Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ срещу другите коли...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Преди малко наказах една корола от последните модели,чесно казано много се озирих да е мина бега,ама и звука беше страшен щото тия дни карам само със средно гърне Иначе няма спор че фиат са най-добрата комбинация м/у пъргава и красива кола
    _______________________________________
    0885261834

    Коментар


      #17
      мани ги тея короли... на бившата королата съм я ръчкал 1.4 мисля беше, набира що-горе, вътре тесно едно, в пунтото ми е много по-широко и удобно, пък и набирането се усеща повече...на 200 метра ме бие с 1 калник ...ма си зависи и от шофера...иначе по темата - голф3 1.4 на 200 метра ( толкова позволява летището ни ) ме бие със 1 калник, пежо 205 бия го с малко, кадет 1.6 - бие ме, но старта и на 3та съм пред него...алфа 33 имола 1.4 би ме, но все пак е 90 коня срещу 55 мои , но старта му го взех...

      Коментар


        #18
        Преди няколко дни заставам на кръстовището на Орлов в средна лента, посока към Плиска.Спирам зад един наточен голф 3 ГТ точно като с моя двигател, 1,8, но едновалов. Голфа пърди ръмжи подскача напред ...Аз реших да се забавляваме, и преминах нежно на бензин, изфорсирах мощно зад него и надух музиката да не се плашим от шума оборотите. С тръгването става ясно как ше си ги мериме, ама той си е отпред, аз загубвам малко врема докато му мина в ляво .. Дръпва леко пича обаче моята първа се оказва с една идея по дълга и го стигам. СМеням на втора движиме се заедно но и втора се оказва по дълга от неговата, Типото се развъртя здраво на 5000 оборота и спокойно си навлезе в зоната на 6500, ясно се виждаше че в момента когато влизаме във високите обороти голфа отпада непрекъснато. На трета положението беше същото, движим се еднакво с моята преднина от втора и в момента когато се качим над 5000 оборото а дистанцията се увеличва. Като сложихме на 4та вече леко почна да ства страшно щото вече мощно застигнахме трафика та се наложи да понапомпвам спирачките малко преди Плиска че вече ме дошубя.На газ изобщо с никой не се състезавам, последния път му позавинтих винтилите стана малко тромаво но аз не му придирям, само от време на време ме ловят бесните :о)
        Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

        Коментар


          #19
          Selqatin, какъв двигател ти е Пунтото Колко си вдигал най-много с него, горе долу от 0-100км/ч

          Коментар


            #20
            Днес наказах още един ГОЛФ 3 с тъмни стъкла и вежда на предната решетка и човека си мисли че колата му върви повече след това тунинговане! Карах спокойно с около 120 а тоя наи нахално ме изпревари и ме амбицира и какво да ви кажа поиграх си с него изпреваря го и пусна леко газта докато ме настигне и се опита да ме изпревари а след това дам газ и ... Тоя голф успя да вдигне само 170 и беше до там явно стигна максимума си , като на всички Голфове (от вървящите де)
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #21
              .

              Аз последно с моето браво 1.6 / 103 к.с наказах на гонките една Темпра 136 к.с на тоя пич му стана тъпо и си тръгна

              Коментар


                #22
                Re: .

                Mitko написа:
                viperecords написа:
                Аз последно с моето браво 1.6 / 103 к.с наказах на гонките една Темпра 136 к.с на тоя пич му стана тъпо и си тръгна
                Няма такава Темпра. Двигателя ли е сменен или е с тунинг?
                Айде са
                _______________________________________
                0885261834

                Коментар


                  #23
                  Re: .

                  Mitko написа:
                  Selqatin написа:
                  Mitko написа:
                  viperecords написа:
                  Аз последно с моето браво 1.6 / 103 к.с наказах на гонките една Темпра 136 к.с на тоя пич му стана тъпо и си тръгна
                  Няма такава Темпра. Двигателя ли е сменен или е с тунинг?
                  Айде са
                  В Темпра стандартно не се слага 16V мотор (освен в Бразилия). Най-големия мотор на Темпра е 2.0 8V със 113 конски сили.
                  Мите не съм съгласен с теб комшията от стария ми квартал ми е разправял че е имал Темпра Абарт към 100 и много коне.Нещо ми се върти 130 май Сори за офчето ма колегата Selqatin да не кара едно зелено Пунто и го паркира пред блок 2 в Гевгели :D
                  Аlfa Romeo 145 1.6 BOXER 103hp

                  Коментар


                    #24
                    Типо 1.4 карбуратор, електронно делко (стандартно) с газова. Позавъртял съм малко делкото, та изпреварването на запалването може би малко избързва.Имам ли някакъв шанс срещу някой?Иначе Типото си навървява - на втора стига 6500 оборота на газ, може и да може някой оборот отгоре, но не смея да пробвам.Но все пак ми се струва че си е тромавко.
                    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                    Коментар


                      #25
                      Re: .

                      LuckyMan написа:
                      Mitko написа:
                      Selqatin написа:
                      Mitko написа:
                      viperecords написа:
                      Аз последно с моето браво 1.6 / 103 к.с наказах на гонките една Темпра 136 к.с на тоя пич му стана тъпо и си тръгна
                      Няма такава Темпра. Двигателя ли е сменен или е с тунинг?
                      Айде са
                      В Темпра стандартно не се слага 16V мотор (освен в Бразилия). Най-големия мотор на Темпра е 2.0 8V със 113 конски сили.
                      Мите не съм съгласен с теб комшията от стария ми квартал ми е разправял че е имал Темпра Абарт към 100 и много коне.Нещо ми се върти 130 май Сори за офчето ма колегата Selqatin да не кара едно зелено Пунто и го паркира пред блок 2 в Гевгели :D
                      Мотора и е сменян на темпрата :D Най-вероятно от Ритмо 130ТC :D
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #26
                        Ха като заговорихте за Ритмо моето е достатъчно мисля преживяло надбягването с голфове и опели и подобни е вече незабавно щот са по-тежки и по-тромави. Та моето Ритмо е 1985г с двигател от Ланчиа Дедра 2.0 SТi 175 к.с. 0-100 за 6.8 при 1тон тегло с обтекатели и антикрила отпред и отзад.Та резултатиFiat Ritmo 2.0 STi 1985 vs BMW 740 iL E32 1993 500m - бих го като си го отрязах още от старта - тъп автоматикOpel Astra F 2.0 GTi 1997 - Fiat Ritmo 2.0 STi не ме стигна до Орлов мост на цариградско а тръгнахме от Младост 4Opel Astra G 2.4 2004 не помня какво беше точно - Fiat Ritmo Drag на самолетна писта SORRY OPELVW Golf 3 GTi 200 к.с. 1998 - Fiat Ritmo хъ хъ познайте какво му направих на старта го отрязах и финиширах с дължина пред негоMercedes S нещо си от малко по-старите , леле много са тромави тез мерджани съсипах го с над километър по околовръснотоза момента имам загуби от:Honda Civic със сносен тунингBMW 525 Е39 с чип тунинг и 2ри карбуратор бе над 240-50 коняобаче въртенето на гумите е неизбежно заради предното и за това винаги си ползвам едни регенерати без грайфер ако ще се бягам с някойиначе забравям да тръгна.Сега зимата фаща ръжда пред входа

                        Коментар


                          #27
                          Marea TD 100 vs Omega 2.0 16v 136 136 коня.Как не му омръзна да го минава душицата и изкара и не може да ме мине.На следвъщия светофар пак тръгваме с пилеш на гумите пак същата работа ще ме мине ама намук.... vs Vectra 2.0i 115 коня тунинг селски кво ми са пъниш ве селяк.Минах го намалих отдясно мина ме и пак го изпрежарих отляво ама ми стана тапо мойта спря на 180 той продалжи ама нали му показах за кво става реч....vs Rover 1.6 101коня от тия маничките тва пък е басси и спънатото магаре нещо ми са разсвятка на магистралата вижда че изпреварвам каде да ида два камзона имаше отляво.Като минах отдясно мина покрай мене и нещо ме благословеше.На мен толкова ми трябва залепих се за газаму направо си праих гавра без да реже само на 5-та си карах и като го минах пуснах го да се изравним и само му помахах за сбогом да не святка друг път с тва скупено магаре....vs Golf 4 TDI колко коня е тва нещо малък самолет никой неможа да го мине едни 150-ки бензинки се мъчиха няма минаване и аз тъпака се пуснах с него напрай ма крив въобще не го видях мина ме като куршум ....vs golf 3 2.0Gti 115 .Много беше отворен дрислюто черупка ми била Мареата как съм щял да го мина повече коне бил от мене дизел съм бил старта ми бил слаб незнам си кво професорче.Пуснах му песента плащай си баса за 10лв гориво като си толкова отворен говньо ...Calibra 2.0 150 коня.Мина ме като спрял мислих че е 115 коня викам ся ше го изкривя От каде да знам че е 150 другият път ще питам :D Ай стига съм се хвалил и съм ве забавлявал Разправяйте и вие малко изторийки ама не си ги сачинявайте сами от живота да са.На мен са ми интересни гонкаджииските истории

                          Коментар


                            #28
                            Re: .

                            grishav написа:
                            LuckyMan написа:
                            Mitko написа:
                            Selqatin написа:
                            Mitko написа:
                            viperecords написа:
                            Аз последно с моето браво 1.6 / 103 к.с наказах на гонките една Темпра 136 к.с на тоя пич му стана тъпо и си тръгна
                            Няма такава Темпра. Двигателя ли е сменен или е с тунинг?
                            Айде са
                            В Темпра стандартно не се слага 16V мотор (освен в Бразилия). Най-големия мотор на Темпра е 2.0 8V със 113 конски сили.
                            Мите не съм съгласен с теб комшията от стария ми квартал ми е разправял че е имал Темпра Абарт към 100 и много коне.Нещо ми се върти 130 май Сори за офчето ма колегата Selqatin да не кара едно зелено Пунто и го паркира пред блок 2 в Гевгели :D
                            Мотора и е сменян на темпрата :D Най-вероятно от Ритмо 130ТC :D
                            абре хора.. аз ли съм в грешка? на темприте не слагат ли и двигатели от седичи... 136 - 150к.с.?
                            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                            Коментар


                              #29
                              е аз от скоро правя такива неща ама за сега 2 аудита 80 1-то 1.8 другото б4 2.0 - 90 коня то няма и сми да се говори назад назад ето и 2 клипчета сори че са от там ама само там се сетих ги кача в бол не можа а на дата пари не давам http://rapidshare.de/files/16913469/...o_01_.avi.html
                              Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                              Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                              Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                              Коментар


                                #30
                                тва B4 е гола вода 2.0i 115 нема братче само влезна бравото в 5000 и още на първа! (1.6-16v)

                                Коментар

                                Working...
                                X