Такаа, сега остава да ни убедите, че един и същ автомобил преминава по-бързо през даден завой когато е натоварен
И така да зачеркнем най-важния принцип в моторспорта, по-лекото е по-бързо
И при спиране и при завиване и при ускорение
Тук теоретиците явно не са си ползвали никога възможностите на колата и своите на макс. , та явно не са никак наясно със жалките възможности на стандартните гуми и спирачна система на повечето серийни автомобили. Та затова няма как един автомобил да спре за едно и също разстояние празен и натоварен, при положение че стандартните му гуми и спирачки се претоварват при екстремно спиране даже когато е празен
За да се случи това от формулите, на практика колата трябва да е с абсурдно големи гуми и съответстващата им спирачна система.А това струва десетки хиляди и на практика може да го видите във големите, мощни и съответно тежки състезателни автомобили.Просто сравнете гумите и спирачните системи на два състезателни автомобила от малък и голям клас и ще разберете колко невъзможно е твърдението ви за нормален автомобил на практика
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Idea](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_idea.gif)
![Wink](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Коментар