Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво/а/Мареа 1.6 с/у Браво/а/Мареа 1.9 JTD 105 на баир

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Явно при коли със приблизително еднакви възможности доброто стартирането при драг е от решаващо значение.
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      Абе на Junkey бравото мноого хубаво върви Като гледам 1,8 не върви много по-различно от неговото. Ако всички са такива става страшно
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        Браво веселяци
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          Следващия път може по-добре да се представим. Все си мисля, че и Вашите не са за изхвърляне . Но Stefanaki ще си каже думата .
          Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

          Коментар


            Да, другия път и с него ще се дърпаме А според вас колко е дълга тази права зад Булгарплод
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              Аз лично нямам представа, само разбрах че докато набера и тя свършва, но не е по-малка от 400м. .
              Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

              Коментар


                Според видяното от мен възможностите на трите автомобила са сходни (както и на тяхните водачи ).Точен извод не може да се направи, защото в първият случай Оги тръгна със закъснение, а във втория - "бегачката 1,6 16V" не можеше да се озапти (може би заради разгрома) и остави следи от гума чак до края на втора предавка и в края според мен изостана с около две дължини.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  Stefanaki написа:
                  Според видяното от мен възможностите на трите автомобила са сходни (както и на тяхните водачи ).Точен извод не може да се направи, защото в първият случай Оги тръгна със закъснение, а във втория - "бегачката 1,6 16V" не можеше да се озапти (може би заради разгрома) и остави следи от гума чак до края на втора предавка и в края според мен изостана с около две дължини.
                  Следващият път и теб ще те включим .
                  Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                  Коментар


                    Абе къде се дърпахте, че ми стана интересно....Другият път може и аз да дойда да видим старата генерация печки какво може
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      Колеги тези спорове ще ги има винаги, онзи ден както се точех и шегувах с брато, че ще го изям за закуска , той е с алфа 156 2.4жтд а аз с мареа 2.4жтд така аз останах на старта с 100км на трета предавка а той беше три четири дължини пред мен.Та защо не сравните двата агрегата на летящ старт , примерно и двете коли да са на трета предавка с 70км.И нека тогава си проличи кой агрегат тегли по лесно купето си , този които е с 144/4000 нм - (0-100 км/ч) 11.3 cек. или тази които е 200/1500 нм - (0-100 км/ч) 10.4 cек.Смятам че резултата ще е красноречив, но както е казано око да види рака да пипне.За следващата гонка драснете някой ред може и други желаещи да има, дори и зяпачи да са.


                      r_osen@yahoo.com

                      Коментар


                        Май станаха много желаещите и следващият път ще има:
                        ogi28b написа:
                        Дойдоха едни милицаи, и викат: "тука са нещо ластици ли ше има, а?? "
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          А бе какво сте се развихрили тук.То ясно, че щом един и друг двигател като са приблизително еднакви по мощности, то при една дръпка на равно ще дават относително еднакви резултати. Освен да се надява шофьора да не счупи автомобила от кефа да дръпне другия автомобил, друго няма да се получи.За това са измислени скоростните кутии! Ако имаше само една директна скорост ехе....Ама ако се загледаме в буквалния въпрос както е зададен "На баир...", то бензина няма шанс.Говорим за баир, където конструктивно да речем двата автомобила не могат да вдигнат повече от 140км/ч.Ако максималната скорост в дадения баир условно да я приемем, че максимално би била 140км/ч, то бензиновия двигател ще има да гледа, ама дори и няма да може да гледа задния номер на дизеловия двигател, защото ще става мираж...Ако не вярвайте, въведете и изчислете при 140км/ч на коя скорост ще бъде един 1.6 двигател в максимални обороти, изчислете каква мощност ще отдава тогава от оригиналната крива бензиновия двигател и дизеловия двигател и пак да се изкажат "компетентните".А и да не се забравя - има оригинални данни за ускорение от производител (0-100км/ч), да речем:1.6 - 11 сек.1.9жтд - 10.4 сек.Да не си мислите, че единия път като са правили тестовете са тръгвали съвсем по-различен начин, пък за дизеловия са си казали, че трябва да я ръчкат повече Вземете и прочетете при какви условия, колко повторения и с колко автомобила се тества реално, пък тогава да се говори.И някой решил, че 1.6 вървял повече от 1.9жтд щото той разбираш ли късал на шурея брат му.Пък накрая къде изпускаме удоволствието от шофиране?Защо не се направи един тест от нормално доускорение от 60-150км/ч да речем на 5-та скорост само Я си вдигнете ръцете тези които в нормалния си живот ускоряват по-често от 0-100 вместо от 40-100 да речем Я сега кажете като ускорявате да речем от 60 до 110 да речем малко по-бързо кой сваля поне 1 предавка надолу, защото иначе като натиснете педала до ламарината и колата се чуди дали не се гъбаркате с нея и искате да направи чудо
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Абе всичко е относително. А и jtd сток е далече от 10,4. Другия път ще търсим баир
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              Аааа ама на равно ли е била дръпката ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Да, на равно беше.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X