Ма и ти направи баси сравнението, битурбо с атмосферка и 9 години разлика във възрастта. Чудо! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Regata 1.5, 75 k.c. vs. BMW 3 - 2.0 diesel
Collapse
X
-
pplk написа:Ма и ти направи баси сравнението, битурбо с атмосферка и 9 години разлика във възрастта. Чудо! :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз претенции за двигатели нямам, за разлика от теб. То ясно, че от БМВ по-добро няма, ама примера ти беше от куц, по-куц.Направи сравнение на 8С мотора с подобен на БМВ от преди десетина години и разговора приключва. Кво толкова?Отделно колегата се надява, че все повече подобни двигатели ще се внедряват в серийни алфи и последния ти довод увисва. Сефте!П.П. За да не останеш с грешно впечатление, споделял съм мнението си за БМВ 3 във форума. Ако не помниш, мога да ти напомня. :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:...Отделно колегата се надява, че все повече подобни двигатели ще се внедряват в серийни алфи и последния ти довод увисва. Сефте!...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:А иначе се пропуска факта, че официалната скорост на М5-цата от същата година, без електронния ограничител на скоростта е 330км/ч. Гадно, а?BO написа:8Ц двигател (не тунингован, а предлагащ се в оригинална модификация)М5 двигател (не тунингован, а предлагащ се в оригинална модификация)
Коментар
-
BO написа:pplk написа:...Отделно колегата се надява, че все повече подобни двигатели ще се внедряват в серийни алфи и последния ти довод увисва. Сефте!...207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
nikolce написа:И Алфата няма нищо, двигателя си е от Мазерати Куатропорте, ама то целият концерн е такъв, че каквото и да сложат, все тая, от едно място идва. Можеше и някакъв брутален двигател да сложат в Алфата, ама казах в предишното си мнение защо не го правят.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:pplk написа:Ма и ти направи баси сравнението, битурбо с атмосферка и 9 години разлика във възрастта. Чудо! :DFIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
По принцип много мразя да пиша в подобни теми и да се изявявам като някакъв капацитет или познавач.Далече съм и от двете прозвища,но от малкото история която знам за любимата марка- така,до колкото знам- моделите на Алфа(още от зората на автомобилостроенето) са се раждали малко по различно от моделите на която и да била марка.Имам в предвид-молив,скица,дизайнерски отдел,технически отдел,тестови продукт,готово изделие за потребителя...да но при Алфа крайният продукт не е бил за обикновения потребител,а се е появявал първо по пистите,ралитата.И чак след това технологията се повтаря дотам,че да може този продукт да стигне до обикновения клиент-демек преправят чистокръвен,расов спортен(често пъти победител) автомобил в шосейна кола.При болшинството производители практиката и до днес е обратна...Така спора е за двигатели излязли от спортните подразделения на марките BMW и Alfa Romeo,което ще рече M Power и Autodelta.Ами аджеба именно Autodelta 60-те години на миналия век изкарват 1300 кубиков атмосверен двигател с мощност 180 к.с - по това време в BMW още осъвършенстват технологията да превърнат Панзера и Пантерата в автомобили и да ги качат на пътя(неуспешно и до днес)...Ами за 2-литровата атмосверка (V8!!!)от 67-ма монтирана в Alfa Romeo 33 Stradale със своите 230 коня,ускоряваща до 100кмч за 5,5 сек...BMW какво направиха тогава? Именно онзи бивш тестови пилот на Алфа - Енцо Ферари е казал - "Аеродинамиката е за хора,които на могат да правят двигатели" P.S. :Не ме разбирайте погрешно - първите ми букви на този свят за били B M W,но после прогледнах ...Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
-
wiliams написа:Ами аджеба именно Autodelta 60-те години на миналия век изкарват 1300 кубиков атмосверен двигател с мощност 180 к.с - по това време в BMW още осъвършенстват технологията да превърнат Панзера и Пантерата в автомобили и да ги качат на пътя(неуспешно и до днес)...Ами за 2-литровата атмосверка (V8!!!)от 67-ма монтирана в Alfa Romeo 33 Stradale със своите 230 коня,ускоряваща до 100кмч за 5,5 сек...BMW какво направиха тогава?
Коментар
-
pplk написа:BO написа:pplk написа:...Отделно колегата се надява, че все повече подобни двигатели ще се внедряват в серийни алфи и последния ти довод увисва. Сефте!...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Разбирам те правилно Bimero , те BMW и двигатели за самолети са правели та какво остава за коли.Всичките авери са BMW-сти,само аз съм италянче и никога не са ми пречели явните саркастични подмятания към моята "жабарска малолитражка" , но все пак ми е много чудно как олекотена E30-ска с 2.8 под капака,припада от 130-140 коня "френска малолитражка" примерно,или E46 320d помпа-дюза кантари моето пунто 1.2 16V... Казвам го в смисъл,че по времето на E30(който много харесвам като коли) и E46 това им е най-малкия модел в гамата на BMW,до като Фиат и Алфа имат Уно Турбо или една 33-ка да вземем дори,все коли който са достатъчно пъргави и с 1.3 под капака. BMW просто си правят премиум коли във всеки клас,за каране за густо и това си и е политиката на марката.Германци са все пак за бога... Няма смисал да говорим за двигатели и концепций като цяло за 2 марки автомобили който трудно намират допирна точка по между си . Всичко е въпрос на вкус. Мен си ме кефят (цитирам от BMW - клуба) италянските кочини,смятам,че тези коли имат страхотен дух и удоволствие от каране,пак ще имам Алфа живот и здраве и не смятам да изневеря на марката...Поздрави!Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
-
wiliams написа:Разбирам те правилно Bimero , те BMW и двигатели за самолети са правели та какво остава за коли.Всичките авери са BMW-сти,само аз съм италянче и никога не са ми пречели явните саркастични подмятания към моята "жабарска малолитражка" , но все пак ми е много чудно как олекотена E30-ска с 2.8 под капака,припада от 130-140 коня "френска малолитражка" примерно,или E46 320d помпа-дюза кантари моето пунто 1.2 16V... Казвам го в смисъл,че по времето на E30(който много харесвам като коли) и E46 това им е най-малкия модел в гамата на BMW,до като Фиат и Алфа имат Уно Турбо или една 33-ка да вземем дори,все коли който са достатъчно пъргави и с 1.3 под капака. BMW просто си правят премиум коли във всеки клас,за каране за густо и това си и е политиката на марката.Германци са все пак за бога... Няма смисал да говорим за двигатели и концепций като цяло за 2 марки автомобили който трудно намират допирна точка по между си . Всичко е въпрос на вкус. Мен си ме кефят (цитирам от BMW - клуба) италянските кочини,смятам,че тези коли имат страхотен дух и удоволствие от каране,пак ще имам Алфа живот и здраве и не смятам да изневеря на марката...Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар