ако съм разбрал правилно става дума за 2.0 атмосферка с-у 1.8. карах 1.8 и знам за какво говоря. пусках се с А6 2.5тди с чип на 180кс. както с едни правени голфчета, че и опели. друго си е да тръгне от начало вместо да чакаш 3000об.
Да не задълбавам,ама я ми кажи ти като си решил да си покараш,пускаш съединителя от празни ход 900-1000 оборота без да подаваш газ и така ли тръгваш Тоз вариятор на тез "дизели" ви върши работа само като си карате спокойно из града или извън него,но когато стане въпрос за даване на газ(отново подчертавам, че не става въпрос само и единстевно за драг,бахти омразната дисциплина ) не ви върши никаква работа понеже сте далеч от тези обороти в които ще ви дава предимство.А нали се сещате че едно Седичи(2.0 16V) от старта влиза на 7000 и не пада оттам нататък под 3500-4000,на фона на това какво ще вземе тоя 1.8 при положение че 2.0 си е почти в пика на кривите постоянно Тука се изказват хора в полза на 1.8 които никога не са "карали" 2.0 и не му знаят предимствата,а само са чували от тоз и оня кой мотор бил по-добър,но те нямат собствено мнение защото никога не са го карали тоя мотор Аз пък ще ви кажа че 1.8 16 с вариатора си е пълна боза,карал съм такъв но не на Купе,а също съм имал две Типо-та Седичи,а сега имам Дедра 2.0 16(ежедневката за возене) с малко жокери по мотора и съм готов да докажа на всеки че 1.8 ще бъде константо отзад ко ще да има вариатори и на всичките си валове
Иванко го каза, няма смисал да повтарям....... За мен той и Ици са критерии, по които мога да съдя за потенциала на този мотор - 2.0 16В - участник в рали шампионата
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Пробвал съм 1.8 16V като си купих колата и бяхме един до друг ... питайте blagun как НЕ вървеше тогава, след стягането й и набиването на известна сума пари сега е съвсем различно състояние и съм на 100%, че ще съм отпред, поне при гонка със същото купе !!!
blagun написа:
Еми дай подробно инфо за колите? Как протече гонката? И след това може да се пуснем и аз ще ти докажа друго п.с.Един уважаван от мен рацер Бате БОБО от Алфа форума казва "А ти кой си..... и с коя кола беше....?"
ПП.Какво става фиатаджия, никакъв не се обаждаш ... всеки ден почти съм около вас и ти всеки ден си на бачкане на 3мин. от нас, дай да пиеме по едно кафе
п.с. не работя вече там
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Ако 2.0 16в е по-добририя мотор,нямаше да се спира производството му в края на 96-та.А 1.8 16в на купето излиза от 97-ма.
Трябва ли да обяснявам защо дадена фирма си подменя гамата мотори Не е това причината която изтъкваш,но нищо на нас феновете на двойката не ни пречи да си мислите Вие че 1.8 е по-добър
Аз карам 1,8 вариатор и аз давам победа за 2,0. Има неща на този свят които не можеш да промениш и това е обема... където 1,8 спира там тръгва 2,0-та. Двигателя се заменя главно заради екологичните норми и т.н., който е искал да си купи бИгачка си има 2,01 6в турбо и 2,0 20в турбо.
Колега искам да те питам само замервал ли си купе 2.0 16в с купе 1.8 16?Аз съм замервал доста пъти и винаги победата е за 1.8
Аз пък не съм съгласен с теб! Имам и доказателства, клипове които сега ще потърся и ще пусна тук. НЕ мисля че може 1,8 да дръпне 2.0 ЪПсурт Има само един фактор от който може да зависи - шофьора!Мисля че и ти беше свидетел :D
Те хората са ги замерили и е очевидно че 2.0 16В бие при тази разлика от 0 до 100км./ч. 0.8 секунди 20метра преднина за 2.0 16В Няма как да компенсира това изоставане в оставащите метри до 400м. http://www.carexpert.ru/compare.php?...5B%5D=fiatc20&
Те хората са ги замерили и е очевидно че 2.0 16В бие при тази разлика от 0 до 100км./ч. 0.8 секунди 20метра преднина за 2.0 16В Няма как да компенсира това изоставане в оставащите метри до 400м. http://www.carexpert.ru/compare.php?...5B%5D=fiatc20&
Колега,това е 2.0 20V дето си го дал за пример ,а не 2.0 16V
Те хората са ги замерили и е очевидно че 2.0 16В бие при тази разлика от 0 до 100км./ч. 0.8 секунди 20метра преднина за 2.0 16В Няма как да компенсира това изоставане в оставащите метри до 400м. http://www.carexpert.ru/compare.php?...5B%5D=fiatc20&
Колега,това е 2.0 20V дето си го дал за пример ,а не 2.0 16V
Вярно гледах само ускорението и несъм погледнал по-надолу за двигателите че това е 5 цилиндъра
XA xa xA колегата Нико е прав, че 1.8 бие 2.0 от купета. Лично аз съм с 1.8 и съм била 3-4 пъти 2-ка 16в.Мога да го докажа. Който иска да заповяда да замерим.
За тогава съм съгласен но много добре знаеш че колата тогава имаше проблем
Можем пак да ги замерим
А, Вальо, като замери тогава с мен много добре знаеше, че ръчната ми е задържала, защото като ми се е откачило гърнето е лежало в/у жилото на ръчната спирачка. Ако искаш пак да замерваме си махни чипа и няма никви ядове да ги сложим пак, за да лепна шамарче и на 4-тата двойка, с която ще се дръпна. Иначе нищо лично. Знаеш, че съм дърпал 2-ка 16в., могат да го докажат нашите общи приятели Иван, Дони, Божо и другите.
Коментар