колеги аз ще се изкажа малко крайно. Няма място за сравнение на бензин и дизел особенно когато става въпрос за едни и същи конски сили. Всеки който поне малко разбира от автомобили трябва да знае че дизелака си постига максималния въртящ момент при много по ниски обороти на двигатела. и ако jTD е 105 к.с. при 2500 оборота то 1,6 16V е 103 при 5000 оборота данните са примерни. И да ви кажа още нещо освен фиата имам и рено 19 1,9 ТД 90 к.с. е испънахме ги с една Астра 115 к.с. и накрая резултата на пича с астрта му се прис..а. Който не е карал турбо дизел или други подобни само той може да твърди, че бензина бил "бегачка"
колеги аз ще се изкажа малко крайно. Няма място за сравнение на бензин и дизел особенно когато става въпрос за едни и същи конски сили. Всеки който поне малко разбира от автомобили трябва да знае че дизелака си постига максималния въртящ момент при много по ниски обороти на двигатела. и ако jTD е 105 к.с. при 2500 оборота то 1,6 16V е 103 при 5000 оборота данните са примерни. И да ви кажа още нещо освен фиата имам и рено 19 1,9 ТД 90 к.с. е испънахме ги с една Астра 115 к.с. и накрая резултата на пича с астрта му се прис..а. Който не е карал турбо дизел или други подобни само той може да твърди, че бензина бил "бегачка"
Колега, вземи още малко да прочетеш, да вникнеш що е то ДВГ и тогава давай примерни.Твоят пост е от рода - кое е по-тежко - 1 килограм памук или 1 килограм олово.п.п. Не се ли събрахте двата автомобила на някой сериозен баир и накрая тази тема да приключи
Аре ЛОЦК mod. team 1.6 16v e по-бързата, по-икономичната, с по-евтините части, с по-малко харч на масло, с възможност за АГУ или метанова и т.н. ЛОЦКАко няма да се ЛОЦК темата, мераклии да се дръпнем на баир някой слънчев ден ? п.с. с пуснат климатик
Не-е, не всички ено и шес-ки страдат от липса на мощност. Ние с колегата Atanas71 още държим фронта, а аз продължавам да дебна на баира
Дебни,дебни,28/03 наближава.Ще ти проведа безплатен урок. За протокола да отбележа:в неделя,на прибиране от пистата в Хасково приземих много лошо една черна Мареа-седан 2,0/20в.И не на старт от място,а на лека гонка по пътя.На ОМВ-Поповица спрях,колегата спря и той,запознахме се и думите му бяха:*Твоето ХГТ върви повече,ама леко изпушва*.
Явно, човекът от Мареата е разбрал, че сте се дърпали, когато сте се запознали и си му казал. Аз не мога да разбера, след като толкова ви вървят ЖТД-тата, защо повечето сте ги чипнали - нали сте доволни от тях и са много вървежни. И какво има на 28 март, че няколко пъти я повтаряш тази дата?
Чипнали сме ги щото вървежа никога не е достатъчен. Винаги ти се иска още и още. И не ми се вярва човека с мареата да е разбрал късно щом е видял че "HGT-то" върви повече, защо като не ви харесва изхода от гонката и пишете че другия не е разбрал.
Има кръг от БШТА.Ще бъда там и ще обърна специално внимание на тази твоя уникална Мареа 1,6-комби с АГУ. Имам обаче едно условие:ти решаваш къде и на какво разстояние се пускаме.Който загуби, слага жълт сенник с надпис ТАXI.Съгласен ли си?Получаваш и бонус-давам ти Бравото да го покараш и да прецениш разликата във вървенето между култовото 1,6 и пушливото и тромаво ЖТД.
Колеги , хайде стига сте се карали и заяждали , тая тема започна да прилича на ГОЛФ срещу ФИАТ.... И още ли не сте разбрали , че за всеки неговата си кола е най-хубава
Айде-е-е,извадихме и турбокупетата. Това ми е последния пост в тази тема. Далеч съм от мисълта,че Браво с ремап е върха на сладоледа.Просто се издразних от необмисленото изказване на колегата за тромавите и пушливи дизелчета.От там започна всичко. Ако съм обидил някой,се извинявам. Мир
Коментар