Ама вие май си вярвате сериозно в тия измислици-премислици с разни ми ти вариатори и т.н.
Точно,ама върви ги убеждавай че кубатурата сега има значение.То ся идва ред да изкарат някой матор 1.4 12 срещу 2.0 16 Турбо и да въри повече
1,2 16в върви доста повече от 1,4 12в защо и тук да няма някаква подобна "аномалия"за 1,8 и 2,0 несъм карал и незнам кое е по бързо но ако съдя по повечето мнения 1,8литровия
какви глупости говорите бре колеги.ако 1.8 вървеше повече от 2.0 то нямаше да го правят този мотор.вероятно щеше да е 2.2.аз карам браво 1.6 и не мисля че мога да победа 1.8.това май само гришата го е правил с ноговото 1.6. ама неговото не е сток. а купетата ако са стокови 2000 ще обере овациите.това е мое мнение и си остава така
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Ама вие май си вярвате сериозно в тия измислици-премислици с разни ми ти вариатори и т.н.
Точно,ама върви ги убеждавай че кубатурата сега има значение.То ся идва ред да изкарат някой матор 1.4 12 срещу 2.0 16 Турбо и да въри повече
ако съм разбрал правилно става дума за 2.0 атмосферка с-у 1.8. карах 1.8 и знам за какво говоря. пусках се с А6 2.5тди с чип на 180кс. както с едни правени голфчета, че и опели. друго си е да тръгне от начало вместо да чакаш 3000об.
И кой го доказа това???Аз бих казал, че е обратното.......
Аз.
Еми дай подробно инфо за колите? Как протече гонката? И след това може да се пуснем и аз ще ти докажа друго п.с.Един уважаван от мен рацер Бате БОБО от Алфа форума казва "А ти кой си..... и с коя кола беше....?"
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
ако съм разбрал правилно става дума за 2.0 атмосферка с-у 1.8. карах 1.8 и знам за какво говоря. пусках се с А6 2.5тди с чип на 180кс. както с едни правени голфчета, че и опели. друго си е да тръгне от начало вместо да чакаш 3000об.
Да не задълбавам,ама я ми кажи ти като си решил да си покараш,пускаш съединителя от празни ход 900-1000 оборота без да подаваш газ и така ли тръгваш Тоз вариятор на тез "дизели" ви върши работа само като си карате спокойно из града или извън него,но когато стане въпрос за даване на газ(отново подчертавам, че не става въпрос само и единстевно за драг,бахти омразната дисциплина ) не ви върши никаква работа понеже сте далеч от тези обороти в които ще ви дава предимство.А нали се сещате че едно Седичи(2.0 16V) от старта влиза на 7000 и не пада оттам нататък под 3500-4000,на фона на това какво ще вземе тоя 1.8 при положение че 2.0 си е почти в пика на кривите постоянно Тука се изказват хора в полза на 1.8 които никога не са "карали" 2.0 и не му знаят предимствата,а само са чували от тоз и оня кой мотор бил по-добър,но те нямат собствено мнение защото никога не са го карали тоя мотор Аз пък ще ви кажа че 1.8 16 с вариатора си е пълна боза,карал съм такъв но не на Купе,а също съм имал две Типо-та Седичи,а сега имам Дедра 2.0 16(ежедневката за возене) с малко жокери по мотора и съм готов да докажа на всеки че 1.8 ще бъде константо отзад ко ще да има вариатори и на всичките си валове
няма как едно купе 18 да вари пове4е от 2000 аз си го доказах на мене си незнам вие какви сте карали и как варвят за това не споря на колегата изклу4ва на 6700 моито на 7100 моито на 4въра прави 200 неговото 190 и много други разлики има но вие си спорете как един по малък двигател вари пове4е от по големиябез да се сърдите
ААА забравих да ви кажа за вариатора зву4и като дизел на 1800 да зву4и както трябва тря се изръшиш 399 лева пък тогава мойе и да вари пове4е :D и моля без лоши 4уства
Аз съм с 1800 дай ми го този гоуф да го отръскам Незнам ама 1.8 на купе има голяма разлика от другите 1.8 даже на феста се оказа че другите 1.8 са различни от моя говоря за купетата . а този спор е малко скучен .пак почнахме да си мерим п........е винаги има някой с по голяма
ако съм разбрал правилно става дума за 2.0 атмосферка с-у 1.8. карах 1.8 и знам за какво говоря. пусках се с А6 2.5тди с чип на 180кс. както с едни правени голфчета, че и опели. друго си е да тръгне от начало вместо да чакаш 3000об.
Да не задълбавам,ама я ми кажи ти като си решил да си покараш,пускаш съединителя от празни ход 900-1000 оборота без да подаваш газ и така ли тръгваш Тоз вариятор на тез "дизели" ви върши работа само като си карате спокойно из града или извън него,но когато стане въпрос за даване на газ(отново подчертавам, че не става въпрос само и единстевно за драг,бахти омразната дисциплина ) не ви върши никаква работа понеже сте далеч от тези обороти в които ще ви дава предимство.А нали се сещате че едно Седичи(2.0 16V) от старта влиза на 7000 и не пада оттам нататък под 3500-4000,на фона на това какво ще вземе тоя 1.8 при положение че 2.0 си е почти в пика на кривите постоянно Тука се изказват хора в полза на 1.8 които никога не са "карали" 2.0 и не му знаят предимствата,а само са чували от тоз и оня кой мотор бил по-добър,но те нямат собствено мнение защото никога не са го карали тоя мотор Аз пък ще ви кажа че 1.8 16 с вариатора си е пълна боза,карал съм такъв но не на Купе,а също съм имал две Типо-та Седичи,а сега имам Дедра 2.0 16(ежедневката за возене) с малко жокери по мотора и съм готов да докажа на всеки че 1.8 ще бъде константо отзад ко ще да има вариатори и на всичките си валове
вярвай имам си понятие. 93-96 карах седичи. преди това уно мк1 1.3т което скоро сдаде багажа. 1.8 и след ремонт си е песен с нов вариятор. развърта се перфектно. за колегата бих казал изключва на 7300 и също прави 200 без проблем и то на 16-ки.бих показал как върви ама колата мина през таван. като всекидневка се намира и една капа 5-так. при 1.8 ако стартираш на 3-4-5000 просто стоиш на едно място. лично синчето се убеди на междене как на 3-та се въртят гуми и няма вкарване в пътя. точно на пътя/не драг/ по-доброто пълнене си казва думата. еластичноста на мотора е по-добра и скоростите стават по-дълги което при другия мотор го няма а на нормален път си е голямо предимство особенно в завои кадето бягаш от превключване.
Пробвал съм 1.8 16V като си купих колата и бяхме един до друг ... питайте blagun как НЕ вървеше тогава, след стягането й и набиването на известна сума пари сега е съвсем различно състояние и съм на 100%, че ще съм отпред, поне при гонка със същото купе !!!
blagun написа:
Еми дай подробно инфо за колите? Как протече гонката? И след това може да се пуснем и аз ще ти докажа друго п.с.Един уважаван от мен рацер Бате БОБО от Алфа форума казва "А ти кой си..... и с коя кола беше....?"
ПП.Какво става фиатаджия, никакъв не се обаждаш ... всеки ден почти съм около вас и ти всеки ден си на бачкане на 3мин. от нас, дай да пиеме по едно кафе
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар