Абе и аз не знам защо се осмеляваме да спорим като не знаем но всеки си има виждане по даден въпрос и може по-спокоино да се аргументира, а не директно да се казва "Не пиши като не знаеш, щото аз знам най-добре".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много вървят... а как спират ???
Collapse
Заключена тема
X
X
-
!
Искам да попитам колегата, как се определя коефицента на триене на дадена гума с пътната настилка???EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Re:
vsd написа:Stefan Hadjov написа:Кажи аз така мисля и всичко ще е наред.Stefan Hadjov написа:Абе няма зимна,няма летна колега.Няма грайфер,няма температура.Няма вода,няма роса.Няма тегло на колата и т.н.Казваш какъв е коефициента на триене за дадена гума с пътната насъилка,казваш каква е скороста на колата и по формула веднага ще ти кажа какъв ти е спирачния път.
Коментар
-
Re:
vsd написа:...........................Тоя коефициент не зевиси ли от повърхността, или си е константа? Ми тогава да сравним лед и суха настилка.
Коментар
-
u_bo
Re:
Stefan Hadjov написа:..Понеже очаквах от някой подобно възражение по отношение на това дали теглото на колата влияе на спирачния път,много точно се изказах в поста ми,ЧЕ НЕ ВЛИЯЕ.Не двама,не трима души.Едната кола може да е един тон,другата два тона-ако са с еднакви гуми поставени една до друга на еднаква пътна настилка,при еднакви атмосверни условия и се засилят до едни и същи километри-спирачния им път ще е ЕДНАКЪВ.При следното уточнение:че квалификацията на двамата водачи е еднаква за да елиминираме субективния фактор.По ясно от това не мога да се изразя.Инертна маса е мярка за инертността на обекта: за съпротивлението, което той оказва при изменение на начина му на движение посредством някаква сила. Обект с малка инертна маса е по-лесен за задвижване от обект с голяма инертна маса.
Коментар
-
vsd написа:Абе и аз не знам защо се осмеляваме да спорим като не знаем но всеки си има виждане по даден въпрос и може по-спокоино да се аргументира, а не директно да се казва "Не пиши като не знаеш, щото аз знам най-добре".
Коментар
-
Re:
Stefan Hadjov написа:vsd написа:Stefan Hadjov написа:Кажи аз така мисля и всичко ще е наред.Stefan Hadjov написа:Абе няма зимна,няма летна колега.Няма грайфер,няма температура.Няма вода,няма роса.Няма тегло на колата и т.н.Казваш какъв е коефициента на триене за дадена гума с пътната насъилка,казваш каква е скороста на колата и по формула веднага ще ти кажа какъв ти е спирачния път.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Re:
Stefan Hadjov написа:... 3Пак не си разбрал.С тебе не че не мога да споря,а за това че когато спориме все нещо не си разбрал....Stefan Hadjov написа:Няма вода,няма роса.Stefan Hadjov написа:При различни гуми и различни настилки ще имаме различен коеф. на триене и съответно разбира се различен спирачен път.
Коментар
-
Re:
u_bo написа:Stefan Hadjov написа:..Понеже очаквах от някой подобно възражение по отношение на това дали теглото на колата влияе на спирачния път,много точно се изказах в поста ми,ЧЕ НЕ ВЛИЯЕ.Не двама,не трима души.Едната кола може да е един тон,другата два тона-ако са с еднакви гуми поставени една до друга на еднаква пътна настилка,при еднакви атмосверни условия и се засилят до едни и същи километри-спирачния им път ще е ЕДНАКЪВ.При следното уточнение:че квалификацията на двамата водачи е еднаква за да елиминираме субективния фактор.По ясно от това не мога да се изразя.Инертна маса е мярка за инертността на обекта: за съпротивлението, което той оказва при изменение на начина му на движение посредством някаква сила. Обект с малка инертна маса е по-лесен за задвижване от обект с голяма инертна маса.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:vsd написа:Абе и аз не знам защо се осмеляваме да спорим като не знаем но всеки си има виждане по даден въпрос и може по-спокоино да се аргументира, а не директно да се казва "Не пиши като не знаеш, щото аз знам най-добре".
Коментар
-
Re:
vsd написа:Stefan Hadjov написа:... 3Пак не си разбрал.С тебе не че не мога да споря,а за това че когато спориме все нещо не си разбрал....Stefan Hadjov написа:Няма вода,няма роса.Stefan Hadjov написа:При различни гуми и различни настилки ще имаме различен коеф. на триене и съответно разбира се различен спирачен път.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:vsd написа:Абе и аз не знам защо се осмеляваме да спорим като не знаем но всеки си има виждане по даден въпрос и може по-спокоино да се аргументира, а не директно да се казва "Не пиши като не знаеш, щото аз знам най-добре".
Коментар
-
Re:
Stefan Hadjov написа:Само едно ще ти кажа което генерално пропускаш:че масата на колата освен че има отношение към ускорението с обратен знак/в случая закъснение/има и същото отношение и към спирачната сила приведена в контактното петно на гумите с пътя и взаимно се уравновесяват.Затова теглото се елиминира от спирачния път на която и да е кола.
Коментар
-
u_bo
значи според теб един празен камион ако спре от 50 км/ч за 25 метра,то АКО го натоварим с 20 тона бетон, той пак ще спре за 25 метра при 50 км/ч ?!?!?!готов съм да осигурея камион за опит ако приемеш облог от 500 лв.разбира се може ако искаш ти да караш пълния камион, п.с. вече е 18:00 в събота. ти какво пиеш в момента май е най - добре да оставим спора за понеделник през деня
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар