Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Точно чисто стоков Г4 ГТИ не е нищо особено Карал съм няколко такива и впечатленията ми са че е приятен мотор за нормално ежедневно каране, но за съжаление няма нищо общо с представите ми за турбо мотор В този ред на мисли не ме очудва че при нови ав-ли дори и ХГТ-то е по-бързо, виж за версията със 180 к.с. от 2001 там вече не знам, би трябвало да е една идея напред от 155 версията и с по-добра максимална скорост

    Коментар


      #62
      Ами, аз от карането на такъв голф, останах с друго впечатление. Да, не е много бърз, но е една идея по-пъргав от 5така на Браво. А и ги има резултати от дръпки - никъде не съм чувал, за браво, което да вземе 1.8Т
      3.0CRD

      Коментар


        #63
        Trojaneca написа:
        Ами, аз от карането на такъв голф, останах с друго впечатление. Да, не е много бърз, но е една идея по-пъргав от 5така на Браво. А и ги има резултати от дръпки - никъде не съм чувал, за браво, което да вземе 1.8Т
        Викаш да качвам 2 клипа?1ния е когато бравото беше сток,раравно вървях със сток 1.8т,всичко си беше до старт.А другия е 1.8т с чип браво с мап

        Got nos?

        Коментар


          #64
          Еми не знам- от 3 различни Г4 ГТИ (2 триврати и 1 петврат) не се впечатлих никак. Хареса ми как върви един 2001 180 к.с. но беше с чип и странно, но след 140 км/ч спираше много осезаемо да върви-но на този само се возих.Иначе по усет не е по-бърз от 2.0 16 Типо, виж за Браво 155 вие по-може да кажете!П.С. Колега, дай клипчета

          Коментар


            #65
            колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
            бмв форевар м5

            Коментар


              #66
              Ами честни казано съм срещал и двата резултата между АБФ и АБУ/АГУ и т.н. 1.8Т-та

              Коментар


                #67
                Uox дай даги замериме бравото и една 320
                бмв форевар м5

                Коментар


                  #68
                  beboka11 написа:
                  колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
                  Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнах
                  3.0CRD

                  Коментар


                    #69
                    Trojaneca написа:
                    beboka11 написа:
                    колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
                    Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнах
                    искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.
                    fiat bravo 1.6 16v gt
                    fiat marea 1.9 8v jtd
                    fiat punto 1.7 td
                    fiat marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #70
                      бмв форевар м5

                      Коментар


                        #71
                        Trojaneca написа:
                        beboka11 написа:
                        колеги темата е за 3ка абф а не 1.8т ,от двата голфа абф е по бърз
                        Така. Ако колите са в идеално състояние и шофьорите им са на едно ниво - 1.8Т-то винаги е отпред. Същото важи и за 154 коня. Ванка, ти никога не си бил сток, знаеш ли онова криво задно гърне, колко спъва ХГТ-то....разбрах го, чак като го махнах
                        Добро утро,тва ми беше една от първите задачи да изкормя всичко стоково отдолу.Даже утре ми идва 63 мм вход гърне

                        Got nos?

                        Коментар


                          #72
                          superfiata написа:
                          искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.
                          Ми разбира се, че го спъва. А с тия усукани тръби, кондензът няма как да излиза и се насъбира в най-долната част на гърнето
                          3.0CRD

                          Коментар


                            #73
                            Trojaneca написа:
                            superfiata написа:
                            искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.
                            Ми разбира се, че го спъва. А с тия усукани тръби, кондензът няма как да излиза и се насъбира в най-долната част на гърнето
                            Ти пък какво си започнал да даваш съвети във Форума , след като една колежка в друг форум попита за за коментар по повод намерението и да си купи Фиат Мареа. Ти какво написа оплю Фиат , а тук се правиш на голяма работа. Ето ги твоите писания: Карам Bravo HGT- Харчи много, поддръжката му е уникално-скъпа(за такъв клас кола), вози неприятно-твърдо и същевременно - нестабилно(важи за която и да е Мареа). Да не говорим, че не предлага никакви кой-знае какви екстри, климатика(климатроника при Мареа-та) е зле, не само че не охлажда като хората, ами качва зверски разхода, перката на радиатора работи почти нонстоп и колата не може да достигне номинална работна температура, клапата за вътрешна циркулация на въздуха, често е развалена и не може да се отвори/затвори...сещаш се до какви неща води това...вътрешното изпълнение е зле, пластмасово и се разтраква, особено при по-продължително каране в София. Мястото на задните седалки е ограничено, напук на 5те врати на седана. Носачите се трошат на 10-20к километра, освен ако не си вземеш скъпи(200 и нагоре лв за парче). Нещо друго да те интересува? Уникален си

                            Коментар


                              #74
                              RockStar написа:
                              Trojaneca написа:
                              superfiata написа:
                              искаш да кажеш че фабричното гърне на бравото го спъва ли.ако е така и аз да го махам тогава.
                              Ми разбира се, че го спъва. А с тия усукани тръби, кондензът няма как да излиза и се насъбира в най-долната част на гърнето
                              Ти пък какво си започнал да даваш съвети във Форума , след като една колежка в друг форум попита за за коментар по повод намерението и да си купи Фиат Мареа. Ти какво написа оплю Фиат , а тук се правиш на голяма работа. Ето ги твоите писания: Карам Bravo HGT- Харчи много, поддръжката му е уникално-скъпа(за такъв клас кола), вози неприятно-твърдо и същевременно - нестабилно(важи за която и да е Мареа). Да не говорим, че не предлага никакви кой-знае какви екстри, климатика(климатроника при Мареа-та) е зле, не само че не охлажда като хората, ами качва зверски разхода, перката на радиатора работи почти нонстоп и колата не може да достигне номинална работна температура, клапата за вътрешна циркулация на въздуха, често е развалена и не може да се отвори/затвори...сещаш се до какви неща води това...вътрешното изпълнение е зле, пластмасово и се разтраква, особено при по-продължително каране в София. Мястото на задните седалки е ограничено, напук на 5те врати на седана. Носачите се трошат на 10-20к километра, освен ако не си вземеш скъпи(200 и нагоре лв за парче). Нещо друго да те интересува? Уникален си
                              Даже е модератор в Италауто.Иначе защо Бравото да няма шанс, след като му дават съответно 8.5 и 8.0 (за различните версии), а на Голфа 8.6 секунди за ускорение от 0 до 100. Работата си е на кантар доста и всичко зависи от задкормилните устройства!
                              Fiat Coupe 2.0 16V

                              Коментар


                                #75
                                Ти пък какво си започнал да даваш съвети във Форума
                                Колега, а ти кой си ? И защо превръщаш темата в офтопик?
                                3.0CRD

                                Коментар

                                Working...
                                X