На 200 метра си мисля че всичко ще зависи от задкормилните устроиства но тия омеги наберат ли... ще скъсат типака че може и браво брава 1,6 ама не съм пробвал все пак при високи скорости голямата кола е по стабилна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФИАТ срещу другите коли...
Collapse
X
-
Tie написа:Никак не е реално това със сфетфоарите, от движение и т. нататък Нали се сещащте че 1-2 сек. докато разбере другия че се гоните, докато "върне" една надолу (ако е необходимо) или пък си продължи на същата предавка и я "смачка" до долу дори и с 30-50 коня повече в "улична" гонка може да не му стигнат 300-400 м или до другия сфетофар Истината е когато тръгвате заедно от място - и то само при положение че сте се разбрали категорично по един или друг начин за старт от място или дори "летящ" старт, но с една и съща скорост на една и съща предавкаcoupe 1,8 16V
Коментар
-
Разбира се че не сме професионалисти Идеята ми е все пак да се изравнят максимално нещата, да се елиминират до макс. случайните фактори и влияния и по този начин да изпъкнат динамичните качества само на автомобила Иначе става точно така - кой е по-келеш от другия и нищо реално относно автомобила.Вчера си направих следния "опит" със служебното кубче - карах по една Х6-ца 35sd и на излизане от завой - от 5-та на 3-та и на къса права успях да му взема 2-3 дължини. Има огромно НО - човека си караше с добро темпо (не много бързо) и въпреки че му се бях залепил не ми се върза от самото начало. На другия сфетофар се погледнахме, той се подсмихна и при равен старт видях реалната разлика в колите (2.0 ТДИ 140 к.с. с/у 3.0 би-турбо дизел 4х4) - измерваше се в рейсове на права около 800 м Реално знаех какво ме очаква, но целта беше да видя все пак какво може в действие този баварски дизел - ами в случая и спрямо тази кола много
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар