Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto GT Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto GT Turbo

    Здравейте, искам да се посъветвам с вас за този модел на Фиат (GT Turbo). В момента съм си намерил един такъв и съм пред голяма дилема дали да си го купя.Притесняваме това, че колата е Турбо и ако недай си боже се счупи идва един интересен въпрос (Ами сега какво правим?), затова бих искал ако може някой да ми обесни малко за този модел и въпроса с резервните части как стои. Благодаря !!!
    www.racingforvarna.com

    #2
    Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
    www.racingforvarna.com

    Коментар


      #3
      Пич ако ти се счупи турбото, ще ти излезе през носа. Не само то, ами и всички части по колата са много скъпи, а и се чупи често. Изобщо не ти трябват такива боклуци. И разхода е много висок - към 16 17 без проблем ще ги минеш. Поне да вървеше, ами то и не върви това пунто.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        vsd написа:
        Пич ако ти се счупи турбото, ще ти излезе през носа. Не само то, ами и всички части по колата са много скъпи, а и се чупи често. Изобщо не ти трябват такива боклуци. И разхода е много висок - към 16 17 без проблем ще ги минеш. Поне да вървеше, ами то и не върви това пунто.
        Колега ти нещо си спал на течение ....Турбото ако се счупи се оправя цента варира от 600 до 900 лв Рециклирано турбо с 12 месеца гаранция е 950 лвНово турбо е 1124 лв с 24 месеца гаранция.Турбото не се чупи е така от самосебе си ... Аз съм чупил досега 3 турбини и пак си карам Уното.И от къде си го измисли тоя разход не ми я ясно ...Щом не върви даи да си направим един старт с твоита печка ?
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          ссс

          HCO написа:
          vsd написа:
          Пич ако ти се счупи турбото, ще ти излезе през носа. Не само то, ами и всички части по колата са много скъпи, а и се чупи често. Изобщо не ти трябват такива боклуци. И разхода е много висок - към 16 17 без проблем ще ги минеш. Поне да вървеше, ами то и не върви това пунто.
          Колега ти нещо си спал на течение ....Турбото ако се счупи се оправя цента варира от 600 до 900 лв Рециклирано турбо с 12 месеца гаранция е 950 лвНово турбо е 1124 лв с 24 месеца гаранция.Турбото не се чупи е така от самосебе си ... Аз съм чупил досега 3 турбини и пак си карам Уното.И от къде си го измисли тоя разход не ми я ясно ...Щом не върви даи да си направим един старт с твоита печка ?
          Е той колегата се е пошегувал ,защото онзи тип обижда форума ,не заради друго
          Nissan Primera 1.6 16v P11
          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            vLaDi_RaCiNg написа:
            Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
            Не бе тука сме само "умрелци" ... А и да знае - мислиш ли, че ще ти каже след това изказване!?Аман от простотия човешка...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Абсолютно kantarev правилно ме усети.То в умрял форум какво друго да прочетеш освен умрял отговор Ако трябва да сме сериозни, темата изобщо не е в правилния раздел и не знам защо vLaDi_RaCiNg изобщо очаква отговор на въпросите си. После като ги гледам тези малки и главни букви в ника, направо главата си режа че vLaDi_RaCiNg е на маааксимум 18-19 години, от където си правя извода че наистина това пунто не е за него. Понеже пунтото наистина върви доста, а той е млад шофьор, ще му се струва че върви повече и от космически кораб, и след една две седмици каране, ще почне да си мисли че е някъв голям "драйвър" понеже колата му върви много, ще почне да прави простотии и т.н. Лошото в случая е че такива по пътищата са много напоследък и покрай него може да пострада и някой случаен човек. Другото, което е че vLaDi_RaCiNg можеш да опиташ с търсачката и ще намериш теми за това пунто, а за цени за резервните части, поне в 100 теми е даден сайта на hit-ko от където може да се направи справка веднага. А щом искаш турбо бегачка, трябва да си приготвиш и съответните пари. Ако те е страх от мечки, не ходи в гората.НСО може да пробваме печката с уното, ама едва ли има смисъл
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                vsd написа:
                Абсолютно kantarev правилно ме усети.То в умрял форум какво друго да прочетеш освен умрял отговор Ако трябва да сме сериозни, темата изобщо не е в правилния раздел и не знам защо vLaDi_RaCiNg изобщо очаква отговор на въпросите си. После като ги гледам тези малки и главни букви в ника, направо главата си режа че vLaDi_RaCiNg е на маааксимум 18-19 години, от където си правя извода че наистина това пунто не е за него. Понеже пунтото наистина върви доста, а той е млад шофьор, ще му се струва че върви повече и от космически кораб, и след една две седмици каране, ще почне да си мисли че е някъв голям "драйвър" понеже колата му върви много, ще почне да прави простотии и т.н. Лошото в случая е че такива по пътищата са много напоследък и покрай него може да пострада и някой случаен човек. Другото, което е че vLaDi_RaCiNg можеш да опиташ с търсачката и ще намериш теми за това пунто, а за цени за резервните части, поне в 100 теми е даден сайта на hit-ko от където може да се направи справка веднага. А щом искаш турбо бегачка, трябва да си приготвиш и съответните пари. Ако те е страх от мечки, не ходи в гората.НСО може да пробваме печката с уното, ама едва ли има смисъл
                Прави си колега "които го е страх от мечки не влиза в гората"Извиняваи но тъкмо бях станал и още не се бях събудил и затова може да съм порзвучал малко арогантно,а и не схаванах бъзика :DТа моето Уно вече харчи 15-16 на газ до ламарина.Но е далеч от сток уно турбо :D
                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                Коментар


                  #9
                  Няма проблеми
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    vLaDi_RaCiNg написа:
                    Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
                    Готин, меткай се на ГОУФО ДЖИ-ТИ-АЙКА и у лево..... ДРУМ, БЕЖ!!!! С 5-6 лепенки ш’си го докараш до 200 коня! Ама май нема паронци а ???? Баба още не е продала нивата а?!?! Пък и после бензинец... мъкаааааа, мъка!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      vLaDi_RaCiNg написа:
                      Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
                      Готин, меткай се на ГОУФО ДЖИ-ТИ-АЙКА и у лево..... ДРУМ, БЕЖ!!!! С 5-6 лепенки ш’си го докараш до 200 коня! Ама май нема паронци а ???? Баба още не е продала нивата а?!?! Пък и после бензинец... мъкаааааа, мъка!
                      И ако си отвориш прозореца изкараш ръката през него и усилиш музиката то ГОУФО става над 300+ коня и мноооогоо върви и ние не моем да те стигнем
                      fiat coupe 2.0 16V

                      Коментар


                        #12
                        vLaDi_RaCiNg написа:
                        Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
                        Тъкмо се наканих да напиша нещо , но вече не ... аре бегай в живите форуми
                        vsd написа:
                        Пич ако ти се счупи турбото, ще ти излезе през носа. Не само то, ами и всички части по колата са много скъпи, а и се чупи често. Изобщо не ти трябват такива боклуци. И разхода е много висок - към 16 17 без проблем ще ги минеш. Поне да вървеше, ами то и не върви това пунто.
                        Ремонта на турбото винаги си е цифра , независимо на каква кола е ... ама за другите неща си се объркал сериозно

                        Коментар


                          #13
                          jorko написах го иронично това
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            jorko написах го иронично това
                            Е , тогава си напълно прав :D :D :D

                            Коментар


                              #15
                              vLaDi_RaCiNg написа:
                              Ко стана бе? Никой ли незнае нищо в този умрял "Форум" ???
                              Понякога хората как ме изумяват.Немога дори да си го представя как можеш да изпраскаш такъф коментар и да чакаш някой друг да ти помогне в избора дали да купиш тая кола...

                              Коментар

                              Working...
                              X