Колега какъв конденз те гони Всеки един бензинов и още повече на газ автомобил прави конденз ако се кара на къси разстояния и няма време да загрее хубаво гърнетата. Не мисля, че ония са тъпи и са сложили гърне което да спъва автомобила :D Съвсем нормално е след слагането на някое гърне което е предвидено да направи нещо по добро е да има повече вървене в някой режим, но не очаквай чудеса и да не забравяме, че едно е винаги за сметка на друго. На кроса си сложих спортно гърне защото с каската не ми прави впечатление звука от оригиналното и само заради това, че няма заглъхване в баира и не ми падат оборотите. Като цяло по равен терен никаква промяна няма в ускорение и т.н. И затова ви се чудя като почнете да се превземате и да си мислите, че като сложите нещо и ще сте номер едно.Виждал съм браво което имаше уникален звук и в един момент на тръгване от светофара нещо корейско или японско беше (съвсем измислен градски автомобил) с лекота го наказа и без да се чува, че има някакво натоварване в двигателя. Язък, че бравото имаше звук и си седеше на светофара, с гърнето ще е същата работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V
Collapse
X
-
chaveto написа:Колега какъв конденз те гони Всеки един бензинов и още повече на газ автомобил прави конденз ако се кара на къси разстояния и няма време да загрее хубаво гърнетата. Не мисля, че ония са тъпи и са сложили гърне което да спъва автомобила :D Съвсем нормално е след слагането на някое гърне което е предвидено да направи нещо по добро е да има повече вървене в някой режим, но не очаквай чудеса и да не забравяме, че едно е винаги за сметка на друго. На кроса си сложих спортно гърне защото с каската не ми прави впечатление звука от оригиналното и само заради това, че няма заглъхване в баира и не ми падат оборотите. Като цяло по равен терен никаква промяна няма в ускорение и т.н. И затова ви се чудя като почнете да се превземате и да си мислите, че като сложите нещо и ще сте номер едно.Виждал съм браво което имаше уникален звук и в един момент на тръгване от светофара нещо корейско или японско беше (съвсем измислен градски автомобил) с лекота го наказа и без да се чува, че има някакво натоварване в двигателя. Язък, че бравото имаше звук и си седеше на светофара, с гърнето ще е същата работа.
Got nos?
Коментар
-
chaveto написа:Тебе пък каква логика те подгони :D Ти не четеш ли Онова беше някаква сапунерка която нямаше никакъв вид и сигурно ги дават бонус ако заредиш 100л гориво. И искам да ти обясня, че 100 филтъра и ауспуха да сложите все си е тая.
Got nos?
Коментар
-
Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!
Got nos?
Коментар
-
sUkI написа:Predatorsi написа:Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар