Грандето е 120 коня!!!а голфове и пежа по 150 коня не са проблем за него!!!!освен конете има и въртящ момент, където ги превъзхожда с някакви си 60-70% също така и изминати километри!
Lancia Dedra SW Integrale
Powered by BRC
Grande Punto 1.9Multijet
ееее за момент помислих , че няма да споменеш въртящия момент :D Това е винаги, заговори ли се за бензин/дизел веднага се започва " абе ти знаеш ли какъв въртящ момент имат дизелите " еми знам, знам също и че 306-цата има 2000 оборота повече, което въобще не е без значение. И пак не ми се вярва , че Пежо 306 2.0 16V Le Mans или S16 ще отстъпи на това дизелче друг е момента дали не е било някое много много изморено Пежо .
Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).
Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).
Тежка ти е колата ама сигурно е голям кеф да я залепиш на 200 по магистралата
Тежка ти е колата ама сигурно е голям кеф да я залепиш на 200 по магистралата
Кеф е, особено на баир от 150 км/ч бързо да вдигнеш 200 км/ч и да направиш смешни БМВ-тата, нищо, че имат 6 цилиндри, а Сааба има само 4 цилиндъра. Турбото е вълшебно нещо.Мой приятел зимата си купи Типо само за хоби. Два месеца тунинг на мощността за 1500 лева и вече няма стигане. Затова дойдох във вашия форум да видя какво ги правите тези Фиати?
Сааб 900 2.0 турбо 185 коня без тунинг.Всичко си е фабрично, само катализатора е махнат поради старост.Бавно потегля заради огромното тегло на шведския танк. Над 120 км/ч се усеща прилив на мощност. Над 180 км/ч до 230 км/ч има добро ускорение. Има клапа за изпускане на налягането при около 230 км/ч. Без тази клапа максималната скорост е 250 км/ч, която не съм достигал, защото забравих предварително да блокирам клапата посредством изваждане на един тънък шланг.Голяма турбо-дупка. Затова се старая да поддържам над 3000 обор/мин. По принцип турбото има голям турбо-лаг (турбо закъснение) за да има възможност за тунинг без смяна на интеркулер и т.н.Голямото тегло обезсмисля повечето коне под капака.Направо ви завиждам за по-малкото тегло (бързо ускорение, малък разход на гориво).
Добра си е колата,може би е повече за магистрали, отколкото за града, но СААБ си е СААБ.Апропо, знаеш ли че окачването на СААБ и ФИАТ КРОМА е идентично... просто едно към едно?!
Апропо, знаеш ли че окачването на СААБ и ФИАТ КРОМА е идентично... просто едно към едно?!
Сааб 9000, Фиат Крома, Ланча Тема и Алфа Ромео 164 имат обща платформа. Тогава акции на Фиат и Сааб са били собственост на Дженерал Мотърс. Общи са само размерите на платформата. Окачването не е 100 % съвместимо. На външен вид е еднакво за окото. Пода на Сааб 9000 има греди, които поглъщат напрежението при деформация и т.н. На всички Сааби (освен Сааб 9000) контактния ключ е долу до скоростния лост. Само при Сааб 9000 контактния ключ е на конзолата за волана като при Фиат Крома.Сааб 900 има обща платформа с Опел Вектра (каросерия "В").До днес платформата на Голф (1,2,3,4,5) е използвана 26 пъти от други марки.
Преди няколко дена с бравото се дърпах с един Роувър 216(110к.с.) и до второ бяхме заедноно после го дръпнах бая Обаче голф2 115к.с. си ме бие някъде с една кола на Бояна.Ще ми се да се пробвам с голф 3 115к.с. да видя кво ще стане
Пребирам си се аз и си минавам по царя в стз правя си левия завои и някъв зад мен ме препира изцеждам 2 и след това трета той зад мен, идва бабунка намалям изравняваме се и 1 ,2, 3, и после чаллл .Неанм с какъв двигател беше не го видях отзад
Пребирам си се аз и си минавам по царя в стз правя си левия завои и някъв зад мен ме препира изцеждам 2 и след това трета той зад мен, идва бабунка намалям изравняваме се и 1 ,2, 3, и после чаллл .Неанм с какъв двигател беше не го видях отзад
Пребирам си се аз и си минавам по царя в стз правя си левия завои и някъв зад мен ме препира изцеждам 2 и след това трета той зад мен, идва бабунка намалям изравняваме се и 1 ,2, 3, и после чаллл .Неанм с какъв двигател беше не го видях отзад
Ми пак се тествах... Голф 3 1,6 незнам си к’во, на магистралата за ботевград. В момента който подминахме богоров и стъпихме на магистралата драгнахме. Незнам дали в шофиора е бил проблема, ама аз стигнах в ботевград и го чаках прекалено дълго време. Когато почна нанагорното голфа просто изчезна, а бравото си набираше и стигна 170.175км...после и той каза, че когато пътя е почнал да се покачва тогава е изостанал много.
Този път Ситроен С4. Напипахме ме се на Булевард България. Незнам какъв двигател беше но даваше яко газ.И аз да не остана по назад настъпих до дупка и докато стигнем до следващия сфетофар бяхме един до друг.Предполагам че е бил 1,6 или нещо такова от моя клас
Коментар