Princo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бебока11 каза но дали е така
Collapse
X
-
аз това съм чувал че има ефект при двигатели с турбо...моята печица ТД100 редовно като я режа го правя този номер...просто отпускам съвсем леко газта и превключвам бързо предавки...оборотите падат съвсем малко и колата дърпа по добре напред...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Ти турбо системата имаш ли малка представа как работи ? Какво е турбо лаг? Blowoff-a какво прави? Хмм 1-во: На рали състезания много вероятно е колите да са с керамични съединители! 2-ро: Това 100% не е полезно за вашият автомобил!(Все пак вие си ги поддържате, преценявайте си) 3-то: Научете се да карате най-напред, след това експериментирайте с това как да подобрите време от т.А до т.Б; 0-100км/ч, време за превключване на предавки 1->2, 2->3, 3->4, 4->3, 3->2. 4-то: Що е това двоен абриаж(Double clutch) с междинна газ, и има ли то почва у нас?! Моя съвет е не се правете на състезатели
и първо мислете за колите си
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
CCB написа:kiselo написа:...доколкото знам а го знам защото съм слушал и гледал за техники на състезателно шофиране (не претендирам че съм състезател...) дова се прави с цел да се избегне турбо лаг-а (точно така се изразиха хората които го обясняваха) т.е. за дане се губи време до пълно развъртане на турбината...или нещо подобно...Ти турбо системата имаш ли малка представа как работи ? Какво е турбо лаг? Blowoff-a какво прави? Хмм 1-во: На рали състезания много вероятно е колите да са с керамични съединители! 2-ро: Това 100% не е полезно за вашият автомобил!(Все пак вие си ги поддържате, преценявайте си) 3-то: Научете се да карате най-напред, след това експериментирайте с това как да подобрите време от т.А до т.Б; 0-100км/ч, време за превключване на предавки 1->2, 2->3, 3->4, 4->3, 3->2. 4-то: Що е това двоен абриаж(Double clutch) с междинна газ, и има ли то почва у нас?! Моя съвет е не се правете на състезатели
и първо мислете за колите си
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Да не би да съм длъжен да ти обеснявам нещо?В интернет всичко си пише, ако имаш желание влизаш и четеш, някои хора зимат пари за да обучават хора на занаят/професия/знания... и бъди сигурен, че на мен тези неща за който съм писал са ми доста ясни
Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
CCB написа:Да не би да съм длъжен да ти обеснявам нещо?В интернет всичко си пише, ако имаш желание влизаш и четеш, някои хора зимат пари за да обучават хора на занаят/професия/знания... и бъди сигурен, че на мен тези неща за който съм писал са ми доста ясни
просто спирам... дори невиждам смисъл да ти пиша и този пост но ще го направя ей така...лаф да става...имам чувството че форума вече е препълнен със такива като теб...сигурно и това е причината да спирам да го посещавам както направиха одавна доста мои познати за съжаление...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
За мен всеки си има мнение... Моето мнение е че ако реши човек може да си ги сменя както иска ако ще даже и да ги ръчка без да пуска гаста и да натиска съединител... А колкото до това дали е правилно или не е съвсем друга тема... В деиствителност при скоростни натпревари от рода на WRC и т.н. там ги сменят без да пускат газ но и самия съединител няма нищо общо със стандартния до колкото знам е двоен , керамичен а скоростите се сменят от електро-хидравлична помпа... Там се гони всяка стотна от секундата все пак... А в града от сфетофара на ракова болница до сфетофара на дървеница няма особен смисъл от това и най много да ти изпаднат зъбчатките някъде но всеки си преценява....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Е**хти състезанията, стартовете, сменитеТука само професионални водачи, сътезатели, тираджии некви.... И какво постигаш колега, каква "турбо-дупка" при твоя дизел при смени на 4 300-4 500 об/мин
Освен да е*аваш мамата на съединителя и силовото предаване, не виждам какво друго постигаш
Иначе си прав - троши и я прави каквото искаш, твоя си е
П.С. Помисли има и други начини/техники чрез които да ’’поддържаш турбината в оборот’’
Коментар
-
Братле не мисля че съм споменавал да имам проблем със турбото или нещо за задържането във високи обороти...Още повече при мен максимален въртящ момент се достига при 1500 обр/мин ...Такаче не виждам какви дупки ти се въртят из главата...П.С. Говорех за постовете по горе че всеки си прави сметката и сам си преценя кое е правилно и добро и кое не... А аз специално съм последния човек в този форум които би тръгнал да се прави на състезател... Още по малко със печката...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
:D Аз да се допълня все пак .... Спирам да следя темата....A ако колегата по горе е тръгнал да прави от печката бегачка... незнам мога да пожелая само късмет!
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Tie написа:Към колегата kiselo се отнасяше поста миRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: бебока11 каза но дали е така
superfiat написа:вие колеги с опит по голям от моя ми кажете.редно ли е при гонка и превключване на скоростите да не с епуска гаста.ащото на мен не ми се вярва че това помага след като веднага бие прекъсвач и скоростите хъркат.Печелиш доста време,а ако си по-на ТИ с колата може и без да натискаш съединитела да ги сменяш
Много професори сте тук,само ще ви кажа че не сте в час повечето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар