...Говорим за баир, където конструктивно да речем двата автомобила не могат да вдигнат повече от 140км/ч...
Да де, но цялата тема се породи от моето изказване, че аз със 170 прелитам покрай дизелаците на баир, така че не става дума за 140, а точно за 170 и точно за определен баир, който съм тествал, а там дизелакът, да се съдере, не може да вдигне толкоз. Вчера пак го пробвах този баир, но бяхме четирима души и без да натискам до дупка, си го качвам със 150 без никакъв проблем.
Да,само че не уточни за кои дизеляци говориш-Уно 1,3Д,Регата 1,6Д или ЖТД.В един от предните си постове писах,че лично ще ти дойда на крака в Търново за лек експеримент.Датата е 23/24 март.Знаеш какво има на тази дата.
Колега карам дизел и смело мога да кажа че не прави голяма разлика между баир и равно, но всички бензинови коли които съм карал правят и то осезателна, ако ти наистина там си с 170км то 1.9ЖТД ще е с 180км. Недей да забравяш с колко е по-голям въртящия момент на ЖТД-то. По думите ти разбирам намек че 170км е доста висока скорост за 1.9ЖТД, но в случая то ще бъде малко под 4000 оборота , когато ще си е в силите.
Да,само че не уточни за кои дизеляци говориш-Уно 1,3Д,Регата 1,6Д или ЖТД...
Напротив, два пъти уточних вече, че досега нямам случай какъвто и да е дизел да не съм го подминал по сериозен баир, което не значи, че все някой ден някой дизел няма да се опре. Така че няма нужда от иронията с Уно и тем подобни. Дори вчера на магистралата едно голямо БМВ, което иначе по равното и по надолнището го даваше много пъргаво и шоферът му небрежно джвакаше дъвка, много се изненада, когато го подминах със 150 по обратния баир, точно преди последния тунел преди слизането към София вече. Не знам какъв му беше моторът, защото отзад нямаше никакви надписи, но явно е бил дизелак, защото изостана далеч назад, но пък се почувства унизен Фиат да го издуха и като дойде надолнището, пак прелетя покрай мен надолу.
А да си се замислял, че не всички искат да си изтезават колите по този баир....аз примерно си карам на 5 със 120 по същият баир, който ти визираш с около 2500 оборота и с минимално подаване на газ Yellow_Flash_Colorz_PDT_18
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Хаха, колега sugarboy ако минаваш през СТЗ пиши да ти натрия носа.Не съм рацер, хич ме няма даже, но от с. Ягода към СТЗ има перфектен планински път (баир, по двe ленти на посока).Предните ми 2 коли бяха бензинки 1.6 и съм го минавал много пъти този път и ти казвам JTDто не го усеща.Колкото до твоята случка и аз подминах от Казанлък един Пасат 1.9TDI като спрял, но точно на този баир, той пък ме подмина като спрял.
sugarboy, верно това че задминаваш хората не значи че са им по-бавни колите. Примерно и мен ще ме минеш, щото аз си спазвам ограниченията. Значи ли това автоматично че твоята е по-бърза. За кво да се напирам на баира със 170, като не ми се стои 3 месеца без книжка.
само ще ви помолия като имате резултат да го побликувате !!!!1.6 16v is the winner
Колега не им разваляй кефа на ЖТД-тата . Тук се ражда нова легенда ЖТД бегачка а 1.6 премина в горния глас. Нека да се надъхват момчетата няма само да им мирише на дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Нищо не може да засенчи легендарния 1,6 деигател. Неделята наближаваааа.
Да колега това наистина е двигател легенда . 1.6 е най-сполучливия и най-корав двигател произвеждан от Фиат Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Това че повечето които идват в България са станали отдавна за моргата това е друга тема.
...Говорим за баир, където конструктивно да речем двата автомобила не могат да вдигнат повече от 140км/ч...
Да де, но цялата тема се породи от моето изказване, че аз със 170 прелитам покрай дизелаците на баир, така че не става дума за 140, а точно за 170 и точно за определен баир, който съм тествал, а там дизелакът, да се съдере, не може да вдигне толкоз. Вчера пак го пробвах този баир, но бяхме четирима души и без да натискам до дупка, си го качвам със 150 без никакъв проблем.
Хубаво де, аз едно нещо не мога да разбера в теб. Ако приемем, че автомобилите са в еднакво техническо състояние, то JTD има по-висок въртящ момент, JTD има по-бързо ускорение, JTD има повече максимална мощност, то коя е тази сила небесна, която ще накара JTD да се движи по-бавно от теб на въпросния баир? Очевидно JTD може да се приравни на бензинов автомобил, превъзхождащ съвсем леко твоя по всички параметри. Ако не беше дизел, а бензин, пак ли щеше да рипаш така уверено?Поздрави!Едит: Не се заяждам, просто не мога да ти схвана логиката по никакъв начин.
Логиката е проста - когато колегата кара със 170, явно всички останали спазват ограничението, и той мисли че ги дърпа, и че ги смазва по баирите. То е като в рацинга - когато кажеш че си дръпнал някой, следва въпрос - "той разбра ли че се дърпате?" И аз преди 2 седмици едно беемве модел пет’стин двайс’ осем или нещо такова, направо го разцепих. После той разбра че се дърпаме, и той ме разцепи. Но не пиша че всички беемвета са кошници, и ги разцепвам когат си искам.
Коментар