Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    sUkI написа:
    http://vbox7.com/play:4bdd5f65Старта ми е ужасен,поради причината,че го запалих преди гонката...Снимано е от S55 AMG
    Много яко ХГТ - браво
    професионалистите умират сами

    Коментар


      В ниските обороти наистина ми се струва , че са доста мудни бравотата , но доста често се дърпам с един приятел с хонда сивик В-ТЕК 125 коня . На 400 метра ме отнася , но във високите скорости си играя с него . А за троянеца , как така изведнъж намрази марката и в чстност браво , покажи ми една кола в нейния клас , която да е по-добре направена дизайнерски и да има този комфорт като ширина в купето , само за сврка БМВ 320 изглежда доста по голяма от бравото , а вътре е каточели съм седнал в ланча ипсилон .
      FIAT Bravo_GT

      Коментар


        Не съм го намразил Бравото. А за кола, която да е по-комфортна - ми Ровър 200 серията от 96та натам. По-мека возия, по-просторен интериор, по-просторен багажник. За разхода изобщо да не говорим. Иначе за каква 320ка става дума? Аз 320ка НИКОГА не съм притежавал
        3.0CRD

        Коментар


          Trojaneca написа:
          Не съм го намразил Бравото. А за кола, която да е по-комфортна - ми Ровър 200 серията от 96та натам. По-мека возия, по-просторен интериор, по-просторен багажник. За разхода изобщо да не говорим. Иначе за каква 320ка става дума? Аз 320ка НИКОГА не съм притежавал
          За 320 го дадох като сравнение , а за ровара има много да поспорим , ама много братовчед ми хвърли буквално една такава преди месец , сасипа си нервите с тая кола зимата е пълен кушмар
          FIAT Bravo_GT

          Коментар


            Trojaneca написа:
            Не съм го намразил Бравото. А за кола, която да е по-комфортна - ми Ровър 200 серията от 96та натам. По-мека возия, по-просторен интериор, по-просторен багажник. За разхода изобщо да не говорим. Иначе за каква 320ка става дума? Аз 320ка НИКОГА не съм притежавал
            Пич, дразниш аудиторията тука с тез изказвания или може би това ти е и целта !?!?И за да съм в твоята тоналност .... ти нали караш сега неква Е 46 3000.... Сравни колко спряла е 320 в сравнение с ХГТ-то и си представи ако имаше 3000 кубиков Фиат къде щеше да се намираш ти ....... В тунинга междувременно имаше некъв Ангел с с Астра GSI, който правеше за кашмер М-ки с по 321 коня ..... Та държейки се ехидно с итал сектата - не забравяй и максимата, че който иска кола да върви - не си купува БМВ, а който иска БМВ да върви треа да си го прави ..... Земи се регни у БМВ - форума ...... крайно време ти е
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              2000 20v turbo написа:
              ..... Земи се регни у БМВ - форума ...... крайно време ти е
              Ако, ако, ако. Изобщо нямам за цел да дразня някой, Е46 320и е една от най-спънатите 2000 кубикови коли...ама и ХГТ не и отстъпва по нищо в това отношение. Може би най-тромавия Хеч. И стига с тая Е46тица 3000, минало е. Пък и не я бях взел за вървеж, а за икономия на гориво. Имам си рег У БМВ форума...още от 2006та, ако не се лъжа.
              3.0CRD

              Коментар


                Bravo HGT vs Golf 3 GTI 16V

                Не подценяваите голфа аз вече си го отнесох от една такава GTI-ка

                Коментар


                  Trojaneca написа:
                  2000 20v turbo написа:
                  ..... Земи се регни у БМВ - форума ...... крайно време ти е
                  Ако, ако, ако. Изобщо нямам за цел да дразня някой, Е46 320и е една от най-спънатите 2000 кубикови коли...ама и ХГТ не и отстъпва по нищо в това отношение. Може би най-тромавия Хеч. И стига с тая Е46тица 3000, минало е. Пък и не я бях взел за вървеж, а за икономия на гориво. Имам си рег У БМВ форума...още от 2006та, ако не се лъжа.
                  A сера роверО за пичеловка ли е?Смешно е да се продаде хгт за тоя разкован казан като ровър...виж тромавото хгт на Суки , как пука по 200коня дизелови астри и бмв-та 325ци,явно определено НЕ СИ ИМАЛ ЧИТАВО ХГТ

                  Got nos?

                  Коментар


                    sUkI написа:
                    A сера роверО за пичеловка ли е?Смешно е да се продаде хгт за тоя разкован казан като ровър...виж тромавото хгт на Суки , как пука по 200коня дизелови астри и бмв-та 325ци,явно определено НЕ СИ ИМАЛ ЧИТАВО ХГТ
                    Ъъ, Ровъро си го купи сестра ми...само за справка Като биеш 325, я кажи, колко победи над Кадет GSI имаш? Що не се пусна с на Роман колата...тя трябва да върви малко по-добре от 325 А за моето ХГТ...то беше най-доброто софийско СТОК такова. Просто тая кола е технически-неиздържана, пък който каквото ще да ми обяснява. Хубави мотори на Фиат са 1.8 16в и 2.0 16в на Типо!
                    3.0CRD

                    Коментар


                      Чи кадети gsi-та има ли живи още? Пък принципно аз съм гледал сигурно 10 - тина дръпки на ХГТ с Калибра и Вектра GSI - в полза на ХГТ! Гледал съм и съм пробвал с представители на ФАГ-групата /КР, gti/- пак е по-добре 20V-то на Фиат. За БМВ неа ти говорим - там ти е ясно, че 2000 кубиковто Е 36 е сравнимо на вървеж с 1,6 Браво , а динамичните характеристики на ХГТ - то са сравними с тез на 325-цата. Освен това съм имал възможност и да карам такива коли от горните марки и да сравнявам динамиката им! Ето - за това смятам, че 5 цил. 20 V матор на Фиат е един от добрите бензинови мотори на марката. Той за това се ползва и при Капа, Фиат Купе, Мареа, Браво, Либра.... На Роман колата има Дино графики някъде из темата му и резултатите доколкото си спомням са около 210 коня "У" колелата и около 400 нютона момент Таз кола била с голяма турбина, права генерация, челен кулер, ремап.... Тя и кубик си има .... и там само ХГТ с известна порция нитро може да е конкурентно способно Сега бих те помолил да споделиш с аудиторията тука две нИща:- Ти виждал ли си разглобени на живо моторите, които си изброил в предния си пост? /ама честно/-Ако - да, кое точно е технически неиздържано при петтака, което е по-издържано при 1,8 и 2,0 16 v - според теб и твойте виждания за живота И ако отговориш на тези ми въпросченца обосновано, аз пък щи посоча няколко неща за петтака които смятам за по "издържани" от колкото при 1,8 и 2,0 16VЛека нощ!
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        Кажи 1.8 Браво и ще се съглася за вървежа на М50/52Б20. 325 върви много повече от стоково ХГТ. Та тя и на Астра се противопоставя понякога. На Роман колата, не беше ли към 170Whp? Единственото нещо, което съм виждал от тия мотори, е разглобена глава на 5.20 и 2000 4.16. На петака му правихме ремонт на вариатора, че се беше разтракал.А по-издържани неща при 16ките са:*Същите характеристики, като с 5така, за 2-3л по-малко разход*По-голямото пространство в коша, което ти дава възможност за лесно ремонтиране при липса на добро оборудване(сещаш се, как се вади 20ката, при смяна на ангренажа)*Отсъствието на малоумния MAF сензор, заради който човек може да си има големи главоболия, особено ако ползва въздушни филтри с по-голяма пропускателна способност. *Липсата на вариатор на фазите(ако говорим за мотори 2ра ръка, на по 160-200к км, при които ще се налага да се отремонтира тази "евтина" част).Ти си на ход, че ми стана любопитно, аджеба какви преимущества има този тромав петак, пред по-бързоразвъртащите се 4ки.
                        3.0CRD

                        Коментар


                          Trojaneca написа:
                          *Същите характеристики, като с 5така, за 2-3л по-малко разход
                          Що мойта гори 10 градско? Верно двигателя ми няма още 100хил.км. ама като ги карате тия по над 3000хил. кво очаквате?

                          Got nos?

                          Коментар


                            Чакай да ти задоволя любопитството сига:1- во, като прайте ремонт на вариатора що сте разглабяли главата? Щот да ти вземе паричка сигурно някой мастор У омазания си порутен гараж! Щото вариатора се сменя, като се отхлупи капака на клапаните и като се извади всмукателния вал. Значи или верно са те "качили на черешата" или отворен мотор на петтак - не си виждал! Сметам отворения капак на клапаните да го не броим за разглобена глава, а пък ако така си мислиш значи едва ли ще ми схванеш поста по-надолу /в което съм и почти сигурен де/ Тез "недостатъци" дет си ги изброил ги говорят точно такива мастори за каквито ти говорих по-горе. Щото ако ги питаш тях от Голфа и Орела по хубаво няма! Ам нормално лесно са праи пък същите кинти ти зимат! Смешно ми е чак какъв критерий извади .... наличие или липса на пространство в коша 2-ро Две от нещата, които са ти ги казали масторите кат недостатъци са си живи преимущества на петтака приятел!- Това за МАФ-а ти го е обяснявал сигурно същия омазан мастор дето ти е свалил главата че да ти ремонтира вариатора! Системата БОШ се грижи за запалването на знаеш ли какви и колко коли? Питай си мастора той щи каже! Та въпросния дебитомер е преимущество ! С две думи щи кажа само най-важното му - позволява много по прецизни настройки ма си требва техника и който я няма ги дрънка мамка му и дебитомер той е крив за всичко. Пример аз карах предната си Мареа 50 000 км с конусен филтър на JR /КОЙТО ОБСЛУЖВАХ ЕСТЕСТВЕНО/ и мотора все още си се кара в едно Браво с все същия дебитомер и филтър - Вариатора на фазите знаеш ли кво върши - според масторите ти сигурно само пречи-да ама не! Оптимизира пълненето на мотора според различните режими на работа.И 5 те цилиндъра + въпросния вариатор са основните причини ХГТ да има най-добрия демараж при 2 литровите ДВГ-та - т.е. да е "най-еластичен", т.е. на пета върви без да прехлъцва и с 30 и с 230 км.ч. пробвай го с нещо 4 цилиндрово това.3-то принципа на работа на четиритактовия матор ясен ли ти е ? Едвали, ама да научиш нящо ! Един работен цикъл на тоз матор /четиритактовия/е за два оборота на коляновия вал т.е. 2 х 360 градуса = 720 градуса и според някои инженери оптималния брой цилиндри за редовия двигател е 5 бр. щото 4 са малко - по-долу щи пиша защо, а при шесттака вече са по-осезаеми загубите от допълнителните джилеза. Чи малко математика сега що е по- демаражен и по- приятен за каране тоз петтак?!?! Ами щото при четири цилиндровия ДВГ имаме цилиндър във работна фаза пре з 180 градуса, а при петтака през 144 значи по често имаме цилиндър който работи . Те точно ай тоз цилиндър е виновен ламугите да си мислят, че бавносе развъртал петтака ! Щото матора още от ниски обороти почва да тегли, а при четворката до 4 000 об. неа никой и там идва неква мощност по-рязко и публиката - аааа как изригва!4-то ако беше отварял или поне виждал отворени 4 и 5 цилиндрови мотори на Фиат щеше да знаеш ква недомислица се баланс валовете на 16 V-то , ако искаш питай ме в следвщия пост щи пиша и за тях, и за пръскалките в подбуталните пространства и ......, чи сега стана мноо дълъг поста Надам се сега си позадоволен /откъм любопитство имам предвид/ Ако още не си пак казвам има и още с което мога да те дозадоволя
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              Колега, защо се хабиш за хора които не заслужават да бъдат просветлени. Да си карат там квит си искат коли да да си мислят петака докато ги задминава какво недоразумение е и колко бавно се развърта.... на всеки желаещ бих му показал " колко бавно се развърта моя 5-так" :
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Коментар


                                Шшш,двамцата,я да не се обиждаме на брой цилиндри щот и тая тема ще отиде в коша Шъ съ обаждате кат си напрайти ФАГ моторите поне близо до конете на 16 клапановите чи аз кат чуя петак и се си мисля че авуди
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X