вие колеги с опит по голям от моя ми кажете.редно ли е при гонка и превключване на скоростите да не с епуска гаста.ащото на мен не ми се вярва че това помага след като веднага бие прекъсвач и скоростите хъркат.
Редно е Печелиш доста време,а ако си по-на ТИ с колата може и без да натискаш съединитела да ги сменяш Много професори сте тук,само ще ви кажа че не сте в час повечето
Сега като си си "купил" БМВ , не те прави "по-на ТИ" с нещата.
Не можах да го схвана това?!?Опитай да видиш че без да пускаш газта ще се набере по-добре ако превключваш като хората в правилния момент Правил съм си експеримент с две еднакви коли и има ефект!
Не можах да го схвана това?!?Опитай да видиш че без да пускаш газта ще се набере по-добре ако превключваш като хората в правилния момент Правил съм си експеримент с две еднакви коли и има ефект!
Toва е ясно, че без да пускаш ще е по-бързо. Само че трябва много бързо да сработиш скоростен лост и съеденител. Иначе ...става пак по-бавно ускорение.
И защо така мислиш???Аз така съм карал...незнам колко точно старта(ама са доста) и не съм имал проблеми!А за колегата staik,то при всички положения трябва да си бърз с съединитела и скоростите
Всичките много отворени стнахте е никои неможе да разбере нещо като хората то така разбирачите все си земат бинокъла щото големите професори и шофьори станаха
Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE
Всичките много отворени стнахте е никои неможе да разбере нещо като хората то така разбирачите все си земат бинокъла щото големите професори и шофьори станаха
Брат,опитай да си преведеш написаното на български и малко си подреди мислите
така от до тука написаното нищо не разбрах единственното което разбрах е че темата се напълни със спам хаиде сега гледам тука има един двама които изпъкват със познания и ще ги помоля наи учитиво - колеги хаиде обяснете аджеба на такива като мен дето не разбират- как се сменят предавките при така нареченото ``екстремно шофиране или маисторско``управление на автомобила благодаря за разбирането надявам се да има повече положителни отговори :D
Kiselo не ми казвай кой кво лае подскача и т.н, и не аз имам претенции за голям карач, ок Троши си както искаш колата, главата и т.н. Радвам се че си поддържаш колата, но не си едиствения в този форум, ок А точно с Купе-то като вземеш някой ден не го прави - приятелски съвет А за колегата с ГТ-то - давай в същия дух, скоро ще разбереш за какво иде реч. И като всичките от Люлин сте от кой е по-по-най и нагоре се замисли реално какво става и при двата вида смени на предавките и сам ще достигнеш до извода дали е Ок или не Къде пък видяхте да сменят предавките на състезателните ав-ли от близкото минало (с мех. скорости) без връщане на газта Говориме за Ф1, ралитата - гр. A, B ,N и пр. Дайте примери, клипчета и др.
Къде пък видяхте да сменят предавките на състезателните ав-ли от близкото минало (с мех. скорости) без връщане на газта Говориме за Ф1, ралитата - гр. A, B ,N и пр. Дайте примери, клипчета и др.
филм на Discovery Channel за WRC...аз лично там съм го гледал и слушал...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Няма за какво да се правим на ощипани - не това е идеята Въпроса е колко реално е ползата от такова превключване и колко вредата? Мисля че ако се направи замерване с проф. техника резултата ще ви изненада неприятно А от това което успях да намеря в нет-а за рали-автомобили с мех. п.к. и сух триещ съединител с хидр./мех. управление - никъде не се използва описания от вас метод
Няма за какво да се правим на ощипани - не това е идеята Въпроса е колко реално е ползата от такова превключване и колко вредата? Мисля че ако се направи замерване с проф. техника резултата ще ви изненада неприятно А от това което успях да намеря в нет-а за рали-автомобили с мех. п.к. и сух триещ съединител с хидр./мех. управление - никъде не се използва описания от вас метод
Защо изкривявате темата бе пичове???Стига с тея рали автомобили,там няма как да се използва тази техника на каране И пак казвам полза има,а относно това дали е вредно за колата или не е много спорно и които иска да си пази колата няма да ходи по гонки,а дори и да ходи или ще люпи семки или ще пада от равностоините коли(та може и от по-слаби)!
Коментар