Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Toyota Auris vs Lancia Kappa

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Toyota Auris vs Lancia Kappa

    Снощи на връщане от центъра задминах една капа и човека нещо му прищрака (както става и при мен като ме задмине някой докато карам бързо), та тръгна след мен, 2-3 пъти се разминаваме, но едната кола определено имаше надмощие Накрая спрях да натискам, защото влязохме комплекса и стана прекалено опасно ... Но той продължи да натиска и едвам взе един завой, но това са подробности После го настигнах, задминах, пуснах аварийните, човека спря до мен, запознахме се и си поговорихме Един добър край на едно добро начало Та Ви питаме, кой според вас е имал надмощие в случая ?Lancia Kappa 2.0 20V - всички познаваме тоя мотор Toyota Auris 2.0 D-4D - 126 к.с. 300нм

    #2
    Дизела къса.
    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

    Коментар


      #3
      Баба Пена от Долна Връбница
      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
      I am in love with my cars

      Коментар


        #4
        Replay написа:
        Баба Пена от Долна Връбница
        това на Български Lancia Kappa ли значи ? :D

        Коментар


          #5
          kiler_4o написа:
          Replay написа:
          Баба Пена от Долна Връбница
          това на Български Lancia Kappa ли значи ? :D
          И аз същото се опитах да напиша , ама нещо се оплетох с бутоните
          Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
          I am in love with my cars

          Коментар


            #6
            Мисля,че си го схрускал с Капата.Един глас за тебе.

            Коментар


              #7
              Tzarevo написа:
              Мисля,че си го схрускал с Капата.Един глас за тебе.
              И още един.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                Че съм го схрускал сте прави, но Lancia Kappa никога не съм карал :DНа всяко негово натискане - отдалечава се на 2-3 коли разстояние и в момента, в който натисна газта до край просто го настигам без да се замисля... особено като включих пета (на 4та на 4000 оборота вървеше по-малко, от колкото на пета на 2000 и не знам колко , което е логично за турбодизел де ) ... Просто капата на всяко мое натискане изоставаше сериозно ... ама въртящият момент си казва думата

                Коментар


                  #9
                  kiler_4o написа:
                  Че съм го схрускал сте прави, но Lancia Kappa никога не съм карал :DНа всяко негово натискане - отдалечава се на 2-3 коли разстояние и в момента, в който натисна газта до край просто го настигам без да се замисля... особено като включих пета (на 4та на 4000 оборота вървеше по-малко, от колкото на пета на 2000 и не знам колко , което е логично за турбодизел де ) ... Просто капата на всяко мое натискане изоставаше сериозно ... ама въртящият момент си казва думата
                  Ако е била читава Капата просто нямаш никакъв шанс. Особено ако е с по-новия двигател (ВИС-а). Нищо, че е с 300 килограма по-тежък Явно капандурата не е била в кондиция.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    kiler_4o написа:
                    Че съм го схрускал сте прави, но Lancia Kappa никога не съм карал :DНа всяко негово натискане - отдалечава се на 2-3 коли разстояние и в момента, в който натисна газта до край просто го настигам без да се замисля... особено като включих пета (на 4та на 4000 оборота вървеше по-малко, от колкото на пета на 2000 и не знам колко , което е логично за турбодизел де ) ... Просто капата на всяко мое натискане изоставаше сериозно ... ама въртящият момент си казва думата
                    Ако е била читава Капата просто нямаш никакъв шанс. Особено ако е с по-новия двигател (ВИС-а). Нищо, че е с 300 килограма по-тежък Явно капандурата не е била в кондиция.
                    бе до някъде имаш съвсем малко право, но не подценявай тойотата... с тоя въртящ момент .......все пак модел 2007 год. е, най-малкото ... и е само 1300 кг а 300 нм са си 300 нм... капата не вярвам да има толкова много

                    Коментар


                      #11
                      kiler_4o написа:
                      бе до някъде имаш съвсем малко право, но не подценявай тойотата... с тоя въртящ момент .......все пак модел 2007 год. е, най-малкото ... и е само 1300 кг а 300 нм са си 300 нм... капата не вярвам да има толкова много
                      Въртящият момент на мотора хич и не го гледай, без да го съпоставиш с оборотите.То затова си има графика на мощността. Най-реална е съпоставката на въртящия момент който се получава на колелата - там е истината.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #12
                        ici написа:
                        kiler_4o написа:
                        бе до някъде имаш съвсем малко право, но не подценявай тойотата... с тоя въртящ момент .......все пак модел 2007 год. е, най-малкото ... и е само 1300 кг а 300 нм са си 300 нм... капата не вярвам да има толкова много
                        Въртящият момент на мотора хич и не го гледай, без да го съпоставиш с оборотите.То затова си има графика на мощността. Най-реална е съпоставката на въртящия момент който се получава на колелата - там е истината.
                        еми не знам какъв е, но думите на момчето бяха "Аз като натисна, отлепям се замалко, но ти като натиснеш веднага се телепортираш до мен" или нещо от сорта...

                        Коментар


                          #13
                          Ами радвай се,че колата е с толкова запазени живи кончета ,защото каквато и да е кривата там на инженерите няма ли ги конете лошо става;или просто ставаш за смях ако се напънеш.

                          Коментар


                            #14
                            Я си представи ,че Капата е била със смотана газова уредба.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Я си представи ,че Капата е била със смотана газова уредба.
                              Или както при мен е ходила на "майстори" за бензинова и помпа ,пък те бутали и центровка.
                              fiat coupe 2.0 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X