е всичко на мястото си.Но незнам защо искате да си чупите колите си толкова пари ли имате.
    Всяка права драг;Всеки завой дрифт.

    Коментар


      За разлика от повечето измислини М5 и АМГ-та това да не повчрваш е истинско... провери в някой саит за мерцедес 2.3 АМГ 1984г
      FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!

      Коментар


        mishkite написа:
        Защо да нее на място колега.Аз просто исказвам мнение нее чесно то ти си по силен от него пробвайсе с някой от твоята категория за да е всичко на мястото си.Но незнам защо искате да си чупите колите си толкова пари ли имате.
        Пича скача на Голфове ГТИ 16ки по 150 коня, разни Саксота ВТС аз вървя по-зле от тия коли - значи ми е в категорията А за чупенето - то ако от 2-3 дръпки се чупят...аман ни е работата.
        3.0CRD

        Коментар


          Няма значение каква е колата зад кормилното устройство.Човек като незнае какво да прави с колата си на дали това ще му помогне.По някой път нещата се убъркват и всичко се случва независимо колко си добър.Нее срамно да кажеш че си изгубил според мен е важна тръпката от ускорението нали всичко това е за спорта.Нали всичко това се прави с една цел ............АДРЕНАЛИНННН смесено с добро приятелство .........
          Всяка права драг;Всеки завой дрифт.

          Коментар


            Trojaneca написа:
            mishkite написа:
            Защо да нее на място колега.Аз просто исказвам мнение нее чесно то ти си по силен от него пробвайсе с някой от твоята категория за да е всичко на мястото си.Но незнам защо искате да си чупите колите си толкова пари ли имате.
            Пича скача на Голфове ГТИ 16ки по 150 коня, разни Саксота ВТС аз вървя по-зле от тия коли - значи ми е в категорията А за чупенето - то ако от 2-3 дръпки се чупят...аман ни е работата.
            Като гледам какви ги пише тука незнам дали са само 2-3 гонки а са постоянно и по много.
            Всяка права драг;Всеки завой дрифт.

            Коментар


              Аз като гледам тука освен да си чешат пръстите и езиците друго няма и няма и да има,разбра се че седичи на 400 метра пребива всичко до 400 450 кс ,браво 2 20в няма равен в класа си ,пък итал дизела си ебал мамата,я вземете слезте на земята не говорете а деистваите пуснете някои клип да ги видим тез итал бегачки колко бягат,скоро четох една темичка на един фен на Опел които с една 150 коня стокова Калибра уби от бои доста от ваще расови бегачки,ама момчето не приказва само имаше и качени клипове на гонките да ви запуши устите,така че спрете само да драскате ами като твърдите че Купето е по бързо от 525-ца намерете такава и се пускаите и наи важното някои да снима,че клавиатурни реисари бол.Весел празник на всички и наздраве.

              Коментар


                По принцип, няма стоков атмосферен Фиат, който да бие Е39 525и, освен ако автомобила не е с автоматична скоростна кутия или задволанното не е пъпчивото първородно синче на тате, едва навършило 18 и взело книжката. Разбирам да беше 320, 520, ама туй си е сериозна машина.
                3.0CRD

                Коментар


                  Хаххахахаа....

                  Коментар


                    Не знам какви расови бегачки е победил колегата с Калибрата.Има доста неясни неща.Не съм бил там и не съм видял.Ти беше ли? Съжалявам само,че Варна ми е малко далече.Бих се пуснал ей така,за спорта, с тази ужасно бърза Калибра и страшното Е39.Карам една нафтова печка и ти гарантирам,че до 180-190км и двата немски самолета ще ми гледат надписа на задното стъкло.Говорим за равен път,без баири и завои.Едно такова бензиново 730 го приземих много лошо на магистралата.Признавам си,че моята печка е далеч от стокова такава,но и не е напомпена максимално. Далеч съм от мисълта да се заяждам.
                    Octavia RS
                    Evo 10-служебната играчка.

                    Коментар


                      Мдааа...Единствено имаш шанс, ако си над 300нм въртящ момент и то в разни дисциплини, като 80-180 на 5та...кофтито ще стане, като преминете бариерата на 200те км/ч - там БМВ-то влиза в свои води А това 730 може да е било с блокирана ръчна спирачка...или с 2-3 работещи цилиндъра ПП: Нищо лично.
                      3.0CRD

                      Коментар


                        Trojaneca написа:
                        като преминете бариерата на 200те км/ч - там БМВ-то влиза в свои води twisted: ПП: Нищо лично.
                        Е че как те БМВ-тата до 200 са тромави ама така са ги направили само за икономия после като му набиеш педала 300-400 иии ако имаш M пауър малър лепенка спокойно 500 ама тука щото са ни гадните пътища иначе в Германия по аутабани до 600-700 някъде около 800 плюс минус 100км отклонение, задади джантите до 1000км в час са им за норматив при това с разход около 7.5-8 на 200км ! ПП. Сериозно колега кажи ми найстина ли мислиш, че като си хабиш времето да пишеш и просветляваш всеки на тема БМВ фанатизъм ще промениш мнението на хората. Сещаш ли се Фиат форум е и хората тук си харесват фиатите. Кой туко що си е взел и е ентусиаст, кой е имал немско, френско и сега си пробва късмета на италианско, кой е карал фиати с десетилетия и вижда чар в тях и кой си е ПЪЛЕН СЕКТАНТ . Разни хора разни идеали, затова и си има форум на бмв, сутиен, ауди и т.н. и т.н. За мене форума и форумите са за обмен на опит, губене на време и т.н., но не и за насаждане на некви виждания. Не съм човек, който ще каже просто беги си в БМВ форума, а и не мисля, че имам право, да не говорим, че сме седяли по срещи и сме си лафили на тема секта. Мир вам ПП2. А за това, че няма АТМОСФЕРЕН фиат дето да бие 525-ца си имам мнение и теория, но мислим, че достатъчно се изсрах в темата ....................... :P
                        Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                        Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                        Fiat Tipo 1991 - ex
                        Fiat Uno Fire - ex ex

                        Коментар


                          Trojaneca написа:
                          Мдааа...Единствено имаш шанс, ако си над 300нм въртящ момент и то в разни дисциплини, като 80-180 на 5та...кофтито ще стане, като преминете бариерата на 200те км/ч - там БМВ-то влиза в свои води А това 730 може да е било с блокирана ръчна спирачка...или с 2-3 работещи цилиндъра ПП: Нищо лично.
                          Не бе,беше качено на платформа.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            Ся, не ме разбирайте погрешно. Не съм фанатик, просто съм реалист...и обичам да будя хората, особено когато сънуват мокри сънища за автомобили ПП: И не съм БМВ фанатик, по същия начин, бих защитил Мерцедес, Ауди, Фауве...и изобщо всяка марка и модел автомобил, който бива подценяван в някоя тема.
                            3.0CRD

                            Коментар


                              Аз също съм реалист.В екипа съм на известен пилот от шампионата ни и имам някаква представа за мощност и вървене :D .И затова се чудя на заключения от рода:"Италянеца пада от Опел",и "Няма атмосферен Фиат,който върви повече от 525 Е39".Читаво сток Типо Седичи ще разплаче 525.На равно ,на баир,по завои,където се сетиш.Аз имах такова около две години и му знам възможностите.1100кг Типо срещу 1400кг на 525 е сериозна разлика. Но да не се разправяме за глупости.Ще се радвам на следващия Италфест или някоя пролетно-лятна сбирка, да се видим и поговорим.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                За Е39 незнам, но ако БМВ-то е Е34 с новия мотор, не мисля че може да има фаворит в гонката!Там ще зависи вече от ’’Шумахеровците’’ !

                                Коментар

                                Working...
                                X