Princo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бебока11 каза но дали е така
Collapse
X
-
аз това съм чувал че има ефект при двигатели с турбо...моята печица ТД100 редовно като я режа го правя този номер...просто отпускам съвсем леко газта и превключвам бързо предавки...оборотите падат съвсем малко и колата дърпа по добре напред...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
CCB написа:kiselo написа:...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Да не би да съм длъжен да ти обеснявам нещо? В интернет всичко си пише, ако имаш желание влизаш и четеш, някои хора зимат пари за да обучават хора на занаят/професия/знания... и бъди сигурен, че на мен тези неща за който съм писал са ми доста ясниBravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
CCB написа:Да не би да съм длъжен да ти обеснявам нещо? В интернет всичко си пише, ако имаш желание влизаш и четеш, някои хора зимат пари за да обучават хора на занаят/професия/знания... и бъди сигурен, че на мен тези неща за който съм писал са ми доста ясниRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
За мен всеки си има мнение... Моето мнение е че ако реши човек може да си ги сменя както иска ако ще даже и да ги ръчка без да пуска гаста и да натиска съединител... А колкото до това дали е правилно или не е съвсем друга тема... В деиствителност при скоростни натпревари от рода на WRC и т.н. там ги сменят без да пускат газ но и самия съединител няма нищо общо със стандартния до колкото знам е двоен , керамичен а скоростите се сменят от електро-хидравлична помпа... Там се гони всяка стотна от секундата все пак... А в града от сфетофара на ракова болница до сфетофара на дървеница няма особен смисъл от това и най много да ти изпаднат зъбчатките някъде но всеки си преценява....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Е**хти състезанията, стартовете, смените Тука само професионални водачи, сътезатели, тираджии некви.... И какво постигаш колега, каква "турбо-дупка" при твоя дизел при смени на 4 300-4 500 об/мин Освен да е*аваш мамата на съединителя и силовото предаване, не виждам какво друго постигаш Иначе си прав - троши и я прави каквото искаш, твоя си е П.С. Помисли има и други начини/техники чрез които да ’’поддържаш турбината в оборот’’
Коментар
-
Братле не мисля че съм споменавал да имам проблем със турбото или нещо за задържането във високи обороти...Още повече при мен максимален въртящ момент се достига при 1500 обр/мин ...Такаче не виждам какви дупки ти се въртят из главата...П.С. Говорех за постовете по горе че всеки си прави сметката и сам си преценя кое е правилно и добро и кое не... А аз специално съм последния човек в този форум които би тръгнал да се прави на състезател... Още по малко със печката...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
:D Аз да се допълня все пак .... Спирам да следя темата.... A ако колегата по горе е тръгнал да прави от печката бегачка... незнам мога да пожелая само късмет!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Tie написа:Към колегата kiselo се отнасяше поста миRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: бебока11 каза но дали е така
superfiat написа:вие колеги с опит по голям от моя ми кажете.редно ли е при гонка и превключване на скоростите да не с епуска гаста.ащото на мен не ми се вярва че това помага след като веднага бие прекъсвач и скоростите хъркат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар