Все едно аз да сравнявам твойто купе с 240 коня атмосферен двигател на Хонда С2000.. там и бинокъл няма да ти помогне :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16v vs Honda Civic 1.5 16v ?
Collapse
X
-
Така колеги,аз съм собственик късметлия на Хонда Сивик 1.8 VTI около 180к.с. искам да кажа че съм се пускал с БМВ 325 и сами може да се досетите за резултата щом се хваля,а бавареца беше със сменян диференциал и минаваше стокова 325 със 2 коли,така че си правете извода!!!Да поясня на колегите че 1.6 VTI 160 к.с. е най слабата има 170 и 185 също 1.6(говорим за двувалки,без турбо!!!)
Коментар
-
pano написа:Така колеги,аз съм собственик късметлия на Хонда Сивик 1.8 VTI около 180к.с. искам да кажа че съм се пускал с БМВ 325 и сами може да се досетите за резултата щом се хваля,а бавареца беше със сменян диференциал и минаваше стокова 325 със 2 коли,така че си правете извода!!!Да поясня на колегите че 1.6 VTI 160 к.с. е най слабата има 170 и 185 също 1.6(говорим за двувалки,без турбо!!!)Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Xanos написа:Корса ГСИ ще накаже и 1.8 16в браво, че и ще държи на 2.0 20в. За какво говорим в момента? Говора за коли с горе долу равностоини килограми и коне!coupe 1,8 16V
Коментар
-
pano написа:Така колеги,аз съм собственик късметлия на Хонда Сивик 1.8 VTI около 180к.с. искам да кажа че съм се пускал с БМВ 325 и сами може да се досетите за резултата щом се хваля,а бавареца беше със сменян диференциал и минаваше стокова 325 със 2 коли,така че си правете извода!!!Да поясня на колегите че 1.6 VTI 160 к.с. е най слабата има 170 и 185 също 1.6(говорим за двувалки,без турбо!!!)coupe 1,8 16V
Коментар
-
Александър1982 написа:Xanos написа:Корса ГСИ ще накаже и 1.8 16в браво, че и ще държи на 2.0 20в. За какво говорим в момента? Говора за коли с горе долу равностоини килограми и коне!I NEED SPEED!
Коментар
-
Значи съм със сменяна генерация от 42мм на 55мм това е от колектора до края(колекторчето е стоково).Незнам какъв е тоя двигател на Опел C20XE и какви коне е(ако 150к.с. няма шанс),но за сега съм се пускал със Форд Пробе 2.5 (6 цилиндров 163к.с.) и го оставих в точица(не точка хе хе) и това БМВ 325 (пак 6-так).Това лято следват валове,всмукател,изпускател(плетка 4-1) и еър интейк че карам с филтър от 1.5(114к.с. В-Тек това беше стария ми двигател,но вече не е!),и накрая настройки на ЕКУ-то и резултат около 200 к.с. (не мислете че коне се вдигат лесно,3000лв=20к.с. реални).
Коментар
-
pano написа:Колега не си разбрал ние говорим за друго сега.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар