slav4o_vt написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моя автомобил,ускорение с видео
Collapse
X
-
punto HGT
-
didich написа:slav4o_vt написа:Иначе тоя голф много лек, то едно саксо ВТС 1.6 тежи толкова долу-горе и е 118 кс. Как ли е срещу пунто ХГТ ?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Princo написа:Golf 4 2.0 GTI яде доволно шамари от мапнато стило 1.9 ...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Колега, живея в провинцията и тук хората като мен си правят гонките на извънградските пътища, а не драг рейсинг. Като казвам, че колата върви доста добре имам предвид доста фактори, като управлението, спирачките, окачването и прочие. На прав участък от старт въпросния Голф2 1.8ГТ 108кс мисля, че беше мотора(не съм сигурен) Голф 2-3 2.0 115кс може и да ме изпреварят, не съм се състезавал. Но на "стриит рейсинг" нямат шанс. Няколко пъти сме се гонили, проверено е :D А да не споменавам и Голф 3 1.6 101кс - него даже съм го отказал от гонките. Бравото е слабо в сравнение с "бегачките", не казвам, че е кой знае какво, но си се представа чудесно. Бай дъ уей кажи ми кои Фолксвагенчета пълни инжекциони вървят с обикновенна газова безпроблемно и на дълъг път разхода пада на 7-8л/100км при икономично шофиране ? Поздрави!Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Bravo_16v_103hp написа:Колега, живея в провинцията и тук хората като мен си правят гонките на извънградските пътища, а не драг рейсинг. Като казвам, че колата върви доста добре имам предвид доста фактори, като управлението, спирачките, окачването и прочие. На прав участък от старт въпросния Голф2 1.8ГТ 108кс мисля, че беше мотора(не съм сигурен) Голф 2-3 2.0 115кс може и да ме изпреварят, не съм се състезавал. Но на "стриит рейсинг" нямат шанс. Няколко пъти сме се гонили, проверено е :D А да не споменавам и Голф 3 1.6 101кс - него даже съм го отказал от гонките. Бравото е слабо в сравнение с "бегачките", не казвам, че е кой знае какво, но си се представа чудесно. Бай дъ уей кажи ми кои Фолксвагенчета пълни инжекциони вървят с обикновенна газова безпроблемно и на дълъг път разхода пада на 7-8л/100км при икономично шофиране ? Поздрави!Alfa Romeo GTV 2.0 16V - 150к.с.
Аlfa Romeo 145 1.3 Boxer - 90к.с. - ex
Аlfa Romeo 33 1.7 8V Boxer - 1?? к.с.
Alfa Romeo 156 2.4JTD - 136к.с+
Коментар
-
В подкрепа ще кажа , че преди около 3-4седмици се сблъсках с един Голф 2 89 или 90г. не съм сигурен точно , да ли е 2,0 или 1,8 също не знам само знам , че отпред на решетката пишеше G60 и бога ми не съм вярвал че 25 годишна кола може да върви така..... Правихме някъв смешен драг опит с едно БМВ 530D 184кс. никакъв шанс.....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:В подкрепа ще кажа , че преди около 3-4седмици се сблъсках с един Голф 2 89 или 90г. не съм сигурен точно , да ли е 2,0 или 1,8 също не знам само знам , че отпред на решетката пишеше G60 и бога ми не съм вярвал че 25 годишна кола може да върви така..... Правихме някъв смешен драг опит с едно БМВ 530D 184кс. никакъв шанс.....Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Вземи ме мен (75-80кг) знаеш ли как ще дръпнеш Продължавам да мисля, че няма смисал да се сравнява масов двигател на Браво, с напомпани рядкости на Голф. Как може 103 коня да бият 150-160? Нека да се сравнят двамата модела с 1,6 двигателите. Какво мислите ще стане? Иначе щом сравнявате Браво 1,6 и Голф ГТИ, нека да сравним и Голф 1,6 (100к.с) с Браво ХГТ?Бай дъ уей скоро се гоних с един Голф3 по пътищата. Гледам пише на него 1,8, а не може да ми дръпне и половин кола, но имаше трафик и не можех да го изпреваря-за това карах зад него. Спряхме и двамата да зареждаме и като се заговорихме, момчето каза, че това 1,8 било моно...75коня. Голямо разхищение на кубатураФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
E значи няма да стане моята е Н70 Нокиа.хахах Това В-тек си е чудо на техниката. Един приятел има такава 1,3 (нз колко коня е) това 170-180 си държи на магистралата без проблем.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Една интересна статия за моторите, а дали е вярна не мога да кажа http://fakti.bg/avto/116123-nai-nade...sichki-vremenapunto HGT
Коментар
-
didich написа:Вали, направи един клип на АРЛ-чето с ускорение да видим дизелчето как навървява, трябва и аз да пробвам на пунтото, обаче сам в колата, че все ми се падат едни оператори по 100-115кг и не мога да "откина"Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
didich написа:Една интересна статия за моторите, а дали е вярна не мога да кажа http://fakti.bg/avto/116123-nai-nade...sichki-vremenaФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар