Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    DJ_STIVAN написа:
    Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :
    Що не си откачиш турбината и не дойдеш(може и аз да дойда) да видим как се развърта петака?Колега ,sUkI , 10 градско вода ли ти гори?Аре дайте малко по-реално да говориме! Нека застанат 2 гти-та и 2 хгт-та(принципно стокови) всеки с всеки да се дръпнат и разсъждавайте по резултатите! Какво се обяснявате за пипани атмосферки и за разни турбинести двигатели?Аз лично съм се дърпал и с гти и с хгт и съм с доста пред 2-те.А въпросната 320-ка(е36) дето е много спряла само с един къс диференциал ми изби студена пот до 3-та! Нагоре я разцепвам с много, но едва към 400-ния метър я задминавам!

    Коментар


      Колегата с турбото, мерси за обясненията, наистина ми беше интересно да чета поста! ПС:Имам си бегла представа, как работи четиритактовия мотор, знам и за вариатора на фазите...та нали имам нещо подобно на колата. Железата на 6така тежат, но имаме работен цикъл на всеки 120 градуса и може би една от най-съвършенно балансираните системи. Иначе, разправи за баланс валовете. А защо не кажеш и за маслената помпа на 20в Турбо и евентуалните модове, които трябва да претърпи, че да си върши адекватно работата? Иначе ХГТ-то може да дава 10 в населено място, но няма да е "градско", а селско...
      3.0CRD

      Коментар


        alekzz написа:
        DJ_STIVAN написа:
        Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :
        Що не си откачиш турбината и не дойдеш(може и аз да дойда) да видим как се развърта петака?Колега ,sUkI , 10 градско вода ли ти гори?Аре дайте малко по-реално да говориме! Нека застанат 2 гти-та и 2 хгт-та(принципно стокови) всеки с всеки да се дръпнат и разсъждавайте по резултатите! Какво се обяснявате за пипани атмосферки и за разни турбинести двигатели?Аз лично съм се дърпал и с гти и с хгт и съм с доста пред 2-те.А въпросната 320-ка(е36) дето е много спряла само с един къс диференциал ми изби студена пот до 3-та! Нагоре я разцепвам с много, но едва към 400-ния метър я задминавам!
        А чи да си развие и едната свещ, чи да ти е по- спокойно Аз пък на писта Острово съм гледал Пежо 163 коньово как го пребиват голф 2 GTI ХГТ, Вектри, Калибри.... Та горкинкото Пежо след втората си поява там вече са не видя, както и никой не видя къде точно са му 163 - те коня Сега за френската школа кво да кажа за Клио Уилямса-а или са Меган-а и съм карал и съм се пробвал с такива... еми вървят си деа дан казвам, че може би най-добре в 2000 куб. класИ вижте ве юнаци всеки си има собствено усещане за света то за това е и интересно ...... Ама принципно е добре, като кажеш "А" да знаеш що си го казал, а не да викаш "беее" като онез животни само щото и другите така викали
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          Trojaneca написа:
          Колегата с турбото, мерси за обясненията, наистина ми беше интересно да чета поста! ПС:Имам си бегла представа, как работи четиритактовия мотор, знам и за вариатора на фазите...та нали имам нещо подобно на колата. Железата на 6така тежат, но имаме работен цикъл на всеки 120 градуса и може би една от най-съвършенно балансираните системи. Иначе, разправи за баланс валовете. А защо не кажеш и за маслената помпа на 20в Турбо и евентуалните модове, които трябва да претърпи, че да си върши адекватно работата? Иначе ХГТ-то може да дава 10 в населено място, но няма да е "градско", а селско...
          Принципно най- съвършено балансирания мотор е V 8-мака, ама тук не става въпрос за баланса само. Само че и мноу се отклонихме от темата....Пък за баланс валовете ..... на 16 V - то се въртят от един двойно назъбен ремък, комуто ако нещо се случи се завира в ангренажния ремък и става клапани, бутала - манджа с грозде! На петтака баланс вала е само един и се върти от верига - далеч от ангренажи и от такиви чувствителни системи по маторя - това първо..... Второ баланс валовете на 16 V -то лагеруват ивъв плъзгащи лагери - тип биелни или основни. И някое бачо като праи ремонт на маторя там хич и не поглежда.... тез лагери се износват, пада налягането в цялата маслена магистрала и от там пада в канала я някоя биела я понякога и коляновия вал! На петтака баланс вала лагерува в два съчмени лагера - в двата края на блока, които неат нищо общо с маслената магистрала и не застрашават матора така, както при 16 V -то ....А за маслената помпа това което съм писал в темата за турбо мотора просто я прави по-сигурна ...... не че тя не си върши адекватно раотата
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            2000 20v turbo написа:
            alekzz написа:
            DJ_STIVAN написа:
            Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :
            Що не си откачиш турбината и не дойдеш(може и аз да дойда) да видим как се развърта петака?Колега ,sUkI , 10 градско вода ли ти гори?Аре дайте малко по-реално да говориме! Нека застанат 2 гти-та и 2 хгт-та(принципно стокови) всеки с всеки да се дръпнат и разсъждавайте по резултатите! Какво се обяснявате за пипани атмосферки и за разни турбинести двигатели?Аз лично съм се дърпал и с гти и с хгт и съм с доста пред 2-те.А въпросната 320-ка(е36) дето е много спряла само с един къс диференциал ми изби студена пот до 3-та! Нагоре я разцепвам с много, но едва към 400-ния метър я задминавам!
            А чи да си развие и едната свещ, чи да ти е по- спокойно Аз пък на писта Острово съм гледал Пежо 163 коньово как го пребиват голф 2 GTI ХГТ, Вектри, Калибри.... Та горкинкото Пежо след втората си поява там вече са не видя, както и никой не видя къде точно са му 163 - те коня Сега за френската школа кво да кажа за Клио Уилямса-а или са Меган-а и съм карал и съм се пробвал с такива... еми вървят си деа дан казвам, че може би най-добре в 2000 куб. класИ вижте ве юнаци всеки си има собствено усещане за света то за това е и интересно ...... Ама принципно е добре, като кажеш "А" да знаеш що си го казал, а не да викаш "беее" като онез животни само щото и другите така викали
            Въпроса е да не се бута при атмосферките по 150 коня. Пък и ти много филми си гледал, а за клиото някакси незнам както и да го вписваш в класа на голфове,астри,ксари,306-ци някакси не ми се вписва като килограми.Виж за Коч-а има реален шанс с някоя ИС-ка!

            Коментар


              Ба гледал съм и филми и много работи аз, ама не знам ти що тъй интересно пишеш?!? Що да не е в тоз клас Уилямса?!? Тез класове по какво се определят според тебе по килограми или на кубици И таз ИС-ка от де я намеси сега и нея Ма пиши си де квот решиш, че има отношение към темата То не че и аз съм по темата ама.....И за да не е съвсем сапам споделям опит! Много от голф-ерите казват, че КР-а бил най-вървящия Голф, така ли е - не знам! Пробвал съм предната ми Мареа докато беше атмосверна с такъв КР и от 4 проби - 4 пъти по 2-3 коли му правех. Марейката беше с оптимизирана изпускателна система и интейк-а беше алуминиева тръба с JR конус филтър! Тъй че към автора на темата - ако ти е в добра кондиция Бравото, неа катализатор и задното ти гърне не е оригиналното /че много затапват/ почти сигурно е че ще го дялнеш Голфа - моето мнение!
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                2000 20v turbo написа:
                Ба гледал съм и филми и много работи аз, ама не знам ти що тъй интересно пишеш?!? Що да не е в тоз клас Уилямса?!? Тез класове по какво се определят според тебе по килограми или на кубици И таз ИС-ка от де я намеси сега и нея Ма пиши си де квот решиш, че има отношение към темата То не че и аз съм по темата ама.....И за да не е съвсем сапам споделям опит! Много от голф-ерите казват, че КР-а бил най-вървящия Голф, така ли е - не знам! Пробвал съм предната ми Мареа докато беше атмосверна с такъв КР и от 4 проби - 4 пъти по 2-3 коли му правех. Марейката беше с оптимизирана изпускателна система и интейк-а беше алуминиева тръба с JR конус филтър! Тъй че към автора на темата - ако ти е в добра кондиция Бравото, неа катализатор и задното ти гърне не е оригиналното /че много затапват/ почти сигурно е че ще го дялнеш Голфа - моето мнение!
                Колега,наливаш вода в бездънна яма...не се занимавай с момчетата,все се чудят как да се заядат...А щом гр.Пловдив е село , ок 10/100 селско(Пловдив) ми гори колата...да забравих и вода...Който не вярва да идва в Пловдив,слагаме 10 литра и си карам както аз знам,после пиенето от вас...А колегата щом 320 бимър го е пропотил...къде отиваш ти може би?Къси дифове,мъси дифове,чипове мипове, всичко на ножа,не веднъж съм порил 325ци и 8ци , а преди няколко дни си изяде шамарите 200коня дизелова астра /двудврата/

                Got nos?

                Коментар


                  Първо колегата бимър е с Е46, а аз казах че съм се дърпал с Е36.Второ гледам че и М-ките няма да могат да те бият Абе момчета вие чувате ли се кво говорите ? Темата е пусната за стокови ХГТ и ГТИ, а не за някакви изнасилени гаражни прототипи. Кантар работа си е на 400м, а нагоре бравото може и да дръпне.

                  Коментар


                    alekzz написа:
                    Първо колегата бимър е с Е46, а аз казах че съм се дърпал с Е36.Второ гледам че и М-ките няма да могат да те бият Абе момчета вие чувате ли се кво говорите ? Темата е пусната за стокови ХГТ и ГТИ, а не за някакви изнасилени гаражни прототипи. Кантар работа си е на 400м, а нагоре бравото може и да дръпне.
                    Какъв колега бимър те гони?Бимър - BMW . А кой е казал,че М-ките немогат да ме бият?Да чуваме се какво говорим За стокови коли,питай колегата Powerslade преди години имаше и той ХГТ,и лично сме замервали с него и аз срещу ГТИ.Колите бяха напълно сток...Победата беше в моя полза...1ва наравно вървим и от 2ра умира...Само 1 нещо ще ти кажа колега,не си попадал на читаво ХГТ,защото наистина аз до сега не съм попадал на друго читаво освен моето!!!

                    Got nos?

                    Коментар

                    Working...
                    X