DJ_STIVAN написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V
Collapse
X
-
-
Колегата с турбото, мерси за обясненията, наистина ми беше интересно да чета поста! ПС:Имам си бегла представа, как работи четиритактовия мотор, знам и за вариатора на фазите...та нали имам нещо подобно на колата. Железата на 6така тежат, но имаме работен цикъл на всеки 120 градуса и може би една от най-съвършенно балансираните системи. Иначе, разправи за баланс валовете. А защо не кажеш и за маслената помпа на 20в Турбо и евентуалните модове, които трябва да претърпи, че да си върши адекватно работата? Иначе ХГТ-то може да дава 10 в населено място, но няма да е "градско", а селско...3.0CRD
Коментар
-
alekzz написа:DJ_STIVAN написа:Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Trojaneca написа:Колегата с турбото, мерси за обясненията, наистина ми беше интересно да чета поста! ПС:Имам си бегла представа, как работи четиритактовия мотор, знам и за вариатора на фазите...та нали имам нещо подобно на колата. Железата на 6така тежат, но имаме работен цикъл на всеки 120 градуса и може би една от най-съвършенно балансираните системи. Иначе, разправи за баланс валовете. А защо не кажеш и за маслената помпа на 20в Турбо и евентуалните модове, които трябва да претърпи, че да си върши адекватно работата? Иначе ХГТ-то може да дава 10 в населено място, но няма да е "градско", а селско...ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:alekzz написа:DJ_STIVAN написа:Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :
Коментар
-
Ба гледал съм и филми и много работи аз, ама не знам ти що тъй интересно пишеш?!? Що да не е в тоз клас Уилямса?!? Тез класове по какво се определят според тебе по килограми или на кубици И таз ИС-ка от де я намеси сега и нея Ма пиши си де квот решиш, че има отношение към темата То не че и аз съм по темата ама.....И за да не е съвсем сапам споделям опит! Много от голф-ерите казват, че КР-а бил най-вървящия Голф, така ли е - не знам! Пробвал съм предната ми Мареа докато беше атмосверна с такъв КР и от 4 проби - 4 пъти по 2-3 коли му правех. Марейката беше с оптимизирана изпускателна система и интейк-а беше алуминиева тръба с JR конус филтър! Тъй че към автора на темата - ако ти е в добра кондиция Бравото, неа катализатор и задното ти гърне не е оригиналното /че много затапват/ почти сигурно е че ще го дялнеш Голфа - моето мнение!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Ба гледал съм и филми и много работи аз, ама не знам ти що тъй интересно пишеш?!? Що да не е в тоз клас Уилямса?!? Тез класове по какво се определят според тебе по килограми или на кубици И таз ИС-ка от де я намеси сега и нея Ма пиши си де квот решиш, че има отношение към темата То не че и аз съм по темата ама.....И за да не е съвсем сапам споделям опит! Много от голф-ерите казват, че КР-а бил най-вървящия Голф, така ли е - не знам! Пробвал съм предната ми Мареа докато беше атмосверна с такъв КР и от 4 проби - 4 пъти по 2-3 коли му правех. Марейката беше с оптимизирана изпускателна система и интейк-а беше алуминиева тръба с JR конус филтър! Тъй че към автора на темата - ако ти е в добра кондиция Бравото, неа катализатор и задното ти гърне не е оригиналното /че много затапват/ почти сигурно е че ще го дялнеш Голфа - моето мнение!
Got nos?
Коментар
-
Първо колегата бимър е с Е46, а аз казах че съм се дърпал с Е36.Второ гледам че и М-ките няма да могат да те бият Абе момчета вие чувате ли се кво говорите ? Темата е пусната за стокови ХГТ и ГТИ, а не за някакви изнасилени гаражни прототипи. Кантар работа си е на 400м, а нагоре бравото може и да дръпне.
Коментар
-
alekzz написа:Първо колегата бимър е с Е46, а аз казах че съм се дърпал с Е36.Второ гледам че и М-ките няма да могат да те бият Абе момчета вие чувате ли се кво говорите ? Темата е пусната за стокови ХГТ и ГТИ, а не за някакви изнасилени гаражни прототипи. Кантар работа си е на 400м, а нагоре бравото може и да дръпне.
Got nos?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар