Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

VR6 vs. HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bobi borisov написа:
    А на някои ще кажа те да пият по няколко валериана, защото с пари всичко става реалност и 200 коня бързо ще станат 380 - 400 и с това леко купе на голфа с по-големи гуми и със заварени отдолу щанги защото ще излети ще скъса ферарито като Супрата от бързи и яростни
    ти луд ли си или не можиш да четеш някаде да прочете че са с турбо вр6 няма стоково турбо а това че можиби си гледал някое турбо не значи че е заводцко, продалжи да си гледаш бързи и яростни да си играиш на нфс , и спри да се прайш на многознайко то е ясно че голфа ще убие фиата
    ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
    Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
    Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

    Коментар


      #32
      Така съм съгласен но ако в случая е сложено турбо

      Коментар


        #33
        ти на какво мнение си

        Коментар


          #34
          не разбрали че нямат турбо и голфа ще бие фиата това е ....
          ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
          Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
          Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

          Коментар


            #35
            Сори моя грешка

            Коментар


              #36
              Кви валериани кви 5 лева>??? и 800 коня да стане Голф-а кое ферари ще бие??? Голфа не е кола за състезание. Такива изгъзици по 400 коня (тоя квадрат ) което е безсмислено..
              EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
              Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
              ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
              Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

              Коментар


                #37
                Приятно гледане http://www.youtube.com/watch?v=ZImVC...re=relatedАз не виждам никакъв проблем един турбо Голф да разчекне едно Ферари.Кое му е безсмисленото на една кола 600++ 4х4 примерно???Няма да е бърза ли?Има и много Фиати със приблизително същата можност.Те са един клас с Голф-а и неса никак безсмислени.Относно спора- абсолютно ясен изход - загуба за Бравото.Което е абсолютно нормално.По много прости причини известни на всички.Просто Голф-а първо е по-мощен, второ - с по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, и трето - всички знаем,че ХГТ не е кола за драг.Аз лично съм го изпитъл с моето.сега неискам да излезе,че съм фен на Голф-не съм.Много си обичам Бравото ХГТ, но трябда да се гледа реално на нещата.Така, ако пък както споменахте по-нагоре Бравото е с турбо- е тогава нещата се променят коренно.Ще има обрат.Но пък турбо Браво срещу Турбо Голф- вече зависи от мощността, от setup-a на всяка кола.Според мен е много относителна работа.Също 6 цилиндров Голф невинтилиран - няма.Аз от моите наблюдения съм истигнал до следното:Браво ХГТ бие Голф ГТИ с най-много 1 кола.(аз съм се пускал с такъв голф- това беше резултата.Също съм присъствал на няколко такива гонки.)Голф ВР6 бие Браво ХГТ с много.(по горе споменатите причини)Това е као всички коли са сток и са напълно изрядни.Друго нещо-По нагоре имаше един пост и някой каза, че голфовете били толкова бавни,че дори ГСИ ги биели.Така Астра ГСи бие всяко сток ХГТ с много.Вървят си Хлопелите, даже много.Бият и Голф ГТИ също с много.Ако отново казвам- всички коли са сток и изрядни.Тези резултати може да ги потвърди всеки колега с ХГТ.Всичко написано е лично мое мнение, което неискам да налагам на никой и неискам с него да обидя или засегна някой.
                <<KARKELANOV>>

                Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                  #38
                  Благодаря на колегата Sparco за изчрпателния пост.....най-накрая някои,който говори от гледната точка на човек,който притежава ХГТ.Колкото се отнася до Голф или Фиат или която и да е добре направена кола смятам ,че е възможно да бие ферари най-малкото линка който е поставил колегата го доказва....Колега Sparco,като казваш,че ХГТ бие ГТИ имаш предвид вентилирания ГТИ нали??

                  Коментар


                    #39
                    "Fun is not a straight line". Разбира се че има много коли специално посготвени за драг, които с лекота могат да победят не само Ferrari , но и други марки спортни автомобили. Просто Ferrari не е направена за гонки на 400 м. Кой какво може си личи във Formula-1. Ако на Volksvagen/Audi/Lamborgini им стиска да покажат какво могат да го направят там.
                    SEAT Leon Cupra 300
                    Triumph Street Triple 765 R

                    Коментар


                      #40
                      От цялата работа излиза, че Фолксваген напразно купиха Ламборгини, защото си създадоха вътрешна конкуренция. Илзиза, че Голф и Ламборгини са предназачени за една и съща пазарна ниша, а за какво да се набутваш с тия чупливи италианки, като голфа е по-евтин и върви повече Всички от маркетинговия отдел на VW трябва да бъдат уволнени!!!
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #41
                        Sparco написа:
                        Приятно гледане http://www.youtube.com/watch?v=ZImVC...re=relatedАз не виждам никакъв проблем един турбо Голф да разчекне едно Ферари.Кое му е безсмисленото на една кола 600++ 4х4 примерно???Няма да е бърза ли?Има и много Фиати със приблизително същата можност.Те са един клас с Голф-а и неса никак безсмислени.Относно спора- абсолютно ясен изход - загуба за Бравото.Което е абсолютно нормално.По много прости причини известни на всички.Просто Голф-а първо е по-мощен, второ - с по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, и трето - всички знаем,че ХГТ не е кола за драг.Аз лично съм го изпитъл с моето.сега неискам да излезе,че съм фен на Голф-не съм.Много си обичам Бравото ХГТ, но трябда да се гледа реално на нещата.Така, ако пък както споменахте по-нагоре Бравото е с турбо- е тогава нещата се променят коренно.Ще има обрат.Но пък турбо Браво срещу Турбо Голф- вече зависи от мощността, от setup-a на всяка кола.Според мен е много относителна работа.Също 6 цилиндров Голф невинтилиран - няма.Аз от моите наблюдения съм истигнал до следното:Браво ХГТ бие Голф ГТИ с най-много 1 кола.(аз съм се пускал с такъв голф- това беше резултата.Също съм присъствал на няколко такива гонки.)Голф ВР6 бие Браво ХГТ с много.(по горе споменатите причини)Това е као всички коли са сток и са напълно изрядни.Друго нещо-По нагоре имаше един пост и някой каза, че голфовете били толкова бавни,че дори ГСИ ги биели.Така Астра ГСи бие всяко сток ХГТ с много.Вървят си Хлопелите, даже много.Бият и Голф ГТИ също с много.Ако отново казвам- всички коли са сток и изрядни.Тези резултати може да ги потвърди всеки колега с ХГТ.Всичко написано е лично мое мнение, което неискам да налагам на никой и неискам с него да обидя или засегна някой.
                        Колега незнам какви гонки си гледал, но аз с моето 1.8 ГТ тези гореспоменати опели ги смущавам сериозно...с около кола две....Голф пробвах веднъж и го отказах от живота, но не съм сигурен дали наистина беше ГТИ както пишеше отзад.... просто споделям, защото ми е мн чудно как тези GSI и 1.6 и 2та литра( май) просто на старт ги дърпам с поне 3 коли..както и да е...то и задкормилното устройство е важно
                        EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                        http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                        Коментар


                          #42
                          bob_fcls написа:
                          Благодаря на колегата Sparco за изчрпателния пост.....най-накрая някои,който говори от гледната точка на човек,който притежава ХГТ.Колкото се отнася до Голф или Фиат или която и да е добре направена кола смятам ,че е възможно да бие ферари най-малкото линка който е поставил колегата го доказва....Колега Sparco,като казваш,че ХГТ бие ГТИ имаш предвид вентилирания ГТИ нали??
                          Да, става дума за Golf 3 Gti 16v ABF.За невинтилираните няма смисъл да говорим.Те според мен не са за този клас.Значи,Колега ZinG.Говоря за Астра ГСИ 2.0 16v C20XE.По принцип ГСИ Астра са следните мотори:1.8 16v;2.0 8v;2.0 16v.Ако бие такава кола с твоето ГТ- евала- значи наистина много върви.Аз лично съм се пускал с Браво ГТ- бия го една кола.Като мога да твърдя,че моето Браво беше напълно изрядно по мотора, на опонента също.Иначе съм присъствал на доста гонки с Бравота с Голфове, Астри и т.н.Всеки пък Астрите бият всичко наред.Вървят си доста според мен.Честно да ти каже се учудвам, че ги тупаш.Но няма лошо де. Някой Колега с ХГТ, който има стартове с такива коли да каже и той.Тошката, Ванчо и другите да споделят и те.
                          <<KARKELANOV>>

                          Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                          Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                            #43
                            С удоволствие бих се пуснал с опелите. НАиситн ми е интересно как така всички ги хранят много пък те биели всичко наред. Предполагам е така заради въртящият момент, но незнам...Лично си спомням как направо унизих едно 1.6 GSI 16V май беше с чип с гърнета мърнета, филтри даже и диоди на читачки...и от ляво и от дясно го минах за да махне поне диодите.....
                            EX FIAT BRAVO 1.8 GT 97' - първата любов
                            http://www.youtube.com/watch?v=Fza5pPlBOoo

                            Коментар


                              #44
                              ZinG написа:
                              С удоволствие бих се пуснал с опелите. НАиситн ми е интересно как така всички ги хранят много пък те биели всичко наред. Предполагам е така заради въртящият момент, но незнам...Лично си спомням как направо унизих едно 1.6 GSI 16V май беше с чип с гърнета мърнета, филтри даже и диоди на читачки...и от ляво и от дясно го минах за да махне поне диодите.....
                              е 1.6 е нормално да го насереш.Ти това си го бил задочно :D
                              <<KARKELANOV>>

                              Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                              Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                                #45
                                Пропускате нещо много важно. Все пак и този, който управлява, трябва да знае какво и как прави. Преди два дни се дърпах с една Калибра. Беше видимо, че иска на зелено да издуха от светофара. Викам, айде, щом ти е мерак. Еми на старта му скъсах шушоните, но след 50-ия метър... му видях задницата. Все пак съм с 1,2. Аз съм на мнение, че от значение и какъв шофьор седи зад волана. Не го налагам на никого.
                                NOW: ???
                                Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                                Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                                Коментар

                                Working...
                                X