Не бе, просто някои съфорумци си преливат от пусто в празно и обратно! Формула 1, принудително пълнене, дрън-дрън....МОЛЯ НЕ ИЗВЪРТАЙТЕ ТЕМАТА НА БЕНЗИН СРЕЩУ ДИЗЕЛ! Има такава тема, който иска да си чеша езика - там!Тази тема е ясно поставена - JTD 105 с принудително пълнене срещу 1.6 103 с атмосферно пълнене, и то по баир.1. 0 - 1002. 1/4 миля3. 80-120 на 4-та4. 80-120 на 5-таПредлагам да няма 0 - 200 , защото все пак не сме нарушители, и няма нужда да ни взимат книжките , щото сме много отворени на приказки.Що няма дизелов двигател в Ф1 - Една от причините е че за да постигнат тези конски сили, трябва двигател с огромен обем, който е забранен. А 3-литров дизелов двигател технически му е невъзможно да се върти с 18 000 оборота. Що няма кораб с бензинов двигател.... Бензин с/у дизел - КРАЙ! JTD 105 с/у 1.6 103 - Начало:
Малеее за това с корабите ми настъпи мазола Кажи ми един кораб с дизелов двигател , всичко това което може да се нарече Кораб с главно к [не някоя гимия ] се движи на мазут :D леко корабно гориво се използва за генераторите. Това за корабите го остави , примера ти е ....... Карай сега за колите
Е ми видях теста и мога да кажа че двете коли са поставени в неравностойно положение При всички тестове ЖТД-то се е намирало в оборотите си в които е в максимален въртящт момент. При това положение би трябвало и 1.6 16В да е на предавка която го държи най-близо до макс. въртящт момент. Така ли е А що се отнася до този байр , минавам от там 1-2 пъти месечно и до горе подържам 135-140км./ч. Незнам колегата emzo какво е целял с този тест. То при това положение , защо 1.6 да не тръгва направо на трета зада може още повече да се затрудни и ЖТД-то да него вижда в огледалата. Гледам много разбирачи по дизелите аз немога да кажа това за мен . Ремонтирам американски дизели Къминс 8г. и немога да кажа че съм такъв разбирач като някои колеги с ЖТД-та Слезте на земята , не се заяждам с никой просто двете коли трябва да се поставят в равностойно положение. Казвам това защото редовно с един колега от форума си правим импровизирани гонки и той знае как върви "тежката " Мареа Уикенд 1.6 16В срещу неговата Брава 1.9ЖТД с ремап. Хайде да не измисляме легенди. Който ме познава знае за това което говоря , вървят и двете коли вървят но тези предимства ги оставете . Като се появят във WRC - шампионата ЖТД-тата пак ще говорим не във Лю Ман както беше писал един колега
Еееее, хайде сега. Тръгват от място, какво повече. А за от 100, бензинката трябва да е на макс, а jtd-то не, така ли. То в почти всички обороти дизела е на почти макс въртящ момент, на 1000 оборота ли да кара. А ако смяташ че мареата върви колкото jtd с ремап с удоволствие ще се замерим. Ако случайно имаш път към София, пиши едно лично
Е ми видях теста и мога да кажа че двете коли са поставени в неравностойно положение При всички тестове ЖТД-то се е намирало в оборотите си в които е в максимален въртящт момент. При това положение би трябвало и 1.6 16В да е на предавка която го държи най-близо до макс. въртящт момент. Така ли е А що се отнася до този байр , минавам от там 1-2 пъти месечно и до горе подържам 135-140км./ч. Незнам колегата emzo какво е целял с този тест. То при това положение , защо 1.6 да не тръгва направо на трета зада може още повече да се затрудни и ЖТД-то да него вижда в огледалата. Гледам много разбирачи по дизелите аз немога да кажа това за мен . Ремонтирам американски дизели Къминс 8г. и немога да кажа че съм такъв разбирач като някои колеги с ЖТД-та Слезте на земята , не се заяждам с никой просто двете коли трябва да се поставят в равностойно положение. Казвам това защото редовно с един колега от форума си правим импровизирани гонки и той знае как върви "тежката " Мареа Уикенд 1.6 16В срещу неговата Брава 1.9ЖТД с ремап. Хайде да не измисляме легенди. Който ме познава знае за това което говоря , вървят и двете коли вървят но тези предимства ги оставете . Като се появят във WRC - шампионата ЖТД-тата пак ще говорим не във Лю Ман както беше писал един колега
Колега, свалям ти шапка че ремонтираш от 8 г. дизели Къминс, ама нещо не те разбирам. Смяташ, че дизелака (за който се говори в темата) е по слаб на баир от 1.6 16V? Ако е така - Браво.
Еееее, хайде сега. Тръгват от място, какво повече. А за от 100, бензинката трябва да е на макс, а jtd-то не, така ли. То в почти всички обороти дизела е на почти макс въртящ момент, на 1000 оборота ли да кара. А ако смяташ че мареата върви колкото jtd с ремап с удоволствие ще се замерим. Ако случайно имаш път към София, пиши едно лично
Пак започвате да рипате , искаш да кажеш че бензинката щом е на 100км./ч трябва да е на макс. , без значение на коя скорост е . Ето това е пълна глупост , 100 на трета да но на четвърта и пета то това си е било подарък от страна на бензинката.Някаде да съм казал че Мареата върви повече от ЖТД с ремап пак интерпритации както на теб е угодно да подведеш спора. Имах в предвид че този Колега с Брава ЖТД+ремап знае как върви Мареата но не че върви повече
Е ми видях теста и мога да кажа че двете коли са поставени в неравностойно положение При всички тестове ЖТД-то се е намирало в оборотите си в които е в максимален въртящт момент. При това положение би трябвало и 1.6 16В да е на предавка която го държи най-близо до макс. въртящт момент. Така ли е А що се отнася до този байр , минавам от там 1-2 пъти месечно и до горе подържам 135-140км./ч. Незнам колегата emzo какво е целял с този тест. То при това положение , защо 1.6 да не тръгва направо на трета зада може още повече да се затрудни и ЖТД-то да него вижда в огледалата. Гледам много разбирачи по дизелите аз немога да кажа това за мен . Ремонтирам американски дизели Къминс 8г. и немога да кажа че съм такъв разбирач като някои колеги с ЖТД-та Слезте на земята , не се заяждам с никой просто двете коли трябва да се поставят в равностойно положение. Казвам това защото редовно с един колега от форума си правим импровизирани гонки и той знае как върви "тежката " Мареа Уикенд 1.6 16В срещу неговата Брава 1.9ЖТД с ремап. Хайде да не измисляме легенди. Който ме познава знае за това което говоря , вървят и двете коли вървят но тези предимства ги оставете . Като се появят във WRC - шампионата ЖТД-тата пак ще говорим не във Лю Ман както беше писал един колега
Колега, свалям ти шапка че ремонтираш от 8 г. дизели Къминс, ама нещо не те разбирам. Смяташ, че дизелака (за който се говори в темата) е по слаб на баир от 1.6 16V? Ако е така - Браво.
Не колега несмятам че върви повече , обсъждам теста на emzo как е направен и неравностойното положение на бензинката
Пак започвате да рипате , искаш да кажеш че бензинката щом е на 100км./ч трябва да е на макс. , без значение на коя скорост е . Ето това е пълна глупост , 100 на трета да но на четвърта и пета то това си е било подарък от страна на бензинката.Някаде да съм казал че Мареата върви повече от ЖТД с ремап пак интерпритации както на теб е угодно да подведеш спора. Имах в предвид че този Колега с Брава ЖТД+ремап знае как върви Мареата но не че върви повече
Не, не искам да кажа че трябва да е на макс, а че ти искаш при 100 км да е на макс въртящ момент. Беше повече като майтап, както и да е. То и без това е все тая.
Добре де, оставете летящия старт, от място 1.6 издъхва тотално.Иначе аз съм навит за летящ старт с 1.6 на 3та и 100км/ч, но както казах сума ти време загубихме и едва ли ще седна да пробвам пак, защото на някой не му харесало, че сме ги намачкали от 5та с 100км/ч.Колкото до баира, ако преди моста съм карал с 70-80 горе до първия завой и аз ще си карам с 150-160, но от моста 130 макс до 1ия завой.
[quote="emzo"]Добре де, оставете летящия старт, от място 1.6 издъхва тотално. Колега,след 2 седмици ще си идвам към Стара Загора.Искаш ли да проверим от метро към каците или където кажеш колко е вярно това ти твърдение ?
Коментар