Разказвам историята най-вече с цел ако човека с Алфата случайно е регистриран в форума да драсне някои ред Тааа работя на Драгичево и се връщах посока Радомир.Бях с колата на брат ми, въпросното Саксо VTS 1.6 16V 118 к.сКакто си карах в огледалото забелязах посред бял ден някаква Алфа напускала всички светлини и с ляв мигач гази всичко наред Патя е чисто нов и доста прав и широк и си рекох да се заяда.Карах с 120 някъде върнах 3та но алфата ме отмина. После я настигнах и с 180 я минах.На излизане от Перник вече има голяма права и там настъпихме колкото може, каах с почти 200 и алфата ме отмина с лекота.До Радомир по баирите Алфата продължаваше да ми дърпа. На правата преди Радомир ( за тези които не знаят около 2 километра е )за пореден път алфата ми дръпна, аз подминах 200 а алфата продължаваше да ми бяга.Единственото което гледах е надписа JTD..С въпросното Саксо съм се пускал с Алфа 156 2.4 JTD 134 и бих доста. 156 1.8 ТS 144 к.с пак пада до 160-170 но това JTD направо ми .....Светках му титках му на човека да спре да го питам какво има под капака, ама явно не ме видя, че беше доста напред П.С бях на газ през цялото време (газов инжекцион)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Саксо 1.6 VTS VS Алфа 156 JTD
Collapse
X
-
Във връзка с темата, бих споделил едно свое впечатление. Преди около 2 седмици едно приятелче си купи Хонда Сивик 1.6 124 коня V-Tech и се наложи да карам тази колица от София до Русе. Направи ми впечатление следното: при ниски предавки и високи обороти, Хонда-та е доста по-пъргава от моята. Предполагам че на драг (нещо, което никога не правя умишлено ) ще ме отнесе като куцо пиле домат. Обаче като се качихме на магистралата, установих, че моята кола си е доста по-читава на високи скорости и на дълъг пробег. Хондата умира на 5-та на 140-145 км/ч. Трябва да върнеш на четвърта, да набереш над 4500 оборота за да сработи V-Tech и да я съживиш. Не казвам нищо лошо за колицата, но дизелите според мен са доста по-живи на високи скорости и дълъг пробег заради ниските обороти и въртящия момент. А бензиновите трябва да се държат във високи обороти постоянно.Колегата който се чуди на Алфата - мисля, че дори да не е 175 коня, а 2.4 150, пак дори няма да се доближи до нея. Че даже и най-слабите от 136 коня хич няма да му е лесна на тези високи скорости. А 2.4 175 коня ще го отнесе дори и на драг.Да не говорим, че Саксото е много лека колица - как я е карал с 200 неправо не знам. Не съм карал Саксо, но няма как да не е нестабилна при такива скорости. Сигурно е тръпка с нея де :DShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар