Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бебока11 каза но дали е така

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: бебока11 каза но дали е така

    Punto 1.4T написа:
    superfiat написа:
    вие колеги с опит по голям от моя ми кажете.редно ли е при гонка и превключване на скоростите да не с епуска гаста.ащото на мен не ми се вярва че това помага след като веднага бие прекъсвач и скоростите хъркат.
    Редно е Печелиш доста време,а ако си по-на ТИ с колата може и без да натискаш съединитела да ги сменяш Много професори сте тук,само ще ви кажа че не сте в час повечето
    Сега като си си "купил" БМВ , не те прави "по-на ТИ" с нещата.
    Grande Punto 1.3 75 hp
    Croma 1.9 Multijet 150 hp

    Коментар


      #32
      Не можах да го схвана това?!?Опитай да видиш че без да пускаш газта ще се набере по-добре ако превключваш като хората в правилния момент Правил съм си експеримент с две еднакви коли и има ефект!

      Коментар


        #33
        Punto 1.4T написа:
        Не можах да го схвана това?!?Опитай да видиш че без да пускаш газта ще се набере по-добре ако превключваш като хората в правилния момент Правил съм си експеримент с две еднакви коли и има ефект!
        Toва е ясно, че без да пускаш ще е по-бързо. Само че трябва много бързо да сработиш скоростен лост и съеденител. Иначе ...става пак по-бавно ускорение.
        Grande Punto 1.3 75 hp
        Croma 1.9 Multijet 150 hp

        Коментар


          #34
          Ще набере по-добре към сервиза може би....
          Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
          Polo 1.0, юли 1997г.

          Коментар


            #35
            CCB написа:
            Ще набере по-добре към сервиза може би....
            И защо така мислиш???Аз така съм карал...незнам колко точно старта(ама са доста) и не съм имал проблеми!А за колегата staik,то при всички положения трябва да си бърз с съединитела и скоростите

            Коментар


              #36
              Всичките много отворени стнахте е никои неможе да разбере нещо като хората то така разбирачите все си земат бинокъла щото големите професори и шофьори станаха
              Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

              Коментар


                #37
                gelew написа:
                Всичките много отворени стнахте е никои неможе да разбере нещо като хората то така разбирачите все си земат бинокъла щото големите професори и шофьори станаха
                Брат,опитай да си преведеш написаното на български и малко си подреди мислите

                Коментар


                  #38
                  така от до тука написаното нищо не разбрах единственното което разбрах е че темата се напълни със спам хаиде сега гледам тука има един двама които изпъкват със познания и ще ги помоля наи учитиво - колеги хаиде обяснете аджеба на такива като мен дето не разбират- как се сменят предавките при така нареченото ``екстремно шофиране или маисторско``управление на автомобила благодаря за разбирането надявам се да има повече положителни отговори :D
                  АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

                  Коментар


                    #39
                    Kiselo не ми казвай кой кво лае подскача и т.н, и не аз имам претенции за голям карач, ок Троши си както искаш колата, главата и т.н. Радвам се че си поддържаш колата, но не си едиствения в този форум, ок А точно с Купе-то като вземеш някой ден не го прави - приятелски съвет А за колегата с ГТ-то - давай в същия дух, скоро ще разбереш за какво иде реч. И като всичките от Люлин сте от кой е по-по-най и нагоре се замисли реално какво става и при двата вида смени на предавките и сам ще достигнеш до извода дали е Ок или не Къде пък видяхте да сменят предавките на състезателните ав-ли от близкото минало (с мех. скорости) без връщане на газта Говориме за Ф1, ралитата - гр. A, B ,N и пр. Дайте примери, клипчета и др.

                    Коментар


                      #40
                      Tie написа:
                      Къде пък видяхте да сменят предавките на състезателните ав-ли от близкото минало (с мех. скорости) без връщане на газта Говориме за Ф1, ралитата - гр. A, B ,N и пр. Дайте примери, клипчета и др.
                      филм на Discovery Channel за WRC...аз лично там съм го гледал и слушал...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #41
                        Дай линкче, и наистина ли става дума за WRC, или колите от преди това

                        Коментар


                          #42
                          Tie написа:
                          Дай линкче, и наистина ли става дума за WRC, или колите от преди това
                          ...няма да ти напиша отговор на въпроса по ред причини...линк нямам за съжаление...но ще потърся за да ти покажа ако има...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #43
                            Тука не става въпрос за WRC,а за улични гонки И пак ви казвам че доста по-бързо се ускорява така.

                            Коментар


                              #44
                              Няма за какво да се правим на ощипани - не това е идеята Въпроса е колко реално е ползата от такова превключване и колко вредата? Мисля че ако се направи замерване с проф. техника резултата ще ви изненада неприятно А от това което успях да намеря в нет-а за рали-автомобили с мех. п.к. и сух триещ съединител с хидр./мех. управление - никъде не се използва описания от вас метод

                              Коментар


                                #45
                                Tie написа:
                                Няма за какво да се правим на ощипани - не това е идеята Въпроса е колко реално е ползата от такова превключване и колко вредата? Мисля че ако се направи замерване с проф. техника резултата ще ви изненада неприятно А от това което успях да намеря в нет-а за рали-автомобили с мех. п.к. и сух триещ съединител с хидр./мех. управление - никъде не се използва описания от вас метод
                                Защо изкривявате темата бе пичове???Стига с тея рали автомобили,там няма как да се използва тази техника на каране И пак казвам полза има,а относно това дали е вредно за колата или не е много спорно и които иска да си пази колата няма да ходи по гонки,а дори и да ходи или ще люпи семки или ще пада от равностоините коли(та може и от по-слаби)!

                                Коментар

                                Working...
                                X