Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моя автомобил,ускорение с видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    можеше да припаднеш доволно амабитката нямаше да е равностойна и аз мисля като колегата че надали ще се появи някойатмосферен италянец за сверка......иначе турбинатори има колкот щешhttp://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3213904_n.jpg
    alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

    Коментар


      #32
      Пичове, от какво ще припадне? И аз мога да намеря 500+ коня кола, която да прави ниски 11ки. Въпросът е, дали ще има кола на конете на самурая, която да бъде достоен противник(сиреч под 15ките)
      3.0CRD

      Коментар


        #33
        ква 500 плюс коня кола това време е от мойто типо 250 плюс коне на 1200 кила ....
        alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

        Коментар


          #34
          Колеги колата сега както е с тия гуми е в 14-ките,а ако се пусна със слик или полуслик може и до високи 13 да слезе,но това ще се разбере вече на мерилката.Но иначе CRX-a има потенциал за средна и да се надяваме ниска 13-ка.И колеги недейте да спорите коя кола ще ме дръпне,мисля че няма да се намери някой да дойде от другия край на БГ или аз да отида, за една дръпка.

          Коментар


            #35
            освен Тойота друго не виждам атмосферно да го пребие
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #36
              Колеги днеска направих замерване с I-Phone,програмката я знаете тъй като човека не можа да ми прати снимка на дисплея ще ви изпиша резултатите:0-60MPH 6.06сек- тука резултата е слаб защото пак повтарям не си иска гумите и тука бях пренуден да тръгна нормално без да давам газ за да зацепи!0-60’(фута ли е нзнам)-2.47сек 23.6MPH1/4 миля-14.15 119.1MPHMax Speed 105.9 MPH -не знам защо се разминава със скоростта на 400м,ако някои може да ми обясни??В колата бяхме 2-ма аз 100кг и приятеля 85кг,настроихме програмата с 4 инча rollout

              Коментар


                #37
                pano написа:
                Колеги днеска направих замерване с I-Phone,програмката я знаете тъй като човека не можа да ми прати снимка на дисплея ще ви изпиша резултатите:0-60MPH 6.06сек- тука резултата е слаб защото пак повтарям не си иска гумите и тука бях пренуден да тръгна нормално без да давам газ за да зацепи!0-60’(фута ли е нзнам)-2.47сек 23.6MPH1/4 миля-14.15 119.1MPHMax Speed 105.9 MPH -не знам защо се разминава със скоростта на 400м,ако някои може да ми обясни??В колата бяхме 2-ма аз 100кг и приятеля 85кг,настроихме програмата с 4 инча rollout
                значи си точно за мене и аз съм горе долу толкова като имаш намерение да се премерим обади се
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  pano написа:
                  Колеги днеска направих замерване с I-Phone,програмката я знаете тъй като човека не можа да ми прати снимка на дисплея ще ви изпиша резултатите:0-60MPH 6.06сек- тука резултата е слаб защото пак повтарям не си иска гумите и тука бях пренуден да тръгна нормално без да давам газ за да зацепи!0-60’(фута ли е нзнам)-2.47сек 23.6MPH1/4 миля-14.15 119.1MPHMax Speed 105.9 MPH -не знам защо се разминава със скоростта на 400м,ако някои може да ми обясни??В колата бяхме 2-ма аз 100кг и приятеля 85кг,настроихме програмата с 4 инча rollout
                  Dynolitious май се казваше програмата, тя и коне смята като и се зададе теглото на колата.190 км/ч терминална е бая космическа скорост, тая кола както е и била с двама човека трябва да е над 250 коня, да не казвам повече.0-60’(фута ли е нзнам)-2.47сек 23.6MPH - това също е страшно добро време, в общи линни по-добро от това на предно само със сликове може да се направи.0-60MPH 6.06сек - хич не е слаб резултата, това до 100км/ч ще е за 6.4 сек макс. по-силен от този резултат на предно е само за драг-подготвена кола.обаче сега погледнах едни тукашни резултати за 60 фута - 2.6 сек и терминална скорост 50км/ч, при теб терминалната е само 38км/ч и не се връзва с времето от близо 2,5 сек.P.S.Всъщност забравих, този ролаут ви е причината за тия доста оптимистични времена, ролаута трява да е 0, че иначе е доста оптимистично, с 4 инча времето е около 0,5 сек по-оптимистично
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #39
                    Колеги преди малко пак ходих и след доста стартове постигнах значително по-добри времена ето вече малко снимки:Пак сме 2-ма човека(190кг общо),но тоя път вкарахме теглото на колата и учудващо машинката налучка горе-доло конете!Максималната скорост е по-голяма от терминалната за 400м,защото 20-тина метра преди ’финала’ съм започнал да спирам или е някаква гершка на телефона,тука в Търговище си имаме разграфени 400м и приблизително съвпадат с тия на I-Phona.

                    Коментар


                      #40
                      Много оптимистични бре Сега като гледам това време 13.8 за 400м е космическо, а терминалната скорост от 133 км/ч е за кола около 150 коня, нещо се разминават нещата с техниката, виж с ролаута как ще е при 0 инча.Ауу, сега видях и макс Же-то 1.86 , повече от 1.5 Же и то със драг сликове кола с един двиг. мост или пък само с яко 4х4.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #41
                        Ici нали ти казах,че или е грешка или съм намалил точно преди 400м но за терминалната скорост се ориентирай от максималната коята е дадена 112.4MPH=180km/ч,това същото купе има дадено време на Сливен 13,96 с по-слаб мотор,но съм съгласен че резултатите са малко оптимистични.

                        Коментар


                          #42
                          pano написа:
                          Ici нали ти казах,че или е грешка или съм намалил точно преди 400м но за терминалната скорост се ориентирай от максималната коята е дадена 112.4MPH=180km/ч,това същото купе има дадено време на Сливен 13,96 с по-слаб мотор,но съм съгласен че резултатите са малко оптимистични.
                          Аз ако ти кажа че моето Типо на времето като беше само на предно и над 300 коня, просто до 3-та беше толкова силно че не можеше да му дам цялата газ че ставаше като парен локомотив с бели пушеци от гумите а даваше 14-ка мерено с един Г-тек .Това си е едно наистина реално време за такива коне, килограми и нормална настилка с лошо сцепление Ето го 14.2 сек при 174км/чА БМВ-то е Е36 с мотор от М5 340-тина коня и дава 14.1 сек Това са както се казва времена от суровата реалност :D
                          Прикачени файлове
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #43
                            Iphone с Dynolicious не винаги дава точни времене като разликите могат да са по около 2 секунди според мен, като това го казвам субективно. Само да вметна че телефона трябва да е закрепен на неподвижна стойка, в смисъл стойката трябва да е от такъв типhttp://www.all-gsm.bg/Stoika-za-avto...kia-N97-miniа не от такъвhttp://get.bg/catalog/product_info.p...1745Иначе поздравления за колата. Дори и да не са точно такива времената, пак се набира много добре.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #44
                              и на мен не ми се връзват времената на тая хонда вземете един г-тек най добре да се види пък тука в плд има една дел сол турбо даде 384 коня на диното и 13.8 време на 400мима един сивик вти само че около 220 коня олекотен и даде 14.4.....
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                #45
                                Колеги днеска мотора изтропа при 9000 оборота,антифриза изтече между блока и скоростите(през маховика),стратера не може да завърти заклинил е както трябва.Поне двигателя си отиде като истински самурай в битка!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X