Ама вие с мАторя ли... Не се пробвайте бе хора!Honda CBR 600 не е вчерашен мотор ми се струва ,един приятел има такъв и ако не се лъжа е 90 кончета!На тези килограми ще му гледате задницата ,ако въобще го видите!Ако се пуснете само с колите вече става интересно!Сега ще се почнат едни приказки за въртящи моменти на дизелите ,и че е на баир и тям подобни!Аз само ще кажа ,че зависи от много неща и ще викам за Купето!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Грешката е моя, трябваше да поясня че не се пуснахме от 0 км, бяхме в движение и тъй като до смърт мразя вече тия голфове а и той караше супер непредпазливо и надминаваше всеки по най-неправилния начин...е не може да устоиш. Шофьорите се познаваха и караха заедно и изпреварваха заедно.Значи имаме права и после байр около 600-700 метра дълъг и гоуфа и цбрката ме надминаха още преди правата и надминаха голф ТДИ 110кс и енда авенсис Д4Д и докато получа видимост те бяха влезли в баира. На правата голфа ТДИ 110кс и авенсиса Д4Д никаква съпротива към 130 ги резнах. но споменатия голф 116кс и мотора бяха към средата на баира вече и..... нямаше какво да ме спре ...педала до метала на 4та и към 165-170 започнах да изпреварвам мотора .... горкия се чудеше кво става а голфа беше пред него ноооо баира почна да свършва и едно пежо ни позасече .... гоуфаджията пак го изпревари без видимост към края вече ноооо аз намалих ... несмеях. при по-дълъг баир бих ги отнесъл, останах много изненадан за възможностите на моя мотор.аааа ТДИ има момент но след 150-160 ги няма аа и мотора дърпа на ужас на старт ма в баир със тая скорост (разграфен е до 220)..умира вече. Много се изкефих,,,усетих силата и превъзходството....ПП: не се правя на състезател често
Грешката е моя, трябваше да поясня че не се пуснахме от 0 км, бяхме в движение и тъй като до смърт мразя вече тия голфове а и той караше супер непредпазливо и надминаваше всеки по най-неправилния начин...е не може да устоиш. Шофьорите се познаваха и караха заедно и изпреварваха заедно.Значи имаме права и после байр около 600-700 метра дълъг и гоуфа и цбрката ме надминаха още преди правата и надминаха голф ТДИ 110кс и енда авенсис Д4Д и докато получа видимост те бяха влезли в баира. На правата голфа ТДИ 110кс и авенсиса Д4Д никаква съпротива към 130 ги резнах. но споменатия голф 116кс и мотора бяха към средата на баира вече и..... нямаше какво да ме спре ...педала до метала на 4та и към 165-170 започнах да изпреварвам мотора .... горкия се чудеше кво става а голфа беше пред него ноооо баира почна да свършва и едно пежо ни позасече .... гоуфаджията пак го изпревари без видимост към края вече ноооо аз намалих ... несмеях. при по-дълъг баир бих ги отнесъл, останах много изненадан за възможностите на моя мотор.аааа ТДИ има момент но след 150-160 ги няма аа и мотора дърпа на ужас на старт ма в баир със тая скорост (разграфен е до 220)..умира вече. Много се изкефих,,,усетих силата и превъзходството....ПП: не се правя на състезател често
От глупостите които си написал се вижда че си голям мечтател,тъй като карам мотори от 6 години нека те запозная с нещо,въпросния цбр 600 ако е ф2 модела 92 година е 100 коня,разграфен е до 280 и вдига 250 по километраж,а въпросните 165-170 с които си го изрязал ги вдига на 3 та скорост докато ти не си вдигнал и 100 с купето си,и точно по баира нямаш никакъв шанс срещу 600 мотор на доускорение,това че той не е дал газ не значи че толкова са възможностите на мотора.Това ми напомня вчерашен случай,карам си мотора който е дърт цбр ама е 1000 кубика и си карам леко с 130-40 защото съм със жената отзад,пред мен някакви камиони ама забранено изпреварването,обаче отзад един състезател като теб с бмв 94-5та 320 или 325 не знам но звука му беше на шестак се набира отзад и изпреварва мен и камионите,след което решавам да не му давам поводи да пише като тебе по форумите ,и го изпреварвам със 150-60 ,оня обаче си мисли че е по бърз от мене и настъпва ,аз си държа 160-70 и го оставям да ме изпревари със злобен поглед,и сигурно си е мислил е колко е велико беемвето ми,ама ако не беше жената да ме сръга в ребрата мислех да му покажа какво може и мотора но уви не бях сам.
виж пич, доколкото си спомням и доколкото съм виждал такъв мотор мисля че беше до 220, най-вероятно не съм запознат с моторите и човека не е изкал да мота газта, или пък не е било ЦБР а някакво 400см3, но на такова ми заприлича. мотор никога не съм карал и не мога да споря....просто излагам какво ми се случи. Е пък кефа беше ужасен... :D
виж пич, доколкото си спомням и доколкото съм виждал такъв мотор мисля че беше до 220, най-вероятно не съм запознат с моторите и човека не е изкал да мота газта, или пък не е било ЦБР а някакво 400см3, но на такова ми заприлича. мотор никога не съм карал и не мога да споря....просто излагам какво ми се случи. Е пък кефа беше ужасен... :D
понеже преди карах вектра 90кс и тва ми се струва самолет. а по начина по който ме гледаше моториста и как пищеше мотора си направих сметка че тоя не може повече, най-вероятно е бил 400см някакъв....
понеже преди карах вектра 90кс и тва ми се струва самолет. а по начина по който ме гледаше моториста и как пищеше мотора си направих сметка че тоя не може повече, най-вероятно е бил 400см някакъв....
Ако е бил 400 да,на към 160-70 издъхва,инак 600 ките държат поне докъм 210-220 даже и дъртите.Инак за от 0-200 и купе турбо 2,0,20 в няма шанс със 600 кубиков.
Малко извън темата,но не можете да сравнявате мотор 600 кубика,100 коня и 250 кила,с кола 2000 кубика,220 коня и 1200 да не кажа 1300 кила.Малко е "много малка" разликата в килограмите независимо че е два пъти по мощна колата.Вариянта за сравняване с мотор с точно такива параметри,съответното Купе-то трябва да е около 300-340 коня за да има шанс.Тука сме го доказали в Русе - Форд Ескорт РС Косуърт с мощност 570 коня и 740 нютона мерени на дино шамари всичките маторджии без един който е с жокер,а именно с турбо Колега мотора който си задминал може и да е 250 кубика.Приятел имаше такава Хонда,вървеше си много добре но до там 160-170км/ч.Само внимайвайте като правите такива гонки да няма движение защото много бързо стават белите
Е...нееее не, не ги сравняваме просто колегата ми излага факти. аз тъй като ама нищо не разбирам от мотори и не се интересувам, допускам че е така!!! А по отношение на това дето каза за форда, дочух от приятел че в габрово се мота една сиера вкарана така, каза над 300 коня - cosworth , не регистрирана и оня я използва само за дръпки. та тоа звер вика оня прави смешно ЦБРките из града...все 1.А в моя случай най-вероятно ще е бил 400см някой щото ти викаш умира към 170 250см3 но ние говорим за байр и тп доста дълъг и не чак толкова полегат едва ли 250см ще има душа.
Малко извън темата,но не можете да сравнявате мотор 600 кубика,100 коня и 250 кила,с кола 2000 кубика,220 коня и 1200 да не кажа 1300 кила.Малко е "много малка" разликата в килограмите независимо че е два пъти по мощна колата.Вариянта за сравняване с мотор с точно такива параметри,съответното Купе-то трябва да е около 300-340 коня за да има шанс.Тука сме го доказали в Русе - Форд Ескорт РС Косуърт с мощност 570 коня и 740 нютона мерени на дино шамари всичките маторджии без един който е с жокер,а именно с турбо
Ако моториста може да тръгне добре от 0-100 поне ще дръпне на форда предполагам за 400 м. не знам вече там моторите са около 10 сек.
Ако моториста може да тръгне добре от 0-100 поне ще дръпне на форда предполагам за 400 м не знам вече там моторите са около 10 сек.
Повярвай в голяма грешка си Този Косуърт има такъв старт че няма мотор който да може да стартира с него.Моторите имат малък шанс само при летящ старт(но не и над 220км/ч),за старт от място просто гледа задника на Косито как заминава.Това ти го казвам защото съм го виждал,а съм се возил и не един път на Косито.Все пак собственика си има закачка с маторджиите у градо та редовно се пробват,но живот и здраве догодина ще го видите на трасето,ще кара в Х4 ко не мине котка път П.П.Форда дава ако не се лъжа 10.9 на 400м
Ако моториста може да тръгне добре от 0-100 поне ще дръпне на форда предполагам за 400 м не знам вече там моторите са около 10 сек.
Повярвай в голяма грешка си Този Косуърт има такъв старт че няма мотор който да може да стартира с него.Моторите имат малък шанс само при летящ старт(но не и над 220км/ч),за старт от място просто гледа задника на Косито как заминава.Това ти го казвам защото съм го виждал,а съм се возил и не един път на Косито.Все пак собственика си има закачка с маторджиите у градо та редовно се пробват,но живот и здраве догодина ще го видите на трасето,ще кара в Х4 ко не мине котка път П.П.Форда дава ако не се лъжа 10.9 на 400м
Не знам как върви форда но при добър старт Suzuki gsxr 1000 k-5 прави между 9,5 и 10 сек и скорост над 220 за 400 метра,и 0-100 му е 2,5 сек, доколкото знам формула 1 е 0-100 за 2 сек та едва ли и форда да е толкова а от мотор до мотор има доста разлика,въпросния gsxr,от личен опит точно с 220 на четвърта като влезне в обороти и все едно ти набиват шут и до 290-300 ги прави за нула време,и едва ли по бавно от кола ,макар че и форда е сериозни коне,въпроса е че с мотора малко или много няма как да тръгнеш много бързо освен ако не си майстор.
Коментар