Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Колега какъв конденз те гони Всеки един бензинов и още повече на газ автомобил прави конденз ако се кара на къси разстояния и няма време да загрее хубаво гърнетата. Не мисля, че ония са тъпи и са сложили гърне което да спъва автомобила :D Съвсем нормално е след слагането на някое гърне което е предвидено да направи нещо по добро е да има повече вървене в някой режим, но не очаквай чудеса и да не забравяме, че едно е винаги за сметка на друго. На кроса си сложих спортно гърне защото с каската не ми прави впечатление звука от оригиналното и само заради това, че няма заглъхване в баира и не ми падат оборотите. Като цяло по равен терен никаква промяна няма в ускорение и т.н. И затова ви се чудя като почнете да се превземате и да си мислите, че като сложите нещо и ще сте номер едно.Виждал съм браво което имаше уникален звук и в един момент на тръгване от светофара нещо корейско или японско беше (съвсем измислен градски автомобил) с лекота го наказа и без да се чува, че има някакво натоварване в двигателя. Язък, че бравото имаше звук и си седеше на светофара, с гърнето ще е същата работа.

    Коментар


      #77
      chaveto написа:
      Колега какъв конденз те гони Всеки един бензинов и още повече на газ автомобил прави конденз ако се кара на къси разстояния и няма време да загрее хубаво гърнетата. Не мисля, че ония са тъпи и са сложили гърне което да спъва автомобила :D Съвсем нормално е след слагането на някое гърне което е предвидено да направи нещо по добро е да има повече вървене в някой режим, но не очаквай чудеса и да не забравяме, че едно е винаги за сметка на друго. На кроса си сложих спортно гърне защото с каската не ми прави впечатление звука от оригиналното и само заради това, че няма заглъхване в баира и не ми падат оборотите. Като цяло по равен терен никаква промяна няма в ускорение и т.н. И затова ви се чудя като почнете да се превземате и да си мислите, че като сложите нещо и ще сте номер едно.Виждал съм браво което имаше уникален звук и в един момент на тръгване от светофара нещо корейско или японско беше (съвсем измислен градски автомобил) с лекота го наказа и без да се чува, че има някакво натоварване в двигателя. Язък, че бравото имаше звук и си седеше на светофара, с гърнето ще е същата работа.
      Имаш тъпа логика пич,и кво като бравото е имало готин звук,нека онва да е 200 коня стоково и да не го ошамари,като някакъв чичко мислиш

      Got nos?

      Коментар


        #78
        Тебе пък каква логика те подгони :D Ти не четеш ли Онова беше някаква сапунерка която нямаше никакъв вид и сигурно ги дават бонус ако заредиш 100л гориво. И искам да ти обясня, че 100 филтъра и ауспуха да сложите все си е тая.

        Коментар


          #79
          @chaveto, тръбата, отвеждаща газовете е по-високо, от самото крайно гърне. => част от конденза не може да излезе. А относно гърнетата и филтрите - прав си, ефектът е нищожен.
          3.0CRD

          Коментар


            #80
            chaveto написа:
            Тебе пък каква логика те подгони :D Ти не четеш ли Онова беше някаква сапунерка която нямаше никакъв вид и сигурно ги дават бонус ако заредиш 100л гориво. И искам да ти обясня, че 100 филтъра и ауспуха да сложите все си е тая.
            Чакай сега няма значение сапунерки ли са или не са.Мини Купъра също е сапунерка.Друг е въпроса какъв е бил двигателя и задкормилнотоустройство

            Got nos?

            Коментар


              #81
              Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #82
                Predatorsi написа:
                Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!
                Какво искаш ли да ти покажа генерация + cai на ХГТ как се отразява?Ако искаш ДИНО графика?

                Got nos?

                Коментар


                  #83
                  Suppish написа:
                  не на Хитлер клозета с 4 колела
                  Евала
                  Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                  Lancia Lybra 1.8 131Hp

                  Коментар


                    #84
                    Ще го накъсаш смело Ама и голфетите не са за подценяване де!

                    Коментар


                      #85
                      Uox караш ли още бравото даги замериме с едно голфче
                      бмв форевар м5

                      Коментар


                        #86
                        beboka11 написа:
                        Uox караш ли още бравото даги замериме с едно голфче
                        Давай с моето браво,стига си спичал де

                        Got nos?

                        Коментар


                          #87
                          тиси от пловдив
                          бмв форевар м5

                          Коментар


                            #88
                            beboka11 написа:
                            тиси от пловдив
                            И кво кат съм от Пловдив,само клавиатурни състезатели пишете тука ей

                            Got nos?

                            Коментар


                              #89
                              ок ела до тука
                              бмв форевар м5

                              Коментар


                                #90
                                sUkI написа:
                                Predatorsi написа:
                                Извинявам се предварително за спама...Мисля ,че колегата се опитваше да обясни ,че няма смисъл да се говори само...Какви филтри ,какви гърнета???Да смениш само задното гърне е нищо работа...ако ще сменяш ,сменяй всичко ,от колекторите до края...После му мислете за филтри и други му работи...Какъв ефект ще има ако се сложи филтър и крайно гърне на някоя 1.4-ка примерно - никакъв ,само финансов...Даже и на 2.0 да сложиш филтър пак ефектът е съмнителен...Твърдя го от собствен опит...не се ли пипа друго по колата едно крайно гърне и филтър си е чисто набутване откъм финансова гледна точка!!!Пък и какъв е смисълът да ти бучи колата щом не върви!?Защото се разбира кой бучи на "гъзария" и кой на вървеж!!!
                                Какво искаш ли да ти покажа генерация + cai на ХГТ как се отразява?Ако искаш ДИНО графика?
                                Я ми прочети поста пак и тогава ми показвай графики от ДИНО...Казвам ,че само едно крайно гърне и един филтър няма да окажат толкова значителна корекция във вървежа...Виж за цяла генерация с по-голям диаметър е друга работа ,за там си е доказано...
                                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                                Коментар

                                Working...
                                X