Princo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много вървят... а как спират ???
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Princo написа:Не мога да се съглася с теб ! Доказано е че колата с по-голяма маса спира по-бавно от тази с по-малка маса !СПИРАЧНА ЕФЕКТИВНОСТСпирачната ефективност не зависи само от спирачките. Реалната величина е съвкупност от гуми, окачване и задкормилно устройство. Върху максималната спирачна ефективност също влияят фактори като геометричен център на тежестта на автомобила, ниско разположен център на тежестта на автомобила, дължина на базата между преден и заден мост, тежест на задницата, както и общата аеродинамика.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Още един път разбирам ОКОНЧАТЕЛНО,че ти наистина трудно,ама много трудно разбираш.Защо във формулата 100 клм/час които си задал си ги написъл във графата за мили.Не виждаш ли че в клм/час са се изписали 160 клм.Ами при 160 клм естествено че ще имаш спирачен път 127 метра.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Колега,дай да не спориме с тебе щом спирачната ефективност зависи и от аеродинамиката на автомобила.Ще е интересно да се появят и по-сериозни партньори за този спор.Чакам сериозни доводи,аргументи,формули и примери,а не приказки като тези които си цитирал.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Princo написа:Не мога да се съглася с теб ! Доказано е че колата с по-голяма маса спира по-бавно от тази с по-малка маса !СПИРАЧНА ЕФЕКТИВНОСТСпирачната ефективност не зависи само от спирачките. Реалната величина е съвкупност от гуми, окачване и задкормилно устройство. Върху максималната спирачна ефективност също влияят фактори като геометричен център на тежестта на автомобила, ниско разположен център на тежестта на автомобила, дължина на базата между преден и заден мост, тежест на задницата, както и общата аеродинамика.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Колега,дай да не спориме с тебе щом спирачната ефективност зависи и от аеродинамиката на автомобила.Ще е интересно да се появят и по-сериозни партньори за този спор.Чакам сериозни доводи,аргументи,формули и примери,а не приказки като тези които си цитирал.
Коментар
-
Да, точно с влака. Хайде сега приеми че е влак на колела където има някъде по света примерно. Ама аз пак не съм разбрал, то май това с моето неразбиране си е по подразбиранеКои тестове доказват твоите твърдения ми е много интересно. Може би тези за ламборгинито
Variables: Braking distance varies depending on many variables, including your reaction time, the speed at which you are traveling, the weight of the car, road conditions, braking efficiency, and friction between the surface of the road and your tires. You can see that there are many things that can go wrong when you need to brake in a hurry. That is why most traffic experts advise you to stay three to four seconds behind the car in front of you.http://www.howtodothings.com/automot...-distance.html
Коментар
-
Princo написа:Stefan Hadjov написа:Princo написа:Не мога да се съглася с теб ! Доказано е че колата с по-голяма маса спира по-бавно от тази с по-малка маса !СПИРАЧНА ЕФЕКТИВНОСТСпирачната ефективност не зависи само от спирачките. Реалната величина е съвкупност от гуми, окачване и задкормилно устройство. Върху максималната спирачна ефективност също влияят фактори като геометричен център на тежестта на автомобила, ниско разположен център на тежестта на автомобила, дължина на базата между преден и заден мост, тежест на задницата, както и общата аеродинамика.
Коментар
-
Пак нищо не казваш за ламбото.Ето ти друго. Още едни хора, които са се объркали.Now, in the clip Jason Plato is testing the new Mazda’s acceleration, handling and stopping in several tests. The test that interests me is the last test of braking. Jason accelerates to 70mph heading towards a designated point, and when at that point hits the brakes hard to bring the little hatch to a stop as quickly as possible. This is a simple test, and no means a scientific one, but is effective at showing the little cars stopping performance.Now, the Mazda 2 manages to stop dead in just 25 metres. That’s with just Jason in the car. Then he continues to do the test again with the extra weight of 200kg in the car (in the safe of strong man Terry Holland) and the Mazda 2 manages to come to a stop in 41 metres. This in itself shows the benefit of shedding weight when it comes to performance, but that’s not my point.http://something-interesting.co.uk/2...tances/200кг повече и 16 метра по-голям спирачен път.Ето и как производителите дават данните си за спирачния път.There’s also a weigh-in to determine the "as-tested" curb weight. The Society of Automotive Engineers (SAE) defines curb weight as the mass of a car without driver, passengers or cargo but with a full complement of fluids -- including a full tank of fuel.http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=130988
Коментар
-
vsd написа:Да, точно с влака. Хайде сега приеми че е влак на колела където има някъде по света примерно. Ама аз пак не съм разбрал, то май това с моето неразбиране си е по подразбиранеКои тестове доказват твоите твърдения ми е много интересно. Може би тези за ламборгинито
Variables: Braking distance varies depending on many variables, including your reaction time, the speed at which you are traveling, the weight of the car, road conditions, braking efficiency, and friction between the surface of the road and your tires. You can see that there are many things that can go wrong when you need to brake in a hurry. That is why most traffic experts advise you to stay three to four seconds behind the car in front of you.http://www.howtodothings.com/automot...-distance.html
Коментар
-
vsd написа:Пак нищо не казваш за ламбото.Ето ти друго. Още едни хора, които са се объркали.Now, in the clip Jason Plato is testing the new Mazda’s acceleration, handling and stopping in several tests. The test that interests me is the last test of braking. Jason accelerates to 70mph heading towards a designated point, and when at that point hits the brakes hard to bring the little hatch to a stop as quickly as possible. This is a simple test, and no means a scientific one, but is effective at showing the little cars stopping performance.Now, the Mazda 2 manages to stop dead in just 25 metres. That’s with just Jason in the car. Then he continues to do the test again with the extra weight of 200kg in the car (in the safe of strong man Terry Holland) and the Mazda 2 manages to come to a stop in 41 metres. This in itself shows the benefit of shedding weight when it comes to performance, but that’s not my point.http://something-interesting.co.uk/2...tances/200кг повече и 16 метра по-голям спирачен път.Ето и как производителите дават данните си за спирачния път.There’s also a weigh-in to determine the "as-tested" curb weight. The Society of Automotive Engineers (SAE) defines curb weight as the mass of a car without driver, passengers or cargo but with a full complement of fluids -- including a full tank of fuel.http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=130988
Коментар
-
vsd написа:Ти четеш ли изобщо. За стотен път - НЯМА формула. Причините ти ги казах. Дадох ти два конкретни случая с две измервания, ама и те не са ти достатъчни. А ти изобщо знаеш ли колко хиляди формули в теорията нямат нищо общо с практиката. Отделно че примерите не са "популярни статиики".
Коментар
-
vsd написа:Ти четеш ли изобщо. За стотен път - НЯМА формула. Причините ти ги казах. Дадох ти два конкретни случая с две измервания, ама и те не са ти достатъчни. А ти изобщо знаеш ли колко хиляди формули в теорията нямат нищо общо с практиката. Отделно че примерите не са "популярни статиики".
Коментар
-
Знаеш ли,от 5 часа спорим за едно абсолютно безмислено нещо което само ти твърдиш че е така ! Колко доказателства ти се дадоха но ти НЕ и НЕ и НЕ ! Защо трябва да ти се показват някакви формули които няма да имат никаква достоверност ? Пак ти казвам ако 2 коли с абсолютно еднакви гуми,спирачки и т.н НО с РАЗЛИЧНА маса и ако атмосферното налягане,пътната настилка и т.н са еднакви то тази с по-малката маса ще спре по-бързо ! Може само да си приказвам празни приказки на които ти да не вярваш,но все пак съм сигурен в тях и разбери че тази формула която ти показа не доказва нищо !!!Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар