Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моя автомобил,ускорение с видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    slav4o_vt написа:
    хах а крушката имаше ли я в таблото или я слага допълнително ?Абе се ми се ще да направим една сверка с тебе, че и аз съм 85 кг и трябва да сме съвсем на кантар. Мой да направим летящ старт, щото аз смених съединителя преди година минах 10 000 с него. Само не зная карантиите на АБС-а колко тежат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05п.с. на 5та си е така на 140 върви най-много
    Не, крушката е от Типо :DИначе сверка може да направим. Аз вече се гоня от летящ старт, щото от място не е добре. Губя към секунда, докато отлепя.И да при 140 е на 4000 оборота и му идва силата, но в оня клип нямаше място за повече. Има място, ако тръгна от първа :D
    Renault Modus 1.2 16v 2006
    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

    Коментар


      uBaHoBB написа:
      slav4o_vt написа:
      хах а крушката имаше ли я в таблото или я слага допълнително ?Абе се ми се ще да направим една сверка с тебе, че и аз съм 85 кг и трябва да сме съвсем на кантар. Мой да направим летящ старт, щото аз смених съединителя преди година минах 10 000 с него. Само не зная карантиите на АБС-а колко тежат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05п.с. на 5та си е така на 140 върви най-много
      Не, крушката е от Типо :DИначе сверка може да направим. Аз вече се гоня от летящ старт, щото от място не е добре. Губя към секунда, докато отлепя.И да при 140 е на 4000 оборота и му идва силата, но в оня клип нямаше място за повече. Има място, ако тръгна от първа :D
      Летящ старт на 2ра с 50км. Там е много силен твоя автомобил
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
      Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

      Коментар


        uBaHoBB написа:
        Губя към секунда, докато отлепя.
        С хубав съединител ще пилиш гуми . При мен е 3 сек пилеж с потегляне от прекъсвач. за ~11 сек ускори до 100 на втора. Отпред зимни гуми 165. Сега съм с летни 185 ама те сухи, корави, та май по-зле стана. А за крушката значи трябва да се сваля таблото....
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          slav4o_vt написа:
          uBaHoBB написа:
          Губя към секунда, докато отлепя.
          С хубав съединител ще пилиш гуми . При мен е 3 сек пилеж с потегляне от прекъсвач. за ~11 сек ускори до 100 на втора. Отпред зимни гуми 165. Сега съм с летни 185 ама те сухи, корави, та май по-зле стана. А за крушката значи трябва да се сваля таблото....
          Тя и сега пили, но ... точно когато идва най-големият въртящ момент, съединителят боксува и се получава един лаг. Иначе съм я засичал сам преди - около 10 сек ускорение, но не я цедя до 100 на 2-ра. При 90 сменям на 3-та. Сега и аз съм със 185/60/14 летни. Със зимните гуми и железните джанти дърпа повече, по-леки са.Иначе за крушката се сваля таблото. Реално няма някакво практично приложение това нещо, но мен ме кефи, а и всеки като се вози и тръгне перката, ме пита каква е тая лампа :D :D
          Renault Modus 1.2 16v 2006
          Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

          Коментар


            Bravo_16v_103hp написа:
            uBaHoBB написа:
            slav4o_vt написа:
            хах а крушката имаше ли я в таблото или я слага допълнително ?Абе се ми се ще да направим една сверка с тебе, че и аз съм 85 кг и трябва да сме съвсем на кантар. Мой да направим летящ старт, щото аз смених съединителя преди година минах 10 000 с него. Само не зная карантиите на АБС-а колко тежат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05п.с. на 5та си е така на 140 върви най-много
            Не, крушката е от Типо :DИначе сверка може да направим. Аз вече се гоня от летящ старт, щото от място не е добре. Губя към секунда, докато отлепя.И да при 140 е на 4000 оборота и му идва силата, но в оня клип нямаше място за повече. Има място, ако тръгна от първа :D
            Летящ старт на 2ра с 50км. Там е много силен твоя автомобил
            Нямаш си и на представа колко коли съм наказвал на 2-ра от 50
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              uBaHoBB написа:
              Bravo_16v_103hp написа:
              uBaHoBB написа:
              slav4o_vt написа:
              хах а крушката имаше ли я в таблото или я слага допълнително ?Абе се ми се ще да направим една сверка с тебе, че и аз съм 85 кг и трябва да сме съвсем на кантар. Мой да направим летящ старт, щото аз смених съединителя преди година минах 10 000 с него. Само не зная карантиите на АБС-а колко тежат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05п.с. на 5та си е така на 140 върви най-много
              Не, крушката е от Типо :DИначе сверка може да направим. Аз вече се гоня от летящ старт, щото от място не е добре. Губя към секунда, докато отлепя.И да при 140 е на 4000 оборота и му идва силата, но в оня клип нямаше място за повече. Има място, ако тръгна от първа :D
              Летящ старт на 2ра с 50км. Там е много силен твоя автомобил
              Нямаш си и на представа колко коли съм наказвал на 2-ра от 50
              Колега ако не е проблем може ли да споделиш какви коли си наказвал от 50км/ч ,че ми е интересно.Благодаря предварително!

              Коментар


                Какви, какви...предимно трибуквия Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  Kay_ написа:
                  Какви, какви...предимно трибуквия Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                  Сигурен съм..........

                  Коментар


                    ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ ...
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      Да, мога. Веднага в съзнанието ми изплуват Вектра Б комби 1.8 115 коня. Нея я наказах и от 50 на 3-та и също така и БМВ Е36 Седан 318 115 коня.Разбира се не се гордея с това и не го смятам за постижение, щото това са тежки коли, но като са надъхани пичовете и мислят, че карат самолети, що да не ги приземя в реалността.
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        uBaHoBB написа:
                        Bravo_16v_103hp написа:
                        uBaHoBB написа:
                        slav4o_vt написа:
                        хах а крушката имаше ли я в таблото или я слага допълнително ?Абе се ми се ще да направим една сверка с тебе, че и аз съм 85 кг и трябва да сме съвсем на кантар. Мой да направим летящ старт, щото аз смених съединителя преди година минах 10 000 с него. Само не зная карантиите на АБС-а колко тежат Yellow_Flash_Colorz_PDT_05п.с. на 5та си е така на 140 върви най-много
                        Не, крушката е от Типо :DИначе сверка може да направим. Аз вече се гоня от летящ старт, щото от място не е добре. Губя към секунда, докато отлепя.И да при 140 е на 4000 оборота и му идва силата, но в оня клип нямаше място за повече. Има място, ако тръгна от първа :D
                        Летящ старт на 2ра с 50км. Там е много силен твоя автомобил
                        Нямаш си и на представа колко коли съм наказвал на 2-ра от 50
                        Имам, имам. Нали карам същия асматик :D Бай да уей 1.6 16в 103кс е много слаб по характеристики мотор, но за неговото ниво се представя повече от чудесно. Или нещо се бъркам ? Може би C16NZ ще е по-бърз ? Или VW 1.8 GT 115hp ? Или някое Е36 1.6 1.8 ? Та именно Е36 320 2.0 6 цилиндъра 150кс мотора без ванос до 100км вървим равни, след това ми дърпа. Че и към 50Nm в повече има освен другите жокери Този модел си е доста сполучлив като за 1.6
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                        Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                        Коментар


                          Bravo_16v_103hp, какъв е този VW Golf 1.8 115, който отнасяш че аз такъв мотор знам да има в голф 2 и това си е малкото GTI, това нямаш абсолютно никакъв шанс да го победиш? :D
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            Сигурно е имал предвид голф 3, 2.0 литра 115к.с., в по леките купета става лошо Общо взето всеки един мотор може да се представи добре спрямо своите конкуренти ако е монтиран в леко купе, като пример мога да посоча хонда, пипнати мотори по 1,4-1,5 литра в леки купета по 900-950 килограма си вървят предоволно за малката си кубатура. Бравото с тия 103 кончета ако тежеше 900 кила щеше да е извънземна сила
                            punto HGT

                            Коментар


                              didich написа:
                              Сигурно е имал предвид голф 3, 2.0 литра 115к.с., в по леките купета става лошо Общо взето всеки един мотор може да се представи добре спрямо своите конкуренти ако е монтиран в леко купе, като пример мога да посоча хонда, пипнати мотори по 1,4-1,5 литра в леки купета по 900-950 килограма си вървят предоволно за малката си кубатура. Бравото с тия 103 кончета ако тежеше 900 кила щеше да е извънземна сила
                              Срещу Голф 3 2.0 115 също няма шанс с браво 1.6, без да се сърди колегата ама чак на GTI да скача
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар


                                Всичко зависи от това в какво състояние е съответната кола с/у която се пуска, защото повечето коли, които се карат са 6-та ръка и обикновенно динамиката на автомобила не е това, което трябва да бъде
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X