sUkI написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V
Collapse
X
-
В ниските обороти наистина ми се струва , че са доста мудни бравотата , но доста често се дърпам с един приятел с хонда сивик В-ТЕК 125 коня . На 400 метра ме отнася , но във високите скорости си играя с него . А за троянеца , как така изведнъж намрази марката и в чстност браво , покажи ми една кола в нейния клас , която да е по-добре направена дизайнерски и да има този комфорт като ширина в купето , само за сврка БМВ 320 изглежда доста по голяма от бравото , а вътре е каточели съм седнал в ланча ипсилон .FIAT Bravo_GT
Коментар
-
Trojaneca написа:Не съм го намразил Бравото. А за кола, която да е по-комфортна - ми Ровър 200 серията от 96та натам. По-мека возия, по-просторен интериор, по-просторен багажник. За разхода изобщо да не говорим. Иначе за каква 320ка става дума? Аз 320ка НИКОГА не съм притежавалFIAT Bravo_GT
Коментар
-
Trojaneca написа:Не съм го намразил Бравото. А за кола, която да е по-комфортна - ми Ровър 200 серията от 96та натам. По-мека возия, по-просторен интериор, по-просторен багажник. За разхода изобщо да не говорим. Иначе за каква 320ка става дума? Аз 320ка НИКОГА не съм притежавалТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:..... Земи се регни у БМВ - форума ...... крайно време ти е3.0CRD
Коментар
-
Trojaneca написа:2000 20v turbo написа:..... Земи се регни у БМВ - форума ...... крайно време ти е
Got nos?
Коментар
-
sUkI написа:A сера роверО за пичеловка ли е?Смешно е да се продаде хгт за тоя разкован казан като ровър...виж тромавото хгт на Суки , как пука по 200коня дизелови астри и бмв-та 325ци,явно определено НЕ СИ ИМАЛ ЧИТАВО ХГТ3.0CRD
Коментар
-
Чи кадети gsi-та има ли живи още? Пък принципно аз съм гледал сигурно 10 - тина дръпки на ХГТ с Калибра и Вектра GSI - в полза на ХГТ! Гледал съм и съм пробвал с представители на ФАГ-групата /КР, gti/- пак е по-добре 20V-то на Фиат. За БМВ неа ти говорим - там ти е ясно, че 2000 кубиковто Е 36 е сравнимо на вървеж с 1,6 Браво , а динамичните характеристики на ХГТ - то са сравними с тез на 325-цата. Освен това съм имал възможност и да карам такива коли от горните марки и да сравнявам динамиката им! Ето - за това смятам, че 5 цил. 20 V матор на Фиат е един от добрите бензинови мотори на марката. Той за това се ползва и при Капа, Фиат Купе, Мареа, Браво, Либра.... На Роман колата има Дино графики някъде из темата му и резултатите доколкото си спомням са около 210 коня "У" колелата и около 400 нютона момент Таз кола била с голяма турбина, права генерация, челен кулер, ремап.... Тя и кубик си има .... и там само ХГТ с известна порция нитро може да е конкурентно способно Сега бих те помолил да споделиш с аудиторията тука две нИща:- Ти виждал ли си разглобени на живо моторите, които си изброил в предния си пост? /ама честно/-Ако - да, кое точно е технически неиздържано при петтака, което е по-издържано при 1,8 и 2,0 16 v - според теб и твойте виждания за живота И ако отговориш на тези ми въпросченца обосновано, аз пък щи посоча няколко неща за петтака които смятам за по "издържани" от колкото при 1,8 и 2,0 16VЛека нощ!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Кажи 1.8 Браво и ще се съглася за вървежа на М50/52Б20. 325 върви много повече от стоково ХГТ. Та тя и на Астра се противопоставя понякога. На Роман колата, не беше ли към 170Whp? Единственото нещо, което съм виждал от тия мотори, е разглобена глава на 5.20 и 2000 4.16. На петака му правихме ремонт на вариатора, че се беше разтракал.А по-издържани неща при 16ките са:*Същите характеристики, като с 5така, за 2-3л по-малко разход*По-голямото пространство в коша, което ти дава възможност за лесно ремонтиране при липса на добро оборудване(сещаш се, как се вади 20ката, при смяна на ангренажа)*Отсъствието на малоумния MAF сензор, заради който човек може да си има големи главоболия, особено ако ползва въздушни филтри с по-голяма пропускателна способност. *Липсата на вариатор на фазите(ако говорим за мотори 2ра ръка, на по 160-200к км, при които ще се налага да се отремонтира тази "евтина" част).Ти си на ход, че ми стана любопитно, аджеба какви преимущества има този тромав петак, пред по-бързоразвъртащите се 4ки.3.0CRD
Коментар
-
Чакай да ти задоволя любопитството сига:1- во, като прайте ремонт на вариатора що сте разглабяли главата? Щот да ти вземе паричка сигурно някой мастор У омазания си порутен гараж! Щото вариатора се сменя, като се отхлупи капака на клапаните и като се извади всмукателния вал. Значи или верно са те "качили на черешата" или отворен мотор на петтак - не си виждал! Сметам отворения капак на клапаните да го не броим за разглобена глава, а пък ако така си мислиш значи едва ли ще ми схванеш поста по-надолу /в което съм и почти сигурен де/ Тез "недостатъци" дет си ги изброил ги говорят точно такива мастори за каквито ти говорих по-горе. Щото ако ги питаш тях от Голфа и Орела по хубаво няма! Ам нормално лесно са праи пък същите кинти ти зимат! Смешно ми е чак какъв критерий извади .... наличие или липса на пространство в коша 2-ро Две от нещата, които са ти ги казали масторите кат недостатъци са си живи преимущества на петтака приятел!- Това за МАФ-а ти го е обяснявал сигурно същия омазан мастор дето ти е свалил главата че да ти ремонтира вариатора! Системата БОШ се грижи за запалването на знаеш ли какви и колко коли? Питай си мастора той щи каже! Та въпросния дебитомер е преимущество ! С две думи щи кажа само най-важното му - позволява много по прецизни настройки ма си требва техника и който я няма ги дрънка мамка му и дебитомер той е крив за всичко. Пример аз карах предната си Мареа 50 000 км с конусен филтър на JR /КОЙТО ОБСЛУЖВАХ ЕСТЕСТВЕНО/ и мотора все още си се кара в едно Браво с все същия дебитомер и филтър - Вариатора на фазите знаеш ли кво върши - според масторите ти сигурно само пречи-да ама не! Оптимизира пълненето на мотора според различните режими на работа.И 5 те цилиндъра + въпросния вариатор са основните причини ХГТ да има най-добрия демараж при 2 литровите ДВГ-та - т.е. да е "най-еластичен", т.е. на пета върви без да прехлъцва и с 30 и с 230 км.ч. пробвай го с нещо 4 цилиндрово това.3-то принципа на работа на четиритактовия матор ясен ли ти е ? Едвали, ама да научиш нящо ! Един работен цикъл на тоз матор /четиритактовия/е за два оборота на коляновия вал т.е. 2 х 360 градуса = 720 градуса и според някои инженери оптималния брой цилиндри за редовия двигател е 5 бр. щото 4 са малко - по-долу щи пиша защо, а при шесттака вече са по-осезаеми загубите от допълнителните джилеза. Чи малко математика сега що е по- демаражен и по- приятен за каране тоз петтак?!?! Ами щото при четири цилиндровия ДВГ имаме цилиндър във работна фаза пре з 180 градуса, а при петтака през 144 значи по често имаме цилиндър който работи . Те точно ай тоз цилиндър е виновен ламугите да си мислят, че бавносе развъртал петтака ! Щото матора още от ниски обороти почва да тегли, а при четворката до 4 000 об. неа никой и там идва неква мощност по-рязко и публиката - аааа как изригва!4-то ако беше отварял или поне виждал отворени 4 и 5 цилиндрови мотори на Фиат щеше да знаеш ква недомислица се баланс валовете на 16 V-то , ако искаш питай ме в следвщия пост щи пиша и за тях, и за пръскалките в подбуталните пространства и ......, чи сега стана мноо дълъг поста Надам се сега си позадоволен /откъм любопитство имам предвид/ Ако още не си пак казвам има и още с което мога да те дозадоволяТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар