bobi borisov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
VR6 vs. HGT
Collapse
X
-
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
-
не разбрали че нямат турбо и голфа ще бие фиата това е ....ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
Кви валериани кви 5 лева>??? и 800 коня да стане Голф-а кое ферари ще бие??? Голфа не е кола за състезание. Такива изгъзици по 400 коня (тоя квадрат ) което е безсмислено..EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Приятно гледане http://www.youtube.com/watch?v=ZImVC...re=relatedАз не виждам никакъв проблем един турбо Голф да разчекне едно Ферари.Кое му е безсмисленото на една кола 600++ 4х4 примерно???Няма да е бърза ли?Има и много Фиати със приблизително същата можност.Те са един клас с Голф-а и неса никак безсмислени.Относно спора- абсолютно ясен изход - загуба за Бравото.Което е абсолютно нормално.По много прости причини известни на всички.Просто Голф-а първо е по-мощен, второ - с по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, и трето - всички знаем,че ХГТ не е кола за драг.Аз лично съм го изпитъл с моето.сега неискам да излезе,че съм фен на Голф-не съм.Много си обичам Бравото ХГТ, но трябда да се гледа реално на нещата.Така, ако пък както споменахте по-нагоре Бравото е с турбо- е тогава нещата се променят коренно.Ще има обрат.Но пък турбо Браво срещу Турбо Голф- вече зависи от мощността, от setup-a на всяка кола.Според мен е много относителна работа.Също 6 цилиндров Голф невинтилиран - няма.Аз от моите наблюдения съм истигнал до следното:Браво ХГТ бие Голф ГТИ с най-много 1 кола.(аз съм се пускал с такъв голф- това беше резултата.Също съм присъствал на няколко такива гонки.)Голф ВР6 бие Браво ХГТ с много.(по горе споменатите причини)Това е као всички коли са сток и са напълно изрядни.Друго нещо-По нагоре имаше един пост и някой каза, че голфовете били толкова бавни,че дори ГСИ ги биели.Така Астра ГСи бие всяко сток ХГТ с много.Вървят си Хлопелите, даже много.Бият и Голф ГТИ също с много.Ако отново казвам- всички коли са сток и изрядни.Тези резултати може да ги потвърди всеки колега с ХГТ.Всичко написано е лично мое мнение, което неискам да налагам на никой и неискам с него да обидя или засегна някой.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Благодаря на колегата Sparco за изчрпателния пост.....най-накрая някои,който говори от гледната точка на човек,който притежава ХГТ.Колкото се отнася до Голф или Фиат или която и да е добре направена кола смятам ,че е възможно да бие ферари най-малкото линка който е поставил колегата го доказва....Колега Sparco,като казваш,че ХГТ бие ГТИ имаш предвид вентилирания ГТИ нали??
Коментар
-
"Fun is not a straight line". Разбира се че има много коли специално посготвени за драг, които с лекота могат да победят не само Ferrari , но и други марки спортни автомобили. Просто Ferrari не е направена за гонки на 400 м. Кой какво може си личи във Formula-1. Ако на Volksvagen/Audi/Lamborgini им стиска да покажат какво могат да го направят там.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
От цялата работа излиза, че Фолксваген напразно купиха Ламборгини, защото си създадоха вътрешна конкуренция. Илзиза, че Голф и Ламборгини са предназачени за една и съща пазарна ниша, а за какво да се набутваш с тия чупливи италианки, като голфа е по-евтин и върви повече Всички от маркетинговия отдел на VW трябва да бъдат уволнени!!!
Коментар
-
Sparco написа:Приятно гледане http://www.youtube.com/watch?v=ZImVC...re=relatedАз не виждам никакъв проблем един турбо Голф да разчекне едно Ферари.Кое му е безсмисленото на една кола 600++ 4х4 примерно???Няма да е бърза ли?Има и много Фиати със приблизително същата можност.Те са един клас с Голф-а и неса никак безсмислени.Относно спора- абсолютно ясен изход - загуба за Бравото.Което е абсолютно нормално.По много прости причини известни на всички.Просто Голф-а първо е по-мощен, второ - с по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, и трето - всички знаем,че ХГТ не е кола за драг.Аз лично съм го изпитъл с моето.сега неискам да излезе,че съм фен на Голф-не съм.Много си обичам Бравото ХГТ, но трябда да се гледа реално на нещата.Така, ако пък както споменахте по-нагоре Бравото е с турбо- е тогава нещата се променят коренно.Ще има обрат.Но пък турбо Браво срещу Турбо Голф- вече зависи от мощността, от setup-a на всяка кола.Според мен е много относителна работа.Също 6 цилиндров Голф невинтилиран - няма.Аз от моите наблюдения съм истигнал до следното:Браво ХГТ бие Голф ГТИ с най-много 1 кола.(аз съм се пускал с такъв голф- това беше резултата.Също съм присъствал на няколко такива гонки.)Голф ВР6 бие Браво ХГТ с много.(по горе споменатите причини)Това е као всички коли са сток и са напълно изрядни.Друго нещо-По нагоре имаше един пост и някой каза, че голфовете били толкова бавни,че дори ГСИ ги биели.Така Астра ГСи бие всяко сток ХГТ с много.Вървят си Хлопелите, даже много.Бият и Голф ГТИ също с много.Ако отново казвам- всички коли са сток и изрядни.Тези резултати може да ги потвърди всеки колега с ХГТ.Всичко написано е лично мое мнение, което неискам да налагам на никой и неискам с него да обидя или засегна някой.EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
bob_fcls написа:Благодаря на колегата Sparco за изчрпателния пост.....най-накрая някои,който говори от гледната точка на човек,който притежава ХГТ.Колкото се отнася до Голф или Фиат или която и да е добре направена кола смятам ,че е възможно да бие ферари най-малкото линка който е поставил колегата го доказва....Колега Sparco,като казваш,че ХГТ бие ГТИ имаш предвид вентилирания ГТИ нали??<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
С удоволствие бих се пуснал с опелите. НАиситн ми е интересно как така всички ги хранят много пък те биели всичко наред. Предполагам е така заради въртящият момент, но незнам...Лично си спомням как направо унизих едно 1.6 GSI 16V май беше с чип с гърнета мърнета, филтри даже и диоди на читачки...и от ляво и от дясно го минах за да махне поне диодите.....EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo
Коментар
-
ZinG написа:С удоволствие бих се пуснал с опелите. НАиситн ми е интересно как така всички ги хранят много пък те биели всичко наред. Предполагам е така заради въртящият момент, но незнам...Лично си спомням как направо унизих едно 1.6 GSI 16V май беше с чип с гърнета мърнета, филтри даже и диоди на читачки...и от ляво и от дясно го минах за да махне поне диодите.....<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Пропускате нещо много важно. Все пак и този, който управлява, трябва да знае какво и как прави. Преди два дни се дърпах с една Калибра. Беше видимо, че иска на зелено да издуха от светофара. Викам, айде, щом ти е мерак. Еми на старта му скъсах шушоните, но след 50-ия метър... му видях задницата. Все пак съм с 1,2. Аз съм на мнение, че от значение и какъв шофьор седи зад волана. Не го налагам на никого.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар