Бе само не разбирам защо пълните темата със спам и излишни спорове... Въпросът е конкретен: "Смяна на скорости без пускане на газта" или т.нар. Power shifting. Хайде, разбирачите, които спореха по други теми да кажат нещо по тази, а ? Забелязвам, че напоследък във форума 90% от мненията са спам и офтопик... Не съм мод или админ да Ви кажа нещо, ама айде стегнете се, не сме в детската градина...По темата: Аз по някой път правя power shifting, но само в определени ситуации, примерно с пунтото го правя само ако искам да превърти гуми на втора и един вид да се "изгъзаря" , защото специално на тази кола не мисля, че печеля някакво време с това... Ако пусна плавно съединителя може и да спечеля малко, но пък не се знае колко ще загубя от плавното отпускане на съединителя...с Аурис-а е съвсем различна тема - 2.0 D-4D е (турбодизел) и там определено power shifting-а много ми помага... каквото и да си говорим ако превключвам със съвсем леко отпускане на газта много по-добре тръгва след смяната на предавката без да забива нос (дори малко)... Ако не го правя - винаги има едно леко забавяне от около примерно половин секунда...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бебока11 каза но дали е така
Collapse
X
-
kiler_4o написа:Бе само не разбирам защо пълните темата със спам и излишни спорове... Въпросът е конкретен: "Смяна на скорости без пускане на газта" или т.нар. Power shifting. Хайде, разбирачите, които спореха по други теми да кажат нещо по тази, а ? Забелязвам, че напоследък във форума 90% от мненията са спам и офтопик... Не съм мод или админ да Ви кажа нещо, ама айде стегнете се, не сме в детската градина...По темата: Аз по някой път правя power shifting, но само в определени ситуации, примерно с пунтото го правя само ако искам да превърти гуми на втора и един вид да се "изгъзаря" , защото специално на тази кола не мисля, че печеля някакво време с това... Ако пусна плавно съединителя може и да спечеля малко, но пък не се знае колко ще загубя от плавното отпускане на съединителя...с Аурис-а е съвсем различна тема - 2.0 D-4D е (турбодизел) и там определено power shifting-а много ми помага... каквото и да си говорим ако превключвам със съвсем леко отпускане на газта много по-добре тръгва след смяната на предавката без да забива нос (дори малко)... Ако не го правя - винаги има едно леко забавяне от около примерно половин секунда...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Трошете си колите както искате, но да тръгнете да ме убеждавате че не е вредно за колата... И колко е ползата във стотни, хилядни, секунди Не мислете че като по-млад "рацер" не съм го пробвал и аз, смисъла е никакъв А това за по-доброто тръгване след превключване е по-скоро субективно, отколкото реално А при съвременните ав-ли с т.нар.електронна газ е съвсем различно, там наистина е необходимо съсвсем леко да отпуснеш газта и да превключиш на по-горна, но и самия педал за газта не е толкова чувствителен т.е. индиректен е Никой не иска да сравнява уличните коли със състезателни, просто колеги по-горе го изтъкнаха като висша състезателна техника на каране с никакви последствия за нормалните коли, което е горе-долу валидно за коли до около 100 к.с. и Мв не повече от около 200 Нм. Това са си мои впечатления и разбирания които съм учил и на теория и изпитал на практика, а ако от това зависи изхода на една гонка, то за мен тогава това означава само 1 - колата ми не е достъчно силна или подготвена
Коментар
-
Tie написа:Трошете си колите както искате, но да тръгнете да ме убеждавате че не е вредно за колата... И колко е ползата във стотни, хилядни, секунди Не мислете че като по-млад "рацер" не съм го пробвал и аз, смисъла е никакъв А това за по-доброто тръгване след превключване е по-скоро субективно, отколкото реално А при съвременните ав-ли с т.нар.електронна газ е съвсем различно, там наистина е необходимо съсвсем леко да отпуснеш газта и да превключиш на по-горна, но и самия педал за газта не е толкова чувствителен т.е. индиректен е Никой не иска да сравнява уличните коли със състезателни, просто колеги по-горе го изтъкнаха като висша състезателна техника на каране с никакви последствия за нормалните коли, което е горе-долу валидно за коли до около 100 к.с. и Мв не повече от около 200 Нм. Това са си мои впечатления и разбирания които съм учил и на теория и изпитал на практика, а ако от това зависи изхода на една гонка, то за мен тогава това означава само 1 - колата ми не е достъчно силна или подготвена
Коментар
-
А като цяло всичко е вредно за колата.Най-добре спрете да ги карате,защото маслото си губи вискозитета,оттам мотора се исносва,гумите се търкат,съединителя.........Не става въпрос вредно ли е или не,а дали има полза и отговора е ДА.А в краина сметка никои не е длъжен да кара така Само един пример да дам за две еднакви коли при малко по-добър старт и смяна на скоростите по описания начин се получава разлика на финала около кола и нещо(казвам го от опит,колите бяха бмв-та)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар