То имаше няколко но на ЖТДто все нещо му имаше я турбината,или пък пилота нещо не го бива.Или пък не е на баир.Няма ли най-накрая да се появи някое здраво ЖТД.
Re: Браво/а/Мареа 1.6 с/у Браво/а/Мареа 1.9 JTD 105 на баир
superfiata написа:
ogi28b написа:
Аз смятам че JTD ще бие 1.6 по всички параграфи на баира - 0-100, 0-200, 100-200, 60-100, 80-120, 80-150, 1/4 миля, и каквото още се сетите... Ако има желаещи - трябва само да намерят и двата двигателя, защото моя не е с оригиналния си софтуер, и не става за целта. При всички случаи - 1.9 JTD 105 смазва 1.6 на баир Споделете и вашите мнения?
на баир или на спускане ще ти дам бинокал да ми гледаш задната чистачка как ти маха.
Благодаря, но ще трябва да гледам напред пътя, а не назад да се дзверя с бинокъла да те намеря първо теб, че после и чистачката да ти търся...Sev - максимална мощност от съпоставим обем - несравними неща. Вече и колежката mims е наясно че мощността е функция от оборотите и момента в тези обороти. Доколкото разбирам имаш предвид 1.6 Мултиджет 120, срещу 1.4 Тджет 150 ?
Заменям Мареа JTD за Браво1.6 бензин.Готов съм и да доплатя. Това е колата Това ли очаквате от нас с JTD.Да ама не.Чак и стилото да падне от 1.6 ми идва в малко в повече.Да се махне снега и съм готов да решим спора.
дайте ми на мен някое здраво jtd да го накажа както подобава.и да се приключва с тази дилема.и става въпрос за браво jtd а не за стило.
Държиш ли да е JTD? Искаш ли да се пробваш с DCI. Аз съм с има няма 30% над твоите коне, ама като чета си мисля, че всичко под Ферари Калифорния трябва да трепери от легендарния ино и шес шиснайси ве.Но аз ще се прежаля. На баир нагоре, на равно, по някое спускане. Избери ти.А после ако все още си толкова отворен, мога да се пусна със служебната Дачия 1,5 85 коня. На баир. Да видим кой на кого ще маха.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
дайте ми на мен някое здраво jtd да го накажа както подобава.и да се приключва с тази дилема.и става въпрос за браво jtd а не за стило.
Държиш ли да е JTD? Искаш ли да се пробваш с DCI. Аз съм с има няма 30% над твоите коне, ама като чета си мисля, че всичко под Ферари Калифорния трябва да трепери от легендарния ино и шес шиснайси ве.Но аз ще се прежаля. На баир нагоре, на равно, по някое спускане. Избери ти.А после ако все още си толкова отворен, мога да се пусна със служебната Дачия 1,5 85 коня. На баир. Да видим кой на кого ще маха.
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
дайте ми на мен някое здраво jtd да го накажа както подобава.и да се приключва с тази дилема.и става въпрос за браво jtd а не за стило.
Държиш ли да е JTD? Искаш ли да се пробваш с DCI. Аз съм с има няма 30% над твоите коне, ама като чета си мисля, че всичко под Ферари Калифорния трябва да трепери от легендарния ино и шес шиснайси ве.Но аз ще се прежаля. На баир нагоре, на равно, по някое спускане. Избери ти.А после ако все още си толкова отворен, мога да се пусна със служебната Дачия 1,5 85 коня. На баир. Да видим кой на кого ще маха.
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
сеща се ама нали тря се пише в темата... Относно падането на стилото от 1.6цата...факт но JTD-то имало проблем нещо за това иначе е просто невъзможно!
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
Ти колкото глупости изписа, няма как да те настигна.ЖТДто сигурно е 200 НМ а 1,6 има-няма 130 НМ, къде ще ги сравнявате на баир, защо говорите глупости?За кои от вас, дето имате 1,6 16в, това е първи автомобил?
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
Ти колкото глупости изписа, няма как да те настигна.ЖТДто сигурно е 200 НМ а 1,6 има-няма 130 НМ, къде ще ги сравнявате на баир, защо говорите глупости?За кои от вас, дето имате 1,6 16в, това е първи автомобил?
Мисля че за всички от тука присъстващите Фиат Браво е първи автомобил като цяло... не само 1.6 ПП. Не се заяждам, но успорете че не съм прав... айде да не са 100% хората но голяма част поне 90% тва им е първа кола с която са във форума
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
Ти колкото глупости изписа, няма как да те настигна.ЖТДто сигурно е 200 НМ а 1,6 има-няма 130 НМ, къде ще ги сравнявате на баир, защо говорите глупости?За кои от вас, дето имате 1,6 16в, това е първи автомобил?
Колега стига се излага с тея нютонметри.Те важат само за доускорението,а на баира няма да се дърпат на 4 та от 80.Жтдто има нютонметри, 1,6 обаче има обороти.По твоята логика тогава и Hgt с има няма 170 нютона ще падне от браво жтд щото то било 200 .
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
Ти колкото глупости изписа, няма как да те настигна.ЖТДто сигурно е 200 НМ а 1,6 има-няма 130 НМ, къде ще ги сравнявате на баир, защо говорите глупости?За кои от вас, дето имате 1,6 16в, това е първи автомобил?
Колега стига се излага с тея нютонметри.Те важат само за доускорението,а на баира няма да се дърпат на 4 та от 80.Жтдто има нютонметри, 1,6 обаче има обороти.По твоята логика тогава и Hgt с има няма 170 нютона ще падне от браво жтд щото то било 200 .
Байкъре, тя и Брава 1.2 има обороти като твоите и пак ли ще ме издърпа? Говориш без да обмислиш нещата в момента.Едит: Едитнах малко, за да не го приемеш като заяждане с обръщението, а и да не нарушавам правилата.
леко леко.както съм написал по горе в поста ми.1.9 jtd 105 коня.нали се сещаш че ми пишеш някакви глупости.
Ти колкото глупости изписа, няма как да те настигна.ЖТДто сигурно е 200 НМ а 1,6 има-няма 130 НМ, къде ще ги сравнявате на баир, защо говорите глупости?За кои от вас, дето имате 1,6 16в, това е първи автомобил?
Колега стига се излага с тея нютонметри.Те важат само за доускорението,а на баира няма да се дърпат на 4 та от 80.Жтдто има нютонметри, 1,6 обаче има обороти.По твоята логика тогава и Hgt с има няма 170 нютона ще падне от браво жтд щото то било 200 .
Братчед, тя и 1.2 има обороти като твоите и пак ли ще ме издърпа? Говориш глупости.
По твоята логика тогава и Hgt с има няма 170 нютона ще падне от браво жтд щото то било 200 .
Назаде в темата имаше инфо за състояла се гонка на чипосано Жет ТурбУ Печка с ХашГеТе на баир.Имаше и един колега (евала на него), който си призна кво прави неЧипосана печка по баира.Ама линкове няма да Ви давам, файда - йок.
дайте ми на мен някое здраво jtd да го накажа както подобава.и да се приключва с тази дилема.и става въпрос за браво jtd а не за стило.
Държиш ли да е JTD? Искаш ли да се пробваш с DCI. Аз съм с има няма 30% над твоите коне, ама като чета си мисля, че всичко под Ферари Калифорния трябва да трепери от легендарния ино и шес шиснайси ве.Но аз ще се прежаля. На баир нагоре, на равно, по някое спускане. Избери ти.А после ако все още си толкова отворен, мога да се пусна със служебната Дачия 1,5 85 коня. На баир. Да видим кой на кого ще маха.
Аз не държа да е JTD,може и да е DCI.Tи навит ли си на една класичска дръпка НА 402м на Бояна като се постопли времето?
Колега стига се излага с тея нютонметри.Те важат само за доускорението,а на баира няма да се дърпат на 4 та от 80.Жтдто има нютонметри, 1,6 обаче има обороти.По твоята логика тогава и Hgt с има няма 170 нютона ще падне от браво жтд щото то било 200 .
Дефинирай "доускорение".На баир дори няма да разбереш как те отвява дизела. За уточнение - аз съм фен на бензинките, но в момента колата ми е дизел със 300 НМ - мога да направя сравнение. На баир дизеляка просто кърти.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар